Wat een schattig pakje! Ach ik zal t nodig hebben denk ik dan maar 😂 Had 3 dagen hoofdpijn en na deze vette hap is t over. Vanavond weer gewoon groente haha Vanavond gaan we naar het 'museum' van de klas van onze dochter. Ze hadden als thema kunst de afgelopen weken dus mogen we naar alle werkjes kijken!
Macaroni is lekker yummie haha klink nu echt als een vreergrage 😂😂 ik eet genoeg groente want mijn hb was 7,3 dus lijkt me prima haha vanavond eten we luxe broodjes met hamburger
Mijn hb 8,2 Suiker 4,1 Net even gespiekt.. vind die 4,1 n goede reden voor n bigmac Al was dat vorige week dat ik heb gepikt hahaha.
Zo een 8,2 dat is best goed elke dag groente ? Hihi en 4,1 suiker is best laag ja lekker een reep chocolade nemen of zo hihi en die big mac klinkt oh zo lekker hmmm
Ik eet vaak bio appelstroop! Zit veel ijzer in, miss daarom? M'n suiker is nu ook vast weer goed 😋
@appelsientje!!!!! zo lekker hahaha Ik weet niet de exacte waarde maar wel dat mijn ijzer te laag was, ben vandaag begonnen met de ijzer tabletten die de vk had voorgeschreven hoop dat ze snel werken!
Hopelijk wel ja! Veel groene groentes en appelstroop magisch spul hahaha Als je het lust tenminste. Je hebt ook nog roosvice ferro. (Eens n ander smaakje dan de roosvice laxo )