De jongste is met een geplande keizersnede geboren. Wil niet weten hoe zwaar hij zou zijn geweest als ik overtijd was gegaan. Hij is nu denk 10 cm kleiner dan zijn broer, maar ze dragen dezelfde maat kleding. Hij is wat flinker dan zijn grote broer, maar zijn grote broer is weer wat langer. Zegt volgens mij helemaal niks hoe lang je loopt, qua verschil. Ik geloof dat mijn vk mij nu wel in de gaten wilde houden ivm eventueel suiker, omdat de jongste zo groot was.
❤ UITGEREKEND 1 T/M 15 OKTOBER 2017 ❤ ♡ 1 OKTOBER ♡ POOLVOS - 28 jaar - 1e kindje- Het is een:Meisje! | Jongen! LUNA30 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! FOEKE - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! MOOSS - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 2 OKTOBER ♡ ME84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! BJLOVER - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 3 OKTOBER ♡ DONUTLOVER - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 4 OKTOBER ♡ MOM2BE92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: NYNA87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 5 OKTOBER ♡ ♡ 6 OKTOBER ♡ BLOEMETJE45 - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Amch - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 7 OKTOBER♡ MAARTJE03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! KRISTELO - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! ANNEMIEKE1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | FRAMBOOSJES - 27 jaar - 1e kindje- Verrassing! MODRA - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 8 OKTOBER ♡ PIOENROOS92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Marlene1 - 44 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WENDY88 - 28 jaar - 3e kindje, 2e zwangerschap- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 9 OKTOBER ♡ SPANNENDETIJDEN - 32 jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! SUZANNE92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! MARIAMZ - ?? jaar - 2e kindje - Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 10 OKTOBER ♡ DROLLIE - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! APPELSIENTJE89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 11 OKTOBER ♡ SAARTJ - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WM1307 - 31 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 12 OKTOBER ♡ Poedel2015 - 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! MAM79 - 37 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 13 OKTOBER ♡ PRISCIL87 - 29 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Yoshineus - ? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 14 OKTOBER ♡ LADYLOLA - 33 jaar - 2e kindje- Verrassing! MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 15 OKTOBER ♡ SUGERDNA - 35 jaar - 2e kindje - Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 16 OKTOBER ♡ MAMAMD - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Jongen (0) | Meisje (3) | Verrassing (7) __________________________________________________ ________ ✿ AFSPRAKEN ✿ 7 april Ladylola 13 weken echo 7 april Suzanne92 geslachtsbepaling 11 april Drollie, Modra 14 weken echo 19 april Maartje03 geslachtsbepaling 12 april MMD86 geslachtsbepaling 13 april MMD86 gender reveal party 21 april Nyna87 geslachtsbepaling 24 april kristelo 16w echo 26 april BJlover geslachtsbepaling 10 mei Poolvos 19 weken echo + geslachtsbepaling 15 mei Ladylola 18 weken GUO 15 mei Nyna87 20 weken echo 15 mei BJlover 20 weken echo 19 mei Donutlover 20 welen echo 20 mei kristelo 20 weken echo 24 mei Suzanne92 20 weken echo ☆ STERRETJES ☆ Miepje123 ★ Maev ★ Robijn89 ★ Olli ★ Snies ★
ja dat willen ze nu ook bij mij doen omdat me moeder zulke grote kinderen had en me schoonmoeder en vader suikerziekte hebben
❤ UITGEREKEND 1 T/M 15 OKTOBER 2017 ❤ ♡ 1 OKTOBER ♡ POOLVOS - 28 jaar - 1e kindje- Het is een:Meisje! | Jongen! LUNA30 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! FOEKE - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! MOOSS - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 2 OKTOBER ♡ ME84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! BJLOVER - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 3 OKTOBER ♡ DONUTLOVER - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 4 OKTOBER ♡ MOM2BE92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: NYNA87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 5 OKTOBER ♡ ♡ 6 OKTOBER ♡ BLOEMETJE45 - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Amch - 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 7 OKTOBER♡ MAARTJE03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! KRISTELO - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! ANNEMIEKE1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | FRAMBOOSJES - 27 jaar - 1e kindje- Verrassing! MODRA - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 8 OKTOBER ♡ PIOENROOS92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Marlene1 - 44 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WENDY88 - 28 jaar - 3e kindje, 2e zwangerschap- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 9 OKTOBER ♡ SPANNENDETIJDEN - 32 jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! SUZANNE92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! MARIAMZ - ?? jaar - 2e kindje - Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 10 OKTOBER ♡ DROLLIE - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! APPELSIENTJE89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 11 OKTOBER ♡ SAARTJ - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WM1307 - 31 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 12 OKTOBER ♡ Poedel2015 - 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! MAM79 - 37 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 13 OKTOBER ♡ PRISCIL87 - 29 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Yoshineus - ? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 14 OKTOBER ♡ LADYLOLA - 33 jaar - 2e kindje- Verrassing! MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 15 OKTOBER ♡ SUGERDNA - 35 jaar - 2e kindje - Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 16 OKTOBER ♡ MAMAMD - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Jongen (0) | Meisje (3) | Verrassing (7) __________________________________________________ ________ ✿ AFSPRAKEN ✿ 7 april Ladylola 13 weken echo 7 april Suzanne92 geslachtsbepaling 11 april Drollie, Modra 14 weken echo 12 april Amch geslachts bepaling 19 april Maartje03 geslachtsbepaling 12 april MMD86 geslachtsbepaling 13 april MMD86 gender reveal party 21 april Nyna87 geslachtsbepaling 24 april kristelo 16w echo 26 april BJlover geslachtsbepaling 10 mei Poolvos 19 weken echo + geslachtsbepaling 11 mei Amch 20 weken echo 15 mei Ladylola 18 weken GUO 15 mei Nyna87 20 weken echo 15 mei BJlover 20 weken echo 19 mei Donutlover 20 welen echo 20 mei kristelo 20 weken echo 24 mei Suzanne92 20 weken echo ☆ STERRETJES ☆ Miepje123 ★ Maev ★ Robijn89 ★ Olli ★ Snies ★
Ach wat moet er worden gewijzigd? Dan doe ik het even, dan zijn de kleurtjes weer terug Mijn dochter is voor ons nooit bekend gemaakt, ze hebben der niet gewogen, maar geschat op 3 kilo. Ik zelf denk dat ze rond de 3400 gram woog met 38,5. Eerste keer gewogen toen zij 11 dagen was, woog ze 3655 en hield ze vocht vast en had ze nog veel snoertjes. Dus deze kan maar zo een 3800gr wegen als ik overtijd ga.
