1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Succes morgenochtend!
    Heerlijk, bijna op vakantie!!

2. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    #4222 Luna30, 18 apr 2017
    Laatst bewerkt: 18 apr 2017
    @Mooss Als het goed is moeten ze nu toch wel het geslacht kunnen zien, spannend!! Hier straks weer controle, maar geen echo denk ik, alleen naar het hartje luisteren, bloeddruk en praten hoe ik me voel gok ik ;).

@Nyna: Thanks! Ja ik ben ook blij dat hij eerlijk is :). Grappig trouwens dat jouw schoonvader pendelt! Ik ben blijkbaar ouderwets dat ik het echt iets voor vrouwen vind oops ;)

@Mooss ik snap dat het een dilemma is! Misschien inderdaad toch het zelf weten, vooral als je weet dat je anders teleurgesteld bent/afscheid moet nemen van het idee van een dochter hebben. Dan is het misschien juist goed als je het nu weet en kan je het verwerken en gaan toewerken naar het idee van een all-boys family :). --> Ah ik lees nu dat het al besproken is, fijn!

@Modra, ja misschien inderdaad dat hij er over een aantal jaar anders over denkt. Maar voor mezelf ga ik daar maar even niet vanuit, zodat ik dit in elk geval nu even als de laatste zwangerschap beleef. Fijn dat je man er nog ruimte voor open laat en een goed idee om er een paar jaar tussen te laten zitten.

@Mom2be
    zeker heb ik het gezien, heel mooi! Maar omdat er een aantal verf foto's etc. gepost waren daarnaast heb ik in het algemeen gereageerd in plaats van direct, sorry! Maar heel leuk hoor! Jaloers dat jullie al zo ver zijn, bij ons duurt dat nog een week of 10 voor we starteb vrees ik hahah.

@Donutlover: Ahh dat geeft weer een beetje hoop hehe ;). Ja die opmerkingen.. Geslacht heeft toch niks met het aantal te maken? Haha. Sowieso moet ik vaak lachen (of neplachen afhankelijk van mijn hormonen/humeur :p) om de dingen die mensen zeggen tegen zwangeren of doen. Alsof je een uithangbord om hebt met "ik hoor graag ongevraagd je mening" hahaha.

@Appelsientje Succes met de geslachtsecho vandaag, spannend! (Ook al moet je nog tot zaterdag wachten, toch kan je de baby weer even zien!)

Bijgevoegde bestanden:

• image1.jpg
      image1.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,2 KB
      Weergaven:
      1
  3. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Wat een mooie buikjes zie ik allemaal voorbij komen , ik begin nu ook ineens hard te groeien en dan net als mij mn dochter naar voren dus heb nu ineens een buik alsof ik ruim over de 20 weken ben wel sinds gisteren een raar gevoel in mn buik alsof alles verschuift en ging net t hartje even luisteren en het ligt idd beduidend hoger dan vorige week en mn darmen hebben het ook even zwaarben winderig en kan moeilijk af maar kan gelukkig wel ben vandaag er vroeg wakker manlief moest er om half 6 uit dus werd wakker nog maar 5 weken tot de 20 weken echo dus begint op te schieten ...... verder gaat de verbouwing nu redelijk hopelijk geen tegenslagen meer zou fijn zijn we zotten denk ik nog wel zn 4 tot 6 weken bij mn schoonouders in fijne dinsdag iedereen

4. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames, jeetje toch wel een wiebelige nacht (lees: veel dromen en draaien) gehad. En dat terwijl ik niet eens verwacht iets te horen. Oja gisteren ook nog op de weegschaal gestaan, toch alweer 2,5 kg erbij. Is dat normaal op dit termijn? Vind het zo hard gaan! Na deze zwangerschap ga ik er echt flink tegen aan om alles eraf te krijgen! Bij de vorige twee bleven er toch steeds 2 kg aan plakken. Terwijl ik echt niet mag klagen want heb er ook niet veel voor gedaan om het er af te krijgen.

5. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ik denk dat dat voor iedereen anders is bij mij zit er 1kilo aan maar zal vast niet raar zijn dat er bij jou meer aan zit iedereen is anders wat vervelend van dat je zn nacht hebt gehad bah word je niet blij van

6. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Luna; mooie foto!!
    Haha grappig he? Hij is ook de enige man die ik ken, die pendelt.
    De vorige keer had hij het goed. We zullen zien vrijdag ;). Ik heb echt letterlijk een 50/50 gevoel.

Poedel; succes nog met de verbouwing! Lijkt me fijn als je af en toe het hartje kunt luisteren en merkt dat je gevoel klopt (dat de baby hoger zit).

Moos; toch wel spannend he? Succes en veel plezier!!!
    Volgens mij is het wel normaal om met deze termijn aan te komen, omdat de baby nu echt gaat groeien.

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning!

Wauw wat ben je slank luna! Echt een minibobbel! Lief!

Hier ook een jongen gependeld door mijn nichtje. We gaan het meemaken. Nog 4 weken wachten.

Jeetje poedel wat een ingrijpende verbouwing😱 Zelfs bij je schoonouders in huis.

Bijna al vakantie nyna? Lekker zeg! Hier nog 43 dagen wachten😂

Gewicht: uche nou hier al 3,5 kilo. Ik baal er echt enorm van. maar tis echt eigen schuld geweest, dus nu weer iets meer opletten.
    Bij mijn dochter zat ik nu al op 7 kilo. Maar daar was het totaal misgegaan!

Oohjaa moos veel succes🍀🍀

8. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Dames wat is pendelen????? Hier was ik 2 kilo aangekomen maar gisteren ook op de weegschaal en er ineens een kilo af maar eet ook bagger slecht wand heb totaal geen honger ik eet omdat ik moet eten zeg maar dus alles wat binnen komt gaat gelijk ook naar het ukkie toe. Kan echt niet wachten tot morgen avond dan weten we of het een jongen of een meisje word

9. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Valt mee toch en anders vergeleken met mij wel😂 Ben al 5kg aangekomen

10. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Hahaha 😂
    Zoveel al!

@maartje
    Iets met voorspellen ofzo geen idee hoe t precies werkt hoor haha

@luna ja precies kan door de hormonen komen maar ik word daar altijd bloed chagrijnig van haha

Jeej 16 weke alweer vandaag!!

11. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    #4231 Luna30, 18 apr 2017
    Laatst bewerkt: 18 apr 2017
    Kom net terug van mijn controle! Mijn arts is ook echoscopiste en doet daarom blijkbaar elk bezoek een echo om de groei etc. te checken, dat wist ik niet! Wel leuk om haar weer te zien bewegen. Ze was zo druk haha! Ze heeft op mijn verzoek even gekeken maar zag niks tussen de benen haha :D.

Iets minder was dat uit mijn bloedonderzoek bleek dat ik een traag werkende schildklier heb. Het kan ook pas te voorschijn komen als je zwanger bent omdat er hogere eisen aan je lichaam gesteld worden. Ik voel me prima dus was me van niks bewust, gelukkig geen symptomen dus. Het wordt niet altijd behandeld maar wel als je zwanger bent omdat het kindje de schildklier hormonen nodig heeft bij de ontwikkeling. Gelukkig hoef ik maar 1 tabletje per dag te nemen en is het dus makkelijk te behandelen, en moet ik elke 4-6 weken bloedonderzoek doen om de waardes in de gaten te houden.

Beetje jammer maar gelukkig niks ernstigs :). Succes met alle andere afspraken vandaag!

12. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    WoW ik moet even veel teruglezen en dat doe ik zo echt!
    Maar ik sta te stuiteren om de kast te laten zien hahah.
    Alleen de la moet er nog in.. maar ik vind m zoooooo gaaf geworden.
    Vandaag ook de blije doos en de zwangerbox opgehaald..
    Toch echt wel leuk zeg!!

En n super leuk grijze truitje gekocht..
    Zat een super lief roze of groen broekje bij...
    Argghh... ik wil het zoo graag weten!!!

Bijgevoegde bestanden:

13. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Wat hebben we een hoop gekletst dan!! WoW...

Mooi buikje! Alweer zo groot als een avocado! Ik moet die buikfoto's beter bij gaan houden ook 😱

Ik show ff twee pakjes !
    IMG_1106.jpg
    Deze heb ik uitgezocht, wellicht het eerste pakje ! 😍

IMG_1105.jpg
    Deze pikte mijn jongste zoon er meteen uit!! En zei 'rawwrrr'
    Hij wilde het pakje niet meer los laten! Zo lief!!

14. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik zie weer mooie buikjes!!

En kilootjes aangekomen dames? Hihi...
    Ik ben serieus m'n weegschaal kwijt..
    ik wilde gister er even op ding weg.. of ik wil m niet vinden..
    Dat kan ook. Vandaag even grote operuiming van bepaalde kasten dus grote kans dat ik m tegen kom.

Erg zin om beebje weer te zien vanavond!!
    Hoop dat ik het volhoud tot zTerdag.. ene kant vind ik het geheimpje
    die paar dagen puur voor ons ook heel leuk.
    Maar dan kan ook m'n ongeduld zijn die praat 😝

Rot van de te trage schildklier.. geloof niet dat het echt n probleem is gelukkig?
    Vandaag eindelijk al m'n bloeduitslagen binnen en alles helemaal goed.
    Die nipt duurt echt nog wel 2,5 week.. pff.
    Weet ook niet of ik zelf voor die uitslag moet bellen?
    Of word dat tijdens n controle besproken?

Oja en *doet 15wkn dansje*

15. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Naar mijn weten word je voor de nipt uitslag altijd gebeld!

Hier gaat alles prima!!

Mn zoon en ik zijn beide weer beter 😊 En Mn energie niveau lijkt ook weer aardig terug te komen! 😁

16. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Kom later weer reageren hoor.

Afgelopen zaterdag heel veel last van mijn hormonen gehad. Mijn jongste was jarig en hij was dit weekend bij zijn vader. Gebeurt vaker, maar was nu enorm verdrietig. Uiteindelijk 3 uur gewandeld wat wel goed gedaan heeft.

Verder veel buikpijn door obstipatie. Weet niet meer hoe ik het heb. Drink elke dag roosvicee laxo en eet elke dag gedroogde pruimen. Heb nu maar een mailtje naar de verloskundige gestuurd wat ik nog meer kan doen.

Voel me niet zo best dus

17. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    vandaag weer goed gekeurd bij de vk
    bloed druk was vorige keer hoog nu goed gelukkig
    hartje weer gehoord heerlijk alleen dook meneer de hele tijd
    weg

nog een welkoms koffertje gekregen van de vk van woezel en pip
    met veel leuke dingetjes er weer in

18. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Wat fijn! Leuk he dat koffertje kregen wij ook mee

@appelsientje
    Wat mooi zeg!

@bjlover
    Pff stomme obstipatie en hormonen 🙈

@mmd
    Wat een schattige pakjes!
    Ik moet ook nodig shoppen voor de kleine maar vind t nog best lastig dat unisex.
    Meeste wat ik nu heb ik zwart/wit en okergeel wat ik op zich erg leuk vind. Misschien nog wat donker groene items en grijze

19. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Mooie kast appelsientje , ik ga morgen toch maar even een afspraak maken bij de huisarts nu steeds kleine beetjes groen toch maar even laten controleren op infecties enzo alleen zie ik tegen die eendenbek op iemand dat al eens gehad tijdens de zwangerschap ?

20. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Mooie kast!

Leuke kleertjes!

Ik ben vanochtend naar vk geweest! Alles was in orde! Bloeddruk was netjes, had geen sporen wat eiwit, dus de vorige zwangerschap toch zwangerschapsvergiftiging gehad.
    Ook een echo gehad. Helaas lag de kleine netjes voor de echo foto's maar ze kon helemaal het geslacht niet zien... nou ja wel weer leuk om de kleine weer even te zien en te horen. Lag er heel relaxt bij. Beetje bewegen, sabbelen op de duim. Echt schattig! Ook de 20 weken echo afspraak gemaakt. Helaas pas als ik 21 weken ben dus moet nog 5 weken wachten... mijn man zei ach dan moeten we nog even geduld hebben... maar heb natuurlijk toen ik thuis was meteen zo'n echo bureau opgebeld! Daar kan ik aanstaande vrijdag terecht voor een geslachtsecho! Hopelijk ligt het dan wel goed!

Deel Deze Pagina