1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Wauw super mooi!!

2. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Super mooi Poedel!!!

3. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Spannend Maartje!!! Oehhh

Poedel... mooi gemaakt zeg !!wowww

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Gaaf zeg poedel! Super creabea zeg!

Nee zwangerschap plan je vrijwel niet... maar wel fijn dat het snel ging moos.

Jeetje MLB pittig tot zo lang door, maar als je eigen baas bent, is dit wel lastig. Je maakt toch wel aanspraak op zwangerschapsuitkering?

Vervelend Kristelo. Snap je gevoel wel een beetje, ben nu ook minder fit en gezellig dan bij mijn dochter. Nog paar weken dan waait het hopelijk over.

Was vandaag voor controle. Hartje was direct te vinden en baarmoeder zit alweer 2 vingers onder mijn navel. Verder alles in orde. :)

5. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Verlof.. ik ben hairstylist dus ik moet 6 weken van te voren stoppen.. nu heb ik de eerste 3 weken van de zomervakantie.. en dan nog 3 weken werken en dan heb ik verlof! Ik wil ouderschapsverlof aanvragen en dan het liefst een maand eraan plakken. Dat ik niet ineens met de kerstdrukte begin, ook omdat ik bij de vorige een posnatale depressie had die ik verwaarloosde.. dat wil ik mij niet laten gebeuren! Maar Mn werkgever is er niet blij mee geloof ik.. maar volgens mij mogen ze niet echt weigeren

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou weigeren niet, maar wel afstemmen voor een andere periode. Maar goed als ze toch al iemand heeft als vervanger, kan die vervanger toch ook een maand langer blijven?

7. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Nou dames ben bij de huisarts geweest en heb nu antibiotica gehad ze heeft me niet onderzocht want ze zegt dat duurt een week en je krijgt toch dezelfde antibiotica ik zeg oke laat dat dan maar en geef die antibiotica dan nu maar het blijkt dat je maar 1 soort mag tijdens de zwangerschap en ik hoef niet perse te weten welje infectie ik heb ze zegt groen is een infectie wit en brokkelig is schimmel dus dat was makkelijk

8. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    #4308 Me84, 19 apr 2017
    Laatst bewerkt: 19 apr 2017
    Half uur bijgelezen maar sorry helft alweer vergeten. Maar ga m'n best doen.

Super mooie kast zeg!

En wat een mooie wikkeldoek!! Heel mooi!

Verlof.. 18 augustus is m'n laatste werkdag. Na m'n verlof neem ik nog 3 weken vakantie op en dus moet ik begin januari weer beginnen. Hier is ouderschapsverlof onbetaald dus dat neem ik verder niet op voorlopig. Mij m'n dochter wel gedaan maar toen had ik nog 32 uur op papier nu nog maar 24.

Wauw wat is dat in Zweden mooi geregeld zeg! Jaloers!

Las veel spannende geslachtsbepalingen.. Tjonge het briefje dan in de tas houden lijkt me een hele opgave haha.

Fijn dat dat zo makkelijk kon poedel, hopelijk gauw over.

Ik begin m'n bekken te vernemen.. Gisteren veel getild op het werk en vanmorgen huishouden en toen dacht ik Oeiii ik moet er wel wat meer om gaan denken.

pukkels heb ik ook vooral op m'n kaaklijn.

En ik voel de beeb steeds vaker en duidelijker!!!! ❤❤

9. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Ohh poedel! Hopelijk is het daarna weg! Veel zwangeren hebben daar last van.. succes ermee!

Hey ladylola, ik ga nog even de bond daarover bellen! Hoop dat ze het mij gunnen, heb ook kans dat ik de ziektewet in moet, mocht het geestelijk weer niet goed gaan..

10. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Hier idd ook pukkels op Mn kin en kaaklijn.

Controle gehad, alles was goed! Bloeduitslagen waren prefect, ijzer 8,7 en suiker 4,2 verder alles netjes, geen gekke dingen.
    Baarmoeder groeit goed, zit al op Mn navel!! Hartje was er gelijk, Mn zoon mocht meehelpen, super leuk!

11. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Wat leuk wendy!
    Ahh.. groeit nou hard ineens he ? Die baarmoeder !

