Hee Louke! Maak je geen zorgen, al drie van ons op deze lijst hebben datzelfde probleem.. ..en onder 'zwangerschapstesten' is het ook al een paar keer voorbij gekomen deze week. Clearblue zegt in principe 1-2 wanneer je 3-4 bent, want hij geeft weken na eisprong aan... maar bijna niemand gaat naar 2-3 al in week 4. Ikzelf ga pas week 6 weer een clearblue doen! Op wat engelse fora heb ik gelezen dat sommige pas in week 8 (!!) de 3+ te zien kregen, maar gewoon gezonde babys hebben nu.
Bekijk bijlage 524348 Bekijk bijlage 524349 Bovenste test was van afgelopen zaterdag en de onderste van vandaag (NOD). Ben blij dat hij zo mooi is opgelopen en ga er nu volledig van genieten! Heerlijk! Hopelijk blijft de misselijkheid vandaag weg. Gistere echt al overgegeven, waardeloos! En Mn buik.... die moet ik nu verbergen onder een wijder truitje... lang leve Mn darmen!!
Ook ik meld mij hier. Na redelijk vroeg positief testen en inmiddels met meerdere zwangerschapstesten positief te testen, hopen we hier ook op een plakbaby. Als alles goed gaat ben ik 6 oktober uitgerekend. Snies - 22 jaar - 1ste kindje
Heel erg bedankt voor je reactie! Maar in principe is 4+2 toch al het begin van de 5de week hé? Sorry zenne...probeer écht wel rustig te blijven hoor...is alleen niet gemakkelijk...
Mooie test Mooss! Had mij vergist het was Luna30 die ook een CB test deed met wekenindicator.. Heb jij verder nog getest Luna30? grtjs Louke
Ik weet het! Maar die CB is ook maar een indicator en heb je ooit gezien hoe reusachtig het verschil is in HCG waarde tussen vrouwen (met gezonde zwangerschappen)?? Op 4 weken is alles tussen 5 en 430 normaal. Op 5 weken alles tussen 18 en 17500 en op 6 weken is het 1000-57000 Weten wij veel waar die clear blue zijn afkapwaarde ligt?! Komt wel goed!
Ja dat was ik Louke! Ik heb het vanmorgen opnieuw gedaan (2 dagen later) en nu zei hij wel 2+3. Ik snap je zenuwen heel goed! Eventueel kun je bloedprikken bij de huisarts en aangeven dat je je zorgen maakt na wat je hebt meegemaakt? Zoals Poolvos zegt lopen de waardes enorm uiteen, dus heel veel heb je er ook niet aan, maar in elk geval kunnen ze zeggen of je in de normale range zit. Zou dat je meer geruststellig geven? Of in het weekend nog eens testen? Gedurende de eerste paar weken verdubbelt het HCG zich ongeveer elke 48 uur. Maar zoals Poolvos zegt, weten wij veel welke waardes Clearblue aanhoudt? Probeer je niet teveel zorgen te maken! Mooie testen Mooss en welkom Snies!
Oh wat balen dat je al hebt overgegeven! Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik af en toe een enorme vlaag, maar na 10 minuten was het weer weg, nooit daadwerkelijk overgegeven (wel bij het toilet gestaan voor de zekerheid haha). Ik hoop dat het nu weer vergelijkbaar is. Net in elk geval even zo een vlaag gehad haha. Zo hier staat mijn buik 's avonds ook al bol. Stomme darmen! Vorige keer was ik met 20 weken nog bijna plat haha, ik heb zo een gevoel dat dat deze keer anders gaat zijn . Ik hoop wel dat ik het nog tot 13 weken geheim kan houden en niet al met een buikje rondloop.. Maar we zullen het zien.
1 t/m 15 oktober 2017 1. Poolvos - 28 jaar - 1e kindje Luna30 - 32 jaar - 2e kindje 2. Louke - 40 jaar - 4e kindje Me84 - 32 jaar - 2e kindje 3. 4. Mooss - 35 jaar - 3e kindje 5. 6. Snies - 22 jaar - 1e kindje 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Afspraken Februari 14 februari: Luna30 Intake VK - mogelijk echo?
Net gebeld met verloskundige ik heb 20 februari een intake gesprek en krijg dan ook gelijk de eerste echo. Spannend!
Luna ik hoop t ook dat ik niet echt last van zwangerschapsmisselijkheid ga krijgen... vorige zwangerschappen geen last van gehad, alleen af en toe een weeïg gevoel en dan wist ik dat ik wat moest eten. Leuk Snies om te weten wanneer de eerste afspraak is. Ik wil zelf nog even wachten met bellen. En die buik.... jeetje voelt echt al alsof die darmen zo ontploft zijn! Nu al 😳. Is ook mn gevoel hoor want als ik in de spiegel kijk dan zal ik het alleen zien... maar goed ook!
Ben bij de dokter langgewenst en net uitslag binnen... HCG is 268.. Ze zei OK voor de termijn van de zwangerschap... Iemand van jullie hier ervaring mee?
Zie je! Gefeliciteerd! Zoals ik eerder schreef is alles onder de 1000 prima tot week 6, pas daarna 'hoor' je hoger te liggen. Nu niets meer aantrekken van de clear blue! Gaan proberen te genieten!!
Zie mooie testen voorbij komen! Welkom dames en gefeliciteerd!! Fijn louke dat je hcg waarden goed zijn! Ik heb ook contact gehad met de vk en mag 13 februari komen en ook meteen een echo dan!! Spannend en wordt zo echt van opeens, stom hè... Ben zo onzeker door de vroege miskramen, maar aan andere kant voelt het nu wel dat beter zit...dubbel... Ik ben vooral heel moe...
Begin hier toch wel dingetjes te merken, Niet overdreven maar dan ineens komt de misselijkheid opzetten of maagzuur naar boven komt. Ook vind ik ineens alles hard staan of fel aan mijn ogen, Terwijl mijn vriend mij dan echt zo aan kijkt van ???? Heb zonet met mijn vriend het huis ff aan kant gemaakt, Ik wil dan doorzetten maar mijn lichaam en vooral mijn rug voel ik dan ontzettend en komt die moeheid naar boven. Verder merk ik er tot nu toe vrij weinig van dat ik zwanger ben..
Hihi Hier nog steeds niet zo heel veel symptomen. Of vooral veel kleine dingen en niets storends. Ik ben wat moe, heb wat zware borsten/gevoelige tepels. Soms een halve minuut misselijk maar het zet gelukkig niet echt door.. en ik slaap wat slechter. Hier en daar een krampje. Ergens zou ik wat meer symptomen fijn vinden - ik weet dat het niet zo is maar gevoelsmatig associeer ik dat met een goede zwangerschap. Vast genoeg meiden die hun misselijkheid wel kwijt zouden willen; ik zou zo gek zijn om te ruilen. Haha! We zullen zien hoe t over een paar weken is.. het is ook nog broeg hè?
Ik heb ondertussen ook een afspraak op 13 februari voor een eerste echo...toevallig.. Ik heb ook nog niet zoveel symptomen, eten smaakt wat anders, wat lichte hoofdpijn maar eigenlijk vooral wat trekken en drukken daar beneden...doen toch soms wat denken aan menstruatiepijn... Ook wel meer vochtverlies eigenlijk..heel erg waterig...