Wat bijzonder foeke!! Kan echt niet wachten tot ik iets voel.. Heb echt geen idee wat ik moet voelen, duurt vast nog n poos. En jemig wat n buiken zie ik voorbij komen. Die van mij is savonds ook niet meer te negeren inmiddels maar jeetje.. Wat n mooie belly's! Gefelicteerd pioenroos! Wat leuk weer een meiske!
Oooh mooi donut! Schattig buikje! Aaaawh amch een mmd voel me helemaal thuis met jullie buikies! Zo is de mijne ook😁 Pioentje! Wat leukkkk pretty in pink😍 My gosh ben heel benieuwd hoor. Tot nu toe blijven de jongens de jongensmama's en de meiden de meidenmama's he?
Jaa volgens mij wel! Daar ga jij dan wel verandering in brengen denk ik! Ik was zoooo overtuigd van een jongen maar ineens denk ik meisje 😂 Bij mezelf dan he niet bij jou
*breekt even in* ik heb dat ook gehad, lag er bij mij aan dat ik te weinig dronk savonds. Voor het slapen gaan 2 volle glazen water en snachts als ik wakker werd zorgde ervoor dat het stuk minder was. Misschien heb je er wat aan? *gaat verder nieuwsgierig zijn*
Ik weet niet hoor donut. Of hij heeft een hele kleine willie, maar die nub was wel erg meisjesachtig. Maar goed ligt eraan welke nub echo van de twee echt reeel is. Ik dacht ook echt een jongen, maar door die nub wel van stuk gebracht. Nog 4 weken wachten😬
❤ UITGEREKEND 1 T/M 15 OKTOBER 2017 ❤ ♡ 29 SEPTEMBER ♡ FOEKE - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 30 SEPTEMBER ♡ ME84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! MOM2BE92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 1 OKTOBER ♡ POOLVOS - 28 jaar - 1e kindje- Het is een:Meisje! | Jongen! LUNA30 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! MOOSS - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 2 OKTOBER ♡ BJLOVER - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 3 OKTOBER ♡ DONUTLOVER - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! ♡ 4 OKTOBER ♡ NYNA87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 5 OKTOBER ♡ ♡ 6 OKTOBER ♡ BLOEMETJE45 - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Amch - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! ♡ 7 OKTOBER♡ MAARTJE03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! KRISTELO - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! ANNEMIEKE1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | FRAMBOOSJES - 27 jaar - 1e kindje- Verrassing! MODRA - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! PIOENROOS92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! ♡ 8 OKTOBER ♡ Marlene1 - 44 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WENDY88 - 28 jaar - 3e kindje, 2e zwangerschap- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 9 OKTOBER ♡ SUZANNE92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een:Jongen! ♡ 10 OKTOBER ♡ DROLLIE - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! APPELSIENTJE89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 11 OKTOBER ♡ SAARTJ - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WM1307 - 31 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 12 OKTOBER ♡ Poedel2015 - 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! MAM79 - 37 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 13 OKTOBER ♡ PRISCIL87 - 29 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Yoshineus - ? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 14 OKTOBER ♡ LADYLOLA - 33 jaar - 2e kindje- Verrassing! MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! ♡ 15 OKTOBER ♡ SUGERDNA - 35 jaar - 2e kindje - Het is een: Meisje! | Jongen! Jongen (3) | Meisje (3) | Verrassing (6) __________________________________________________ ________ ✿ AFSPRAKEN ✿ 11 april Drollie, Modra 14 weken echo 19 april Maartje03 geslachtsbepaling 12 april MMD86 geslachtsbepaling 13 april MMD86 gender reveal party 15 april Pioenroos92 geslachtsbepaling 18 april Luna30 Controle 18 april appelsientjeGeslachtsbepaling 21 april Nyna87 geslachtsbepaling 22 april Appelsientje Gender reveal party 24 april kristelo 16w echo 26 april BJlover,MLB,Bloemetje45 geslachtsbepaling 26 april Foeke 17 weken controle 9 mei Luna30 20 weken echo (met 19 weken ivm vakantie) 10 mei Poolvos 19 weken echo + geslachtsbepaling 11 mei Foeke 20 weken echo 15 mei Ladylola 18 weken GUO 15 mei Nyna87, ME84 20 weken echo 15 mei BJlover 20 weken echo 19 mei Donutlover 20 welen echo 20 mei kristelo 20 weken echo 20 mei pioenroos92 20 weken echo 23 mei MLB 20 weken echo 24 mei Suzanne92 20 weken echo ☆ STERRETJES ☆ Miepje123 ★ Maev ★ Robijn89 ★ Olli ★ Snies ★ Als het goed is alle dames met geslacht bijgewerkt ..En mariamz verwijderd, die heeft diverse topics, maar hier 1 x gevraagd of ze op de lijst mocht 6 weken terug.
