1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik heb 2 zwangerschapsbroeken vd H&M binnen :D
    Whoehoe.. haha ik voel me echt nog n beetje dom..
    Maar m'n jeans zitten echt niet lekker meer..
    Nou draag ik elke x een en dezelfde broek met elastiek :p
    Vind beetje gek om al positie kleding te gaan dragen.
    Maar nou heb ik het iig klaarliggen voor als het echt tijd is!

Geen moeders voor moeders hier..

Wel bij de nipt aangegeven dat ze mn bloed 15j mogen bewaren voor onderzoek.. (mbt de nipt) voelde ook n klein beetje al helpen.

2. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    ach ziet toch niemand wat van van die positiebroek
    ik heb nooit een positiebroek gehad maar wel een buikband na 20 weken dat zat wat lekkerder had ik minder last maar die deed ik wel onder me trui aan

vind zo buikband op je kleren zo lelijk (sorry voor wie het wel doet)

3. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Haha nee ik vind dat ook niks.
    Mooie buik mag best opvallen.. maar al die baby banden en baby/zwanger teksten of whatever op je shirt vind ik ook niet zo leuk.
    Al moet iedereen doen wat ie leuk vind!
    Als m'n buik straks mooi word ga ik heus wel mee paraderen..
    maar dan met n mooi aansluitend jurkje ofzo. :D
    Gut wat n gek idee dat er nou toch echt n dikke buik aan komt.
    Snap soms nog steeds nier dat deze hele weg tot (hopelijk!!!!) ons eerste kindje lijd/leid/lijd/leid... jemig.. waar zijn m'n hersens gebleven?!
    Dat besef moet echt nog ff zinken merk ik.

4. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    ja dat besef komt straks wel als je buik maar blijft groeien en straks lekker in de weg zit ahhaha en de trapjes begint te voelen heerlijk gevoel alleen moeten we de hele zomer door zien te komen

5. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Heel herkenbaar over moeders voor moeders! Ik moet ook nog 2 weken en ook echt geen zin meer haha. Maar ik zet nog even door, de weken vliegen toch voorbij 😊

6. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik zeg lekker in t zonnetje...
    Voetjes in het water en n ijsje erbij :D

7. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik was de vorige keer ook in oktober uitgerekend en vond het juist een heerlijke periode. In de zomer nog niet hoogzwanger en echt goed te doen! Een vriendin was toen in juli uitgerekend. Dat was een stuk pittiger (vocht vasthouden etc.).

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Omg wat een misser😱

Ooh heerlijk moos! Als je het nog een paar keer zegt hoe lang je gaat, ga ik mee hoor😂
    En wat fijn bij beide eerder bevallen! Bijzonder hoe de ene ruim van te voren bevalt en de ander na 41 nog loopt te puffen. Mijn dochter zat op 38.1 dus muurvast... dus denk niet dat nummer 2 dan eerder dan 40 weken komt.

Betreft moedersvoormoeders. Tis heel slecht. Ik heb iui gehad enz, maar dit keer niet meegedaan. Ik heb bij mijn dochter meegedaan en snap jullie tegenzin hoor😓 Maar nog ff meiden💪🏼
    Ik was dit keer te bang dat het weer mis ging en onze straat is al weken in aanbouw, dus had geen zin om met al die bouwlui en nieuwe buren continu die kratten buiten hebben🙈

En nee mijn bevalling was niet soepel, maar heb het met alle liefde gedaan hoor. Ik dacht alleen maar als ik alle ellende heb, dan word mijn dochter het bespaard. Op dat moment leef je op adrenaline, dus je gaat maar gewoon door op de automatisch piloot. Je moet wel😊 Gelukkig heb ik een geweldige vent.

Lol een buikband! Ja ben der ook niet van😂 Maar positiebroeken zitten fijn hoor!

9. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Positiebroeken zitten heerlijk! Ik draag ze echt al wel weer 🙈👍🏻!
    Buikband is ook niet mijn ding 😉!

10. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Ja ik zet ook nog even door met moeders voor moeders. Komt wel goed. Ben nu al zover! Het is goed om te lezen dat meerdere het zat zijn, dat trekt mij toch weer een beetje over de streep. Komt goed, ik houd maar in mijn achterhoofd dat ik mensen ermee kan helpen.

Ik heb nu wel zwangerschapsbroeken aan hoor! De band vouw ik nog om, dat zit nog niet fijn met dat ienieminie buikje.

11. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    ja met bevallen kom je ook echt even in ander wereldje
    je kan de pijn gewoon aan adrenaline is hoog en het gaat toch maar door de weeen dus je gaat er gewoon in mee

al heb ik een hele korte bevalling gehad 5 uurtjes en 2x persen
    al is het gevoel dat je mag persen gewoon heerlijk hahaha

12. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Hier met 41 weken bevallen en 29 uur over gedaan pffff hoop dus nu ook op eeder te bevallen en sneller. Ik ben eeder gestopt met mvm meer omdat ik elke keer moest kokhalzen als ik die bus open deed

13. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Oh Jeetje ik heb al zo'n mega buik dat ik al weken niet zonder positie broeken kan haha 😂🙈!
    Ik had wat te kleine positie kleding op marktplaats gezet. Komt een meid langs vanmiddag met met zo'n buik als mij dus ik vraag hoever ze is......28 weken 😅 🙈🙈😱! Wowwww dacht ik, of zij heeft een klein bolletje of ik heb echt een mega buik 😁!

Hopelijk allemaal voorspoedige bevallingen in september /oktober 😊!
    Ik zat ook heerlijk in m'n bubbel idd tijdens bevalling... Hoop wel dat deze x ietsje sneller gaat 😅!
    Eerst maar aftellen tot de 20 weken echo

14. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83

hoe is je buik dan straks met 28 weken ahahha
    hier ook last van kreeg zondag nog de vraag wist niet dat je al zo ver was ik dacht oke is het zo erg al

15. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Bekend hahaha. Mijn zus vroeg na een foto gisteren of ik zeker weet of ik zwanger ben van 1 baby ipv 2

Bijgevoegde bestanden:

16. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Hai dames even een soort van afwezig geweest er gingen even dingen niet zoals gepland we wonen even tijdelijk niet in ons eigen huis naja lang verhaal veel stress , heb een rare kwaal en vraag me af of jullie er iets van herkenen links onderin op heup hoogte zeg maar een soort pijn moeilijk uit te leggen voelt erg naar heb t nog nooit gehad dus vind t een beetje eng

17. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Oh wat nou dan poedel?
    Ik heb sinds vanmorgen ook een pijnlijke heup. Of net iets erboven aan de achterkant... Voelt als een verrekte spier. Zal over paar dagen wel weer over zijn.

Haha met 28 weken loop ik erbij alsof ik 60 weken ben 😂.

Mooi buikje toch ik vind em wel meevallen.

Check de mijne :s

Bijgevoegde bestanden:

18. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Herkenbaar die vragen! Heb net gesport en kreeg eerst de vraag hoever ik was en of ik de 20 wkn echo al gehad heb 🙈😂.. daarna of ik zwanger was van een tweeling Hahaha!
    Mijn buik is ook echt al wel aanwezig! Zal deze week wel even weer een foto maken.

Mooie buikjes zie ik al voorbij komen! Leuk om te zien 😍

19. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Hahha Nyna veel vragen 😁
    Gelukkig niet de enige waar het al goed zichtbaar is.
    Kijk ook altijd naar dat buiken topic, zoveel mooie verschillende buiken!

20. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Wauw dames wat zijn jullie al "dik" ik nog niet zo en heb niet echt t gevoel dat hij groeit ! Maar baby zijn hartslagje gister avond nog gehoord langleven de angelsounds donderdag weer een afspraak bij de vk dan ook precies 14 weken

Deel Deze Pagina