Ladylola, bij mij kan de verrassing aangepast worden. We willen het toch weten. Nog 2 weekjes wachten
Kletsen: - Miriamz (wel volgens mij) - Framboosjes - Annemieke1983 - Merlene1 - Mam79 - PRISCIL87 - Yoshineus Nog mee?
mijn zoon, geboren met 40weken precies, woog 4385.. bevalling viel overigens best mee en heb nergens last van gehad.. tijdens deze zwangerschap word ik wel gecontroleerd op suiker en extra in de gaten gehouden.
Ik heb net iets stouts gedaan.. Laboratorium al opgebeld nav de 12wkn screening.. Ik zat echt in de rats over de soa testen.. k heb helaas in m'n puberteit n beetje ontspoord nadat ik k helaas ben aangerand door een oudere man. (Ja lekker persoonlijk verhaal..) Ze mocht me de uitslag niet doorgeven.. was al wel binnen alleen de lues/syfilis nog niet die zetten ze pas donderdag in om te testen. Ik zeg maar de vlk moet dus ook nog wachten op die v donderdag ook al is de rest al binnen? Dat klopte.. ik dacht neeeee. Nou zegt ze.. ik mag niks zeggen.. maar je hoeft je geen zorgen te maken. Oooo halleluja.. heb me er met periodes zo druk over gemaakt alhoewel de kans echt klein was.. je weet het nooit. Ik zag alles al instorten. Maar alles dus ok.. alleen de lues nog.. maar daar ben k niet bang voor en dat is met antibiotica te behandelen. Enorm opgelucht dus!!! Jeetje. Misschien beetje persoonlijk verhaal.. maar wilde m'n opluchting toch even delen.
Haha mijn nichtje heeft bij mij eerste 2 kinderen gependeld, eerst meisje en erna een jongen. Op NUB forum zeggen ze 4x een meid en geen een een jongen...we gaan het meemaken, haha.
Hoor ik ook vaak! Mijn dochter woog 3110 gram en had onwijs veel hechtingen .. gescheurd ect En mijn zus haar zoontje was 4350 gram & ze had niks!
Yoshineus wel, maar hele rijtje erboven al weken niet gezien. Maar goed dat je het vraagt, hopelijk lezen ze dit en reageren zij. Of niet en dan over 2 weken van de lijst afhalen? Spannendetijden ook volgens mij al even niet gezien. Wel jammer, mensen melden zich aan en dan zijn ze er niet meer. Of wij zijn te fanatiek
Hé dames! Hier een mooie echo gehad net, kindje was alweer een stuk gegroeid! Placenta lag achter, kon goed dat ik het kindje al voelde. Verder heul verkouden en moe en late dienst vandaag. Blegh. Onze zoon werd geboren met 40+0 en woog 3830 gram. Heel keurig vond ik, haha. Ik heb wel eens gehoord dat een eerste kindje vaak lichter is dan een volgend kindje. Maar weet niet of dat echt zo is! Wbt hechtingen had ik één wat flinkere hechting en twee heel kleine steekjes. Die hechtingen eigenlijk niet zoveel last van gehad... Of het viel gewoon in het niet in vergelijking met de aambeien... Oh wat vreselijk! Verder nooit last van gehad, maar aan het eind van de zwangerschap kwam dat wat opzetten en na de bevalling was 't niet best meer.... Gelukkig was het met een week ofzo wel een heel stuk beter, maar wat deed dat zeer!!! Mooie buikjes komen er voorbij! Hier draag ik nog gewone broeken, maar zal vast niet heel lang meer duren. Lola: Wat een heftig verhaal! Dat moet wel heel moeilijk zijn geweest. Ik hoop dat het dit keer allemaal soepel mag verlopen!! En Appelsientje wat een opluchting! Kan me voorstellen dat je er wel over in de rats zat.
Fijn Appelsientje!! Mijn zoon was 3890 gram en ze dachten zo'n 52cm (niet opgemeten) bij 39.2 Hij was iets groter dan ze hadden verwacht. Hij heeft een hele tijd met zn hoofdje vast gezeten, dus was helemaal blauw en hoofdpijn. En zn armpje zat klem. Meneer was toen al eigenwijs en ging er lekker schuin voor liggen 😉 Wel aardig wat hechtingen, heb ruim een week amper kunnen lopen. Hoop toch dat dat nu wat minder heftig is.
Hier gister het hartje gehoord,, fijn om de bevestiging opnieuw te krijgen dat het goed is! Over 2 weken, 26e hebben we geslachtsbepaling echo.. ben heel benieuwd!