1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mooi buikje!!

2. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #4182 Nyna87, 16 apr 2017
    Laatst bewerkt: 16 apr 2017
    Veel gemist lees ik al!

Veel mooie buikfoto's 😍 en wat leuk een meisje 💗 Pioenroos!

Hier heerlijk aan het genieten van de paasdagen met allemaal gezelligheid!

Fijne avond allemaal!

3. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Ik voel de gehele dag propjes en bewegingen in me buik kan nu wel met zekerheid zeggen dat ik het ukkie voel !!!

4. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    WoW pioenroos..
    Ik denk dat mijn buik er pas zo uitziet als ik 40wkn ben 😅 Haha.
    Vandaag m'n moeder het hartje laten horen..
    Die vond het helemaal geweldig, ontroerd. Heel lief.
    Morgen n lekker dagje samen met manlief klussen aan ons kamertje.
    Lekker met z'n tweetjes!

5. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Lief! Dankjewel
    Dacht dat is wel toepasselijk haha

6. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ahh mooi moment zo samen met je moeder!

Veel plezier met klussen samen.

7. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Super leuk!! Heerlijk gevoel hè😍?

8. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dankjewel meiden!!

@maartje wauww de gehele dag al jo! Gaaf hoor

@appelsientje blijft elke x weer bijzonder he als je het hoort! Je zal zien dat het ineens hard kan gaan hoor met je buik!! Vooral omdat je zo mooi slank bent is elk verschil goed te zien.

9. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat iedereen een heerlijke Pasen heeft gehad!! Wij zijn naar een kite festival geweest, was heel leuk! Ik loop weer een paar dagen achter dus mijn reacties zijn een beetje lang ;). Ik zie een boel mooie kamers voorbij komen! Hier is de toekomstige babykamer nog een opslagruimte hehe. Ik wil eerst de 20 weken echo afwachten 9 mei en dan nog 3 weken vakantie, daarna gaan we er maar mee aan de slag :).

@Me84: We zijn al ruim 7.5 jaar hier :) (met tussendoor een jaar Curaçao). En mooie gedetailleerde echo! Knap hoor dat je je in kon houden en niet vroeg wat het geslacht was hehe. En mooie buikfoto van je vorige zwangerschap!

@AMCH: Wat leuk een jongetje gefeliciteerd!!

@Maartje: Mooie buik!

@Appelsientje: Ik zie je buik duidelijk hoor! Bij mij was het de eerste keer net zo, je zal zien dat het vanaf een week of 20 een stuk sneller gaat!

@Donutlover wat fijn dat de scan van je zoontje goed is gegaan! En hele mooie buik :)

@Suzanne lieve kleertjes!

@MMD86: Ook een jongetje wat leuk!! Gefeliciteerd!!

@Pioenroos: ik moet ook opeens weer veel vaker plassen! Wat leuk een meisje, gefeliciteerd!! :D. En mooie buik!

@Foeke leuk he de baby voelen!! :D

@Ladylola: Nee hoor ik heb al een zoontje en krijg deze keer een meisje dus niet iedereen blijft hetzelfde :p

10. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    PS. Ik wil heel graag nog een derde kindje later maar mijn man vertelde mij eergisteren dat hij dat echt niet ziet zitten :(. Dat was dus wel even slikken. Heb er best moeite mee dat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn, probeer nu extra goed te genieten. Het lijkt hem leuk om 3 oudere kinderen te hebben, maar ziet de baby jaren niet zitten, omdat we hier wonen hebben we geen support van familie etc. Dat snap ik goed dat hij dat zo voelt (en het zou ook heel zwaar zijn) maar toch vind ik het heel jammer!

Sorry ik weet dat ik al enorm gelukkig ben dat ik straks 2 kindjes heb! En ben daar erg dankbaar voor. Maar moet nu wel even afscheid nemen van het idee van een gezin met 3 kids ooit. Ach ja, komt wel goed!!

11. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Snap ik dat het even slikken was..
    Het is toch een beeld wat je altijd voor je hebt gezien.
    Wel goed dat je man zo eerlijk is!
    😘

12. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik merk nu ook dat ik ineens veeeeeel vaker moet plassen.
    Hadden vanochtend een speciale (1,5 uur 😵 durende) paasworkout op de sportschool en heb wel drie keer moeten plassen 😂 (zat ook veeeeel springen in, dus dat helpt natuurlijk ook mee haha).
    Merk trouwens nu ook al wel echt dat het sporten zwaarder wordt.. Ik kies vaker voor de opties en rechte buikspieren sla ik natuurlijk over.

13. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Pff vreselijk dilemma hier... mijn man wil echt niet weten wat het wordt. Ik wel. Kunnen hier slecht over praten. Mijn man wil het echt niet weten omdat hij het niet geheim kan houden en het niet leuk vindt als iedereen het al weet. Ik zei tegen m dan laat ik wel alleen zo'n echo doen. Dit vond hij prima. Ik vind het een soort niet oke dat ik het dan wel weet en hij niet. Maar aan de andere kant wil ik het graag weten. Ik heb het idee dat als het een jongetje wordt ik daar gewoon op voor moet bereiden. Dan zal bij mij toch even een teleurstelling zijn dat ik nooit dochtertje zal krijgen. En dat terwijl ik toch gezondheid het allerbelangrijkst vind hoor!! Wat moet ik nou?!?!

14. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hè dames!

Luna: volgens mij ben jij tot nog toe de uitzondering wbt geslacht van het tweede kindje. 😉
    Ach jee, ik snap dat dit echt even slikken is... Is de beslissing van je man definitief gemaakt of is er nog ruimte later te heroverwegen? En natuurlijk ben je gelukkig en blij met twee kindjes, maar ik snap je wens!
    Hier zelf altijd aan 3 of 4 kinderen gedacht, dat leek mij ook heel mooi... Mijn man vond 2 wel genoeg. Hier nu min of meer afgesproken na dit kindje er een tijdje tussen te laten zitten en dan misschien nog een kindjes​, wij kunnen die rust als gezin ook wel gebruiken. Ik vond de babytijd ook heel pittig ook vanwege t slechte slapen van ons zoontje dat nu dan wel echt beter wordt.

Moos: oh dat is ook ingewikkeld. Maar waarom vind je t vervelend als hij t niet weet en jij wel? In feite is dit voor beide een oplossing, je moet er voor jezelf achterkomen waarom je dit niet zou willen en dan overwegen denk ik!

15. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Hoooi dames!

Super mooie buik pioenroos! Denk dat mijne ook niet veel minder is hoor :)

7 jaar al! Das al mooie tijd!

Oh wat lastig luna... Wel fijn zo open en eerlijk maar niet leuk.. Wie weet later nog?

Hmmm vervelend dilemma mooss...
    Wel btje herkenbaar want ook ik wil her ergens wel weten (ergens klein btje ook weer niet) maar grotendeels wel. Manlief dus niet...
    Maar toch zou ik het dan wel een verrassing houden en niet alleen willen weten... (zou ik ook niet voor me kunnen houden denk ik). Waar laat je al je aankopen ook dan 😜😜!
    Maar als jullie je beide oké voelen bij deze oplossing dan is dat prima toch?

Wij zijn net thuis van weekendje weg met schoonfamilie.. Ben gesloopt hahha. Later op bed en drukke dagen.
    Dochter ook alle middagslaapjes overgeslagen want het was veel te gezellig. Vanavond maar vroeg erin, morgen helaas alweer werken

16. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Hoi Meiden,

Ik vraag me af of ik nog welkom ben....
    heb helemaal trots onze kinderkamer laten zien...maar lijkt alsof iedereen overheen heeft gelezen... :/

17. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Nou net na een flinke huilbui aan mijn man uit kunnen leggen waarom ik nou eigenlijk het geslacht wil weten. Hij snapte mij volkomen en vond het ook geen probleem als we het dan zelf wel weten. Doen we lekker voor de buitenwereld alsof het nog niet bekend is / alsof we het niet willen weten. Hij snapt volledig dat ik hoop op een meisje en dat een jongen ook super welkom is maar wel even een verwerking nodig heeft. Beter voor de geboorte dan erna.... Pff ben erg opgelucht! Heb ook even flink gehuild!

@mom2be tuurlijk ben je nog welkom. Eerlijk gezegd komen er zoveel berichten voorbij dat ik niet alles kan bijhouden... sorry namens mijn kant! Wellicht kun je je foto nog eens plaatsen want weet niet waar ik m zou kunnen vinden (zoveel blz).

18. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Tuurlijk ben je nog welkom en denk dat iedereen er wel overheen heeft gelezen omdat er zoveel berichten worden geplaatst. Niet iedereen kan op iedereen reageren en denk dat je er niet al te druk om moet maken.

19. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @Mom2be92, tuurlijk ben je nog welkom. Ik heb even teruggelezen en zie dat je wel degelijk reacties heb ontvangen op je leuke kamertje! Niet te persoonlijk opvatten, het is hier gewoon gezellig druk met veel geklets:)

20. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He Moos! Wat fijn dat jullie eruit zijn zeg! Soms kan flink huilen echt helpen. Blij dat je man het nu wat meer begrijpt. Op naar de 20 weken echo dan maar!! Whoeww ben benieuwd, ik hoop op een gezond kind en dan duim ik voor jou dat het een meisje word (K)

Deel Deze Pagina