Haha gezellig! Thanks voor de tip. Ik drink al wel liters ranja (zo niet zoet mogelijk) dus dacht dat dat wel voldoende was (drink altijd goed) maar misschien heeft mn lijf wel meer nodig nu met baby in de maak. Alleen... ik moet al zooo vaaaaaak plassen, serieus 3 tot 5 keer per nacht. Haha dat gaat dan niet helpen..
Happy easter dames ! We gaan straks lekker brunchen best zin in vooral in het vele eten heb ik trek 😂😂😂 maar brrr wat is het koud bah bah Kan iemand de lijst voor mij aanpassen jongen /meisje en afspraken 26 mei de 20 weken echo
Goedemorgen! Gezellig Pasen iedereen! Jaa wij 2 meiden straks thuis jij blijft bij de jongens mmd86!! Super leuk Nu namen bedenken.....
Leuk zeg om al te weten wat het wordt! Hier blijft het helaas geheim... ik wil het nog wel weten maar mijn man echt niet. Nou ja dan afwachten maar! Mijn gevoel zegt heel sterk een jongetje. De laatste dagen voel ik af en toe echt de baby. Maar als ik er dan weer op ga letten is het alweer voorbij. Kan niet wachten tot het wat groter is en echt tegen je hand aan gaat schoppen. Fijne dagen allemaal!
Bij ons ga je elke 4 weken naar de verloskundige, nu moet ik dus dinsdag weer maar heeft iemand enig idee wat ik precies kan verwachten? Is het gewoon een gesprek of gaan we (eindelijk) naar het hartje luisteren of krijg ik een echo? Alvast bedankt en een fijne Pasen gewenst 🐥
Joehoe!!! ben trouwens 16 weken!!! Bij ons krijg je tot 20 weken bij iedere afspraak een echo. Maar dat betekent dus gewoon nog met 16 weken ook nog een keer. Aanstaande dinsdag ga ik ook en hopelijk kunnen we dan dus nog even naar het kleine beebje kijken! Ook gaan ze mijn urine testen op eiwitten. Dat doen ze om te kijken of ik nu al waardes heb. Aan het eind van mijn vorige zwangerschap had ik nl eiwitten in mijn urine wat dus wees op een beginnende zwangerschapsvergiftiging maar de waardes liepen niet op. Aangezien ik toen echt heel ziek was, moest ik op het laatst dus op controle bij gyn. Achteraf denk ik dat ik ziek was doordat mijn zoontje redelijk flink was, ik veel vruchtwater had maar helemaal geen flinke buik. Ik denk dat alles van binnen gewoon werd verdrukt. Wellicht heb ik altijd al eiwitten in mijn urine en dat wil ik dus nu laten checken. Hoeven we ons op het laatst minder zorgen te maken als ze het dan pas constateren.
Hier om de 4 weken tot 24 weken. Gewoon even bloeddruk meten, hartje luisteren en hoe t gaat. Sta vaak zo weer buiten, hartje luisteren is wel altijd super leuk! Oh en ze voelt aan mn buik, hoe de baarmoeder groeit te snel/langzaam ect en hoe t kindje groeit later @mooss Wij wij willen het ook niet weten maar ik heb wel een sterk gevoel ben benieuwd haha voorlopig moeten we nog wachten