Wat een leuke kamertjes! Voordat wij de babykamer klaar hebben zijn we wel ff veder denk ik, eerst moeten de andere twee kids een nieuwe kamer krijgen. Jeej 14 weken Ladylola!! Ik zit echt onder de pukkels vreselijk zeg Volgens mij komt dat ook door die stomme hormonen want heb amper chocolade gegeten😂
Way een mooie kast en kleuren en kamers zie ik voorbij komen! Sorry weekendje weg dus ff vlug vlug. Yes 14 weken ladylola! Hier alweer 16 weken vandaag!! 🎉! Bedden liggen vet kut hier das wel shit, slecht geslapen.. Verder wel erg gezellig
Woehoe hier ook 14 weken vandaag! Zijn er nog meer dames die soms vergeten dat zij een kindje verwachten? Mooie kamertjes komen er voorbij! Onze baby kamer blijft gewoon wit met grijze meubels. Vul de accessoires dan aan in blauw of roze Allemaal een leuk paasweekend gewenst!
Me84; veel plezier nog met het weekendje weg! MLB; heel af en tos vergeet ik het ook in alle drukte. Fijne Pasen allemaal 🐰😘
Vandaag hier 14,2 vraag me alleen af waar ik die baby laat ? Ik heb vandaag echt een platte buik en ook niet het volle gevoel in mn buik wat ik bij mijn dochter wel heel erg had voelt gewoon leeg zeg maar wel weer hoofdpijn dus voor de veranderong maar weer paracetamol genomen hoop niet dat ik het te vaak moet nemen deze zwangerschap voelt slecht maar ja met hoofdpijn blijven lopen word je ook niet beter van
Pcm kan geen kwaad hoor dus daar hoef je je niet slecht over te voelen Ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje heel wat afgeslikt vooral de eerste maanden Hoop voor je dat t snel weer afzakt, twee tegelijk nemen schijnt beter te werken.
vertelde tegen m'n vriend "zou toch alles goed zijn"? want als ik lig is m'n buik nog helemaal plat.... en bij m'n vorige zwangerschap had ik al een bolling toen ik lag 🙈 hij zegt; toen was je ook wat magerder woog je 50 kilo.... en bedankt hé 🙅! hahah moest er wel om lachen idd de baby heeft meer zwemruimte nu vanavond vieren m'n verjaardag en bekendmaking van geslacht, heel veel denken meisje maar denk dat er veel verasste gezichten gaan komen 💙💙 het is toch echt een jongen weer... ik voel nog vrij weinig, maak me toch enig zins wel zorgen soms heel klein popje maar dan denk ik zijn t m'n darmen? bij m'n zoon voelde ik hem met 14 weken... maar goed haha was toen idd nog mager 😂😥
Ik voel ook nog niet altijd wat hoor. Denk soms zal dit het zijn? Denk wel dat ik het voel soms maar nog twijfel of dat het is. Tis nu nog zo klein en ben niet zo slank. Dus hopelijk over 2 weken duidelijker gevoel. Hahaha suzanne van je vent moet je het maar hebben he😬 Wauw 16 weken! Dat is pas serieus! Man ik heb zo'n bolle buik al. Tis echt erg, maar goed bij mijn dochter zo groot geworden, dus denk dat ik gewoon veel ruimte heb en daarom al zo snel is.
Same here! Vk zei echt dat het ECHT mag en ook hup 2 tegelijk anders helpt t niks bij een volwassen vrouw. Heb afgelopen week elke dag sochtends paracetemol moeten slikken tegen bonkende koppijn!
Ohhhhh meiden ik denk dat ik de baby voelde zojuist! Tis zeg maar het gevoel wat ik al vaker dacht te hebben maar nu duidelijker.. linksonderin mn buik en echt twee snelle bewegingkjes tegen mn buik aan ofzoiets.. bizar ik zat op de bank en ineens echt WOW was dat t?! Zooo leuk! Eindelijk iets leuks!!! Haha
Wat gaaf Foeke! Zo fijn is dat ❤️ Even mijn buik van vandaag showen! Begint ook al wat te worden he?!
Wat super leuk met dat paasei donutlover! Ik vergeet het ook soms... voel ook nog niks. Alleen soms zeurderig. Maar als ik niks voel.. denk ik soms echt Oja!? Ik ben zwanger haha. Ik pas inmiddels niet meer in m'n bh haha trots. Eindelijk eens fatsoenlijke tietjes. Vandaag weer hard aan de kast gewerkt. Hij word echt te gek!! Maar is nog steeds niet af.. Ons oude huisje is nogal scheef.. en dat helpt niet echt. Fijne Pasen allemaal. Morgen komt m'n moedertje brunchen en wil ik haar met de angelsound t beebje laten horen. Paracetamol mag echt.. Kan er soms ook echt niet onderuit.. anders blijf k dagen koppijn houden.
Foeke! Wat leuk!! Ik voel het ook alweer een tijdje, eerst dacht ik Mn darmen maar op de echo zag ik hem schoppen en ik voelde het ook! Dus nu weet ik het zeker! Mooi buikje zeg donutlover!
Heee mooie buikjes meiden! @kamertje Bedankt voor de leuke reacties. Als hij af is, stuur ik foto. @baby voelen, ik voel de baby nog niet elke dag. Denk 1 x in de 2 dagen en dan ook maar 2 klopjes ofzo Geniet er wel volop van. Vanmorgen hebben wij geslachtbepaling gehad.... We krijgen weer een dochter!!! Zitten echt op een roze wolk!!!