Ik heb de fnv gebeld en ik moet het schriftelijk aanvragen en zij moeten aantonen dat zij bijv niet de zaak kunnen openen zonder mij. Maar ik werk op vrij en zaterdag en dan zijn we vol bezet. Dus ik vermoed dat ze niet kunnen weigeren.

12. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Zo Pfoe.. briefje is bij de bakker.
    Super leuk winkeltje.. maken de mooiste dingen.
    Vers fruit erin in de goeie kleur... met lekkere roze/blauw botercreme.
    Ze had van allerlei ideeen.
    M'n fantasie op hol haha blauwe bessen, frambozen?! Wat gaat er dan in?! En nu maar wachten.
    Nog 1 dagje en dan is het alweer weekend, wat n korte week!

Rot vd infectie poedel!
    Amoxicyline is inderdaad enige AB die mag tijdens de zwangerschap.
    Hopelijk ben je er gauw vanaf.

Mijn baarmoeder ligt nog 3 vingers onder m'n navel haah.
    Eerst ligt ie vaak (bij eerste zwangerschap) ook nog meer gekanteld
    naar onderen. Enorm te vervelend op m'n blaas maar dat had ik al door.
    De placenta was 'onderweg' naar achteren wrss! Dus dat is fijn!
    Definitief pas te zeggen met 20wkn.
    Vrouw vd pretecho had er veel verstand van!

13. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Spannend Appelsientje!!

Hier ook maar eens mijn baby bollie

14. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Bollie

Bijgevoegde bestanden:

15. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Mooie buik Wendy!! En coole badkamer;)

@appelsientje pfff je maakt het voor ons ook wel erg spannend hahaha ben gewoon echt benieuwd!

Ik moet morgen pas voor de 2de keer naar de verloskundige!! Zaten zo vol dat ik nu pas weer kan.. Ben benieuwd hoe ver mijn baarmoeder ligt. Dat getrappel voel ik steeds vaker, heel bijzonder weer. De baby trapt wel altijd als ik even niet op let. Dus met mijn hand op mijn buik gebeurd er nog niks hihi.

Ennn ik denk dat wij uit de naam zijn!! Whoeee hoe gaaf (l)

16. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Klopt idd appelsientje heb idd die antibiotica nu maar hopen dat het echt geen effect heeft op de baby ben niet zo van de medicijnen vind t maar niks

17. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Ja ik heb wel recht op een uitkering maar ben gewoon een beetje een work aholic 🙊 maar gelukkig kan ik veel thuis werken dus dat scheelt. Maar eerst maar eens kijken hoe het allemaal verloopt heb een zeer zwakke rug dus dat moet ook nog maar goed gegaan. We zien wel hoe alles verloopt 😀

18. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Mooi buikje wendy! 😍

19. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Snap je helemaal.
    Ik voel me al rot als ik paracetamol neem.
    Maar echt, het kan geen kwaad.
    Je antibiotica ook niet. Infectie is ook niks...
    Geen idee of de baby daar last van kan hebben maar lang rondlopen met n infectie geeft ook n aanslag op je lijf en verdere weerstand.
    Met n weekje ben je er vast vanaf!

Zo lief m'n nichtjes van bijna 6 is de heletijd met de baby bezig.
    Ze vind zichzelf n beetje grote zus worden!
    Ze is enigst kind.. kostte m'n broer en z'n vrouw 4 jaar en uiteindelijk met ivf dus nu een dochter! Wil ze rond de 25 weken ofzo meenemen voor een pretecho, dan kan ze kijken.
    Ook gaan we samen de taart aansnijden zaterdag.
    Ze hoopt zo op n meisje (heeft 2 neefjes vd andere kant)...
    Ik vrees tranen met n blauwe binnenkant 😜
    Ik huil wel mee of het nou roze of blauw is hahahaha.
    Moet zeggen dat ik die opbouwende spanning echt killing vind haha maar ook wel super leuk! Echt even n bijzonder momentje met de naaste familie.

Mooi buikie Wendy!

20. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ja zeker spannend ! Dat je je zelf hebt kunnen weerhouden om te kijken vind ik echt heel knap ! Mooi buikje wendy ! Gaat jullie buik ook ineens zo hard ? En de infectie kan zeker kwaad voor de baby kn afwijkingen krijgen en je kan er zelf vroegtijdige weeen van krijgen dus dat is natuurlijk de andere kant van de munt

Deel Deze Pagina