1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Tuurlijk ben je welkom!
    Ik zou me daar niet zo druk om maken hoor want dat gaat nog veel vaker gebeuren omdat het soms zo druk is.

@mooss
    Fijn dat jullie er nu uit zijn!

@luna
    Ah dat snap ik wel maar hey, de tweede is er nog miet eens! Gun hem wat tijd.
    Mijne wilde ook écht niet, wilde al een afspraak maken voor de knip en ineens na bijna een jaar kwam hij daarop terug ;)
    Veel mensen zeiden ook wel eens ongevraagd omdat we een meisje en een jongen hebben dat we dan zeker wel 'klaar' zouden zijn, wantja je hebt beide al?! Alsof het geslacht van mijn kinderen én die personen daar wat over te zeggen hebben😂😂

@me84
    Neee niet weten hoor anders ben ik straks hier zowat de enigste die t niet wilt weten 😂 Iedereen draait toch nog om 🙈

2. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Wat maakte dat hij van gedachten veranderde Donut? :) Wij gaan t ook echt niet weten, vond dat bij mijn zoon ook heel leuk!

3. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Jeejte ik kan jullie echt niet bijhouden soms dames.
    Hopelijk iedereen fijne paasdagen gehad!
    Ik heb morgen nog n 3e paasdagje' heerlijk.

Vanaf week 16 start ik met sporten bij de fysio.
    Ik doe niks meer, 0,0... en m'n conditie is verwennen en m'n
    bil en beenspieren ook :( deed veel squaten maar dat voelt vet oncomfortabel en nog steeds zo weinig energie.
    Maar dat komt ook vast wel omdat m'n conditie zo prut is.
    Dus we gaan weer aan de slaag ! Wil toch wel m'n slanke lijf houden/ terug straks hoor!! En fit de bevalling in.

Morgen hebben we geslachtsecho!!!! Savonds 18:50.
    Maar we moeten nog tot zTersag wachten pffff hahaha.
    Ben wel erg benieuwd hoe beebje er weer uit ziet nu.

4. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Ooh ik had jou niet onthouden haha

Ik heb eerlijk gezegd geen idee! Ik weet dat hij de baby periode noet echt 'hot' vind, en t leuker vind worden wanneer ze gaan kruipen/lopen ect
    Maar dit keer leek hii zo overtuigd dat hij t niet wilde.. want bij mijn dochter begon hij er al over toen ze net 1 was dat hij wel graag een tweede wilde.

Ik vond natuurlijk best jammer dat hij geen 3e wilde, en net toen ik mezelf er bij neergelegt had kwam hij ineens met t idee dat t wel kon😂
    Hij zag vooral veel beren op de weg; grotere auto,kamers verbouwen, wat als t financieel instort ect
    Maarja dat zei ik ook al dat weet je nooit.. je kan t nu top hebben en over 10 jaar niet meer en andersom

5. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Sorry had het kamertje ook niet gezien. Ziet er super uit!!! Lekker op tijd klaar ook! Wij hebben nog niks haha.
    En niet druk om maken idd, tis echt een mega groep en alles lezen/onthouden is soms niet haalbaar. .

Spannend bijna geslachtsecho! Weten jullie het zelf dan ook zaterdag pas?

Denk ook wel dat het een verrassing blijft hoor! Nadeel is nu Zoveel echo's dus vaak de kans en dat vind ik lastig. Bij m'n dochter alleen maar termijn en 20 weken echo gehad.. Maar deze vk praktijk doet dus elke afspraak een echo en ze hebben een nieuw apparaat dus die gebruiken ze graag 😄!

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    aaah mooss! Wat fijn dat jullie eruit zijn gekomen! Maar dus wel straks maanden je mond houden🙈 Moeilijk hoor! Nu duimen voor een meid😊

Mom2be hormonen zijn een funest iets. Zou me er niet teveel van aantrekken, omdat het soms net zo gaat op fb je scrollt. Je denkt oohh leuk, maar vergeet eigenlijk te reageren.

Ja Me toch ook als verassing? Modra en donut dus. Ik ben afgevallen🙈

Sporten bij de fysio appelsientje?
    Hier wordt mijn conditie ook slecht. Sport 2x pw maar tis te weinig.

7. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Moos; fijn dat jullie eruit zijn gekomen😘!!

Mom2be; absoluut niet persoonlijk! Zoveeeel berichten.
    Zo heb ik een paar dagen geleden een buikfoto geplaatst waar niemand op gereageerd heeft. Natuurlijk is dat jammer, maar ook heel begrijpelijk, gezien de veeeeele berichtjes. 😘

8. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Me84,
    Ja we weten het zelf zaterdag ook pas.
    Savons komt de naaste familie en dan gaan we de taart aansnijden.
    Woensdagmiddag lever ik briefje in bij de bakker.
    En dan duren de dagen lannngggg hahaha.

