Gefeliciteerd Maartje en Wendy 💙💙!! Ik ben benieuwd of ik de jongenslijst vrijdag ga uitbreiden of dat er een meisje bij gaat komen!
Oooh wauw wendy another one! Is dAn je tweede zoon? Leuk twee mannen😃 Hoe vindt je het zelf? Tis niet dat je kan kiezen, maar dacht je dit al? Goed zo mom2be soms gaan dingen snel voorbij. We zitten dadelijk al aan de 5000 berichten dus een deel 2 in het 2de trimester😂 Sommige krijgen 1 topic een zwangerschap geen eens vol. Maar goed okotber is een drukke maand en veel groepen gaan prive op fb of hier bij zp. Nou nyna ben ook weg benieuwd! Vrijdag dus😊
Het is mijn 2e officiële zoon, maar heb ook al een stiefzoon, dus echt alleen maar mannen hier 😉 Ik had het wel een beetje verwacht, ik moest wel even wennen dat ik nooit een dochter zal krijgen, maar dit lijkt me ook erg leuk!
Leuk Wendy!! Mannenhuis inderdaad. Maar dat heeft zo z'n charme haha! Ja vind t leuk dat t hier gewoon doorgaat, ik heb geen Facebook!
Gefeliciteerd Wendy! Dan vind ik het morgen bij mij wel tijd voor een meisje! 🙄 Nee hoor heb zo sterk het idee dat het een jongen wordt!
Super leuk!! Een echt mannenhuis💙!! Snap wel dat je even moest wennen aan het idee dat je nooit een dochter zult krijgen.
Ben benieuwd Moos! Wat zullen wij toe gaan voegen aan de lijst? Hoe laat heb jij? Wij hebben om 14:00 uur de echo. Alvast veel plezier morgen!
Wat veel blauw! Gefelicteerd Wendy!! We krijgen n meisje.. moet bijna wel 😝 De score even weer n beetje gelijktrekken. Veel plezier dames vandaag met de spannende echo