Appelsientje je ziet wel al wat hoor. Met mij en andere mama's met al een kindje of meer, moet je niet gaan vergelijken. Naast dat iedereen anders is, is bij ons onze baarmoeder al eens opgerekt. Dus gaat het wat sneller.
Thanx meiden!! O ik moet me net toch niezen terwijl ik n beetje rare gedraaide houding lig. Steken!! Alsof ze n mes in m'n onderbuik steken?! De zijkanten.. jemig. Ik schrok me rot man. Zakte direct weer weg... is dat nou bandenpijn? Dat is echt niet grappig hahaha.
ja is banden pijn heb ik ook altijd met niezen of verkeerde beweging of ineens opsta ahah erg he soms moet ik gewoon bukken zo felle steek
Mooi buikje hoor appelsientje! Die van mij is denk ik net zo groot, misschien een halve cm groter. 😊 En die pijn is inderdaad bandenpijn pff dat kan soms goed pijn doen..
Ik ga morgen maar voor de zekerheid canasten gyno kopen heb nog nooit een schimmeltje gehad miss nu wel is dat veilig te gebruiken tijden de zwangerschap
wat een leuke echofotos en mooie buiken meiden!! en Appelsientje maak je niet druk hoor je buikje komt echt nog! Ik had bij mijn dochtertje pas rond 18 weken een inieminie buikje...de buik dat ik nu heb had ik bij 22 weken ofzo hahahahah komt helemaal goed Meis
Wat een mooie echo's! Dinsdag mag ik eindelijk weer! Weet overigens niet zeker of ik dan een echo krijg. @appelsientje: geniet ervan dat je buik nog zo is, bij mijn eerste was hij ook lang zo.. .je zult het niet geloven maar er komt een tijd dat je m zat bent!
Morning😊 Hahahaha moos yup🙄 Hier ging ik met 18 weken op vakantie en had wel al een buikje, maar in de ochtend zou je ook denken dat ik teveel gegeten had, in de namiddag werd het duidelijker een bolling. Maar was zelf ook al 9 kilo aangekomen. En nu idd wat mom2be zegt hier nu de buik die ik na 20 weken had. Hen dan maar liever weer een big belly dan dat ik weer 29 kilo aan kom🙈 Nu 2,5 kilo aangekomen! Hoop nu max 4 met 18 weken!
Nou we wachten geduldig af.. mensen kijken toch direct naar je buik!! Straks komt er gewoon n heeeeeeuuuleeee mooie aan. Haha.
Wat een prachtige foto Me84! M'n man kan niet wachten tot het n flink buikje word.. Die vind het enorm sexy haha.