1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oooh my gooodddness. Er stond alleen fla.moes in😱 En dat tikte ik net in en ging weer mijn verhaal door de keuring.
    Echt nu breekt mijn klomp! Hoe preuts kan je zijn.

Heel verhaal getypt en nu is het weg! Erg treurig dit🙄

2. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Meen je niet!! Wat een onzin!!

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou echt he😂
    Was na een heel heftig verhaal juist een afsluiter met wat humor. Vagina klinkt dan te serieus. Zo ordinair is fla.moes toch niet😳

4. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Hier gisteren de extra echo bij de vk gehad omdat ze de vorige keer geen leuke foto's me kon geven. Nou zijn de foto's er niet beter op geworden. Ze hebben net voor ik zwanger was en nieuw echo apparaat gekregen en die moet nog helemaal goed afgesteld worden enz. Ze hebben een eigen echoscopisten alleen die snap volgens mij zelf helemaal niks. Ik zeg bijvoorbeeld hé ik zie daar een voetje zegt ze hé huh waar dan ik zeg daar rechts boven gaat ze eerste helemaal kijken uhhhhh ja das een voet denk jo is duidelijk te zien. Ze was ook meer met de instellingen bezig met behulp van een vrouw die er bij stond om alles goed werkende te krijgen dan dat ik iets uitgelegd kreeg. Baal er flink van

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooh dat is ook knullig😳 Gelukkig wel alles goed met de kleine?

6. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aaaah dat is zeker balen Maartje!!

Ik vind fla.moes in ieder geval niet ordinair 😂

7. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Hahaha nee dat valt wel mee toch😂😂

@maartje
    Naja wat stom zeg! Was t verder wel oke?

8. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Hier was mijn 1e bevalling niet zo fijn. De weeën begonnen rond half 9. Mijn partner was al naar zijn werk. Ze kwamen gelijk om de 4 minuten. Uiteindelijk rond 13u kwam de vk kijken. Toen bleek ik 5 cm ontsluiting te hebben. Ze zegt nog: Als het zo doorgaat ben je om 18u weer thuis. Op naar het ziekenhuis. Daar heeft ze mijn vliezen gebroken en werden de weeën nog heftiger. Alleen de ontsluiting vorderde niet. Uiteindelijk kreeg ik pijnstilling met een knopje. Maar de ontsluiting wilde maar niet. Rond 21.30 geprobeerd om te persen, maar ik bleef op 9 cm hangen, En de kleine corrigeerde zich niet meer goed op de weeën. Dus uiteindelijk naar de ok voor een keizersnede.

Mijn 2e bevalling was heel relaxed. Meneertje lag in stuit, dus een geplande keizersnede. 12 uur melden, aan de ctg en rustig aan naar de ok.

9. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    Ik blijf niet goed up to date.. nog steeds vrij k hier allemaal. Misselijk maar nu ook blaasontsteking erbij. Heb 7 dagen antibiotica kuur maar ze gaan ook in t ziekenhuis checken of er geen ernstige bacteriën zijn zoals streptokokken. Gedoe. Ik wil echt graaaag genieten maar lastig wel.
    Voel de baby volgens mij nog niet trouwens. Maar kan zijn dat ik t gewoon niet herken..

Wel 15 weken nu. Klinkt goed hé?

10. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    15 wkn klinkt zeker goed 😍!
    Beterschap!!
    Ik voelde bij m'n vorige zwangerschap pas iets met 18 wkn.

11. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Interessant om zo al die verschillende bevallingsverhalen te lezen!

12. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    Ohhh dan heb ik nog even hihi

13. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja zeker! Heb ook vaak genoeg gehoord dat vriendinnen het nog later voelden. Is helemaal niet raar!

14. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Beterschap!
    Jaa 15 weken klinkt al zo ver ofzo haha

Kan heel goed hoor de eerste voelde ik pas met ruim 22 weken en de tweede met een week of 18

15. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Jaaaaa k heb ook eindelijk n buikje.
    Savonds echt opvallend.
    Hihi.

16. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Meid snap je volkomen.
    Ben ook super onzeker.. krijg je er nog bloedverlies bij ook.
    Dat groeien gaat niet zo hard bij mij ook niet..
    nu savonds zichtbaar n buikje.. darmen.. maar meer dan dat kan ook jog niet! Eerst word alles omhoog gedrukt.. dat betekend ook dat je baarmoeder groeit.
    Soms dagen wat last.. en 'pijn' dan denk ik pff is dat wel goed..
    Als ik dagen niks voel denk ik hetzelfde!
    Ik heb een angelsound aangeschaft... dat als ik erg onzekere momenten heb ik het hartje kan luisteren.
    Na n zenuwinzinking afgelopen zondag, maandag geluisterd en dat heeft echt geholpen!! Wil het liefst elke dag wel... maar dat doe ik niet.
    Ik heb ook moete met relativeren.. je kunt jezelf soms toespreken maar het helpt niks. Het is echt moeilijk om die onzekerheid uit te komen..
    Ik ben ontspanningsoefeningen gaan doen.. en afleiding zoeken!
    Zeker voor het slapen met iets dat NIETS met babys te maken heeft.
    hopelijk zit je gauw beter in je vel! Ik snap echt hoe je je voelt!

17. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    @foeke
    Wauw 15 weken.. dat klinkt nog zo ver?!
    Wat heerlijk voor je.
    Ik vind de tijd echt niet opschieten... weet niet waarom ik haast heb eigenlijk.. maar ben blij als ik elke dag weer eentje verder ben.

18. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Alles was wel goed met de kleine !!!! Hier morgen 14 weken vind het juist sneller gaan als bij de 1e zwangerschap

19. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    ow ow.... net de geslachts bepaling gehad.....
    Het was overduidelijk, geen twijfel over mogelijk!!
    Ik zag het zelfde hangen als 2 jaar geleden...

jaja we krijgen nog een zoon 💙💙! m'n zoontje krijgt een broertje...
    ik vroeg wel of ze het zeker wist, maar was geen twijfel mogelijk... en ik zag het zelf ook heel duidelijk haha

tja hoe voel ik me? als ik eerlijk ben lichtelijk teleurgesteld want ga nu nooit weten hoe het is om een dochter te hebben 😊! maar ach, ben ook blij dat ik het nu weet en dat t een gezond kindje is en weer over 6 maanden een heerlijk zachte baby bij komt...
    en het scheelt me heel wat centjes 🙈

20. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hee!

Maartje: Jammer zeg dat het zo ging! Gelukkig dat wel alles goed is!
    Lola: Wat flauw zeg! Ik vind dat geen rare benaming. ;) Jammer, ik was wel benieuwd naar het verhaal!
    Foeke: ik voelde mijn zoontje met ongeveer 19 weken zwangerschap. Eerste zwangerschap zou ik er niet op rekenen het al heel vroeg te voelen. ;) Er zijn hier toevallig veel dames bij wie het een tweede of derde zwangerschap is, maar is niet meer dan normaal dat je het kindje nog niet voelt!
    Drollie, vervelend dat je je zo voelt... Hoop dat het wachten tot de volgende afspraak vlug voorbij gaat en je dan gerustgesteld wordt!
    Suzanne: Ahhh een jongetje! Ik snap wel dat je ook graag had willen ervaren hoe het is een meisje te hebben, maar twee jongetje is vast en zeker ook geweldig! :D Lijkt mij hartstikke leuk twee jongetjes. ;)

Deel Deze Pagina