Ladylola,
    Zwangerfit... 1x per week sporten onder begeleiding van 2 fysiotherapeuten. Oefeningen ook voor bekken enzo.
    En conditioneel en laatste 15min n stukje ontspanning.
    Klinkt wel goed vind ik! Word bij ons in het ziekenhuis gegeven bij de afdeling fysio. 5 minuutjes van huis, ideaal.
    Ik zal even laten weten hoe het was als ik ben gestart!!
    Vind ook wel leuk om daar andere dames te leren kennen.

9. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zwangerfit heb ik tijdens de vorige zwangerschap ook gedaan, samen met mijn beste vriendinnetje die ook zwanger was.
    Ik vond het leuk! Veel plezier!

En veel plezier morgen tijdens de geslachtsbepaling echo Appelsientje!
    Daarna nog een paar dagen wachten en dan weet je het!! Leuk!

10. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Mom2be! Niet over in zitten! Het gaat zo snel hier..
    Ik lees soms echt niet alles terug.
    Daarom ben je niet minder welkom! Zeker niet.

11. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Moos, snap je helemaal! En fijn dat jullie een oplossing hebben gevonden samen...

Mom2be!
    Zoals iedereen al zei.. heel druk! maar wat een mooi kamertje! Lekker op tijd ook! Kun je kleertjes inruimen !

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooh nyna ook denk ik helemaal niet gezien je buikfoto😳
    Tis ook soms reageer je op een voorgaan bericht en onthoud je paar pagina's van ervoor niet meer alles, en reageer je nog op wat je nog weet.

Ik kan hier bijv modra mmd me84 mooss nog steeds niet altijd uit elkaar halen. En ik mis er nog 1 met een M. Teveel mensen met een m😂

13. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha heel herkenbaar hoor!! Ik zie zelf ook echt wel berichten over het hoofd. Logisch ook!

14. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Fijn dat manlief het snapt mooss! Heb je al een geslachtsbepaling gepland? 😁😜!

Idd vaak is het veel pagina's terug lezen en dan vergeet je zo de helft weer... Onbedoeld natuurlijk!

Oh ik heb obstipatie sinds afgelopen week wow... Zijn gewoon bevallingen op zich haast, niet normaal!

M'n huid is ook echt onrustig.. Veel pukkels enzo...
    Ik eet ook echt niet altijd gezond maar dat deed ik voor de Zwangerschap ook niet en toen was het ook niet zo erg...

Spannend dan wachten tot zaterdag!

Goed bezig dames met blijven sporten. Ik sport nooit 🙈! Wandelde wel altijd regelmatig Denk dat ik ma de zwangerschap meer moet gaan doen....

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Kijk de bevallingslijst topics!
    Ons groepje heeft nu al meer bij elkaar gebabbeld dan de maanden april, mei, juni en juli. Nog 700 berichten en moeten alweer een nieuwe topic😂

16. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Veel plezier morgen met de geslachtsbepaling appelsientje! Knap dat je het briefje gelijk gaat afgeven haha. Zou ik niet kunnen.

Gisteravond gependeld en daar kwam een jongetje uit, heel eerlijk baalde ik daar de hele avond van. Blijkbaar hoop ik echt op een meisje, maar goed ben vandaag al wel weer een beetje aan het idee gewend maar denk wel dat het gelijk gaat krijgen tot nu wijst alles naar een jongetje... We zullen zien volgende week. Toch maar een jongens naam proberen te bedenken haha

Fijn moos dat je er uit bent gekomen met je man! Mijn moeder heeft het ook een keer zo gedaan, dat zij het wel wist en mijn vader niet.

Sorry dames ben de helft alweer vergeten ik wens jullie een hele fijne avond ☺️

17. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Me84; auwww! Obstipatie is echt niet fijn!!!
    Mijn huid is ineens ook onrustiger bleegh 😂🙈.

Ladylola; Hahaha we kletsen er wat af 🙈! Wel super leuk zo'n actief forum!

MLB; ben benieuwd een jongen of een meisje! Spannend!! Mijn schoonvader kwam met pendelen weer op een meisje uit. Zelf ontbreekt m'n voorgevoel nog altijd!! Echt geen idee!

Fijne avond allemaal😘

18. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Hier ook pukkels..
    vanaf begin al, nu wel iets rustiger juist!
    Soms ineens n dag met meer.
    Vooral de kaaklijn.

Bij de lege vruchtzak zat ik zoooooo ernom onder.
    Hele pijnlijke ook, wat n drama.
    Ben allang blij dat nu niet zo is. Voelde me echt ellendig toen.

Ik gebruik veel van de tea tree lijn vd tuinen en vichy normaderm.

19. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goede tips! Ga ik onthouden voor als het zo erg blijft.

20. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Morgenochtend hebben we een afspraak bij de verloskundige. We zullen daar eens vragen of zij wat kunnen zien op de echo (als het goed is krijg ik die). En als ze daar niet naar kijken zal ik toch moeten wachten tot de 20 weken echo, aangezien we zaterdag op vakantie gaan.

Deel Deze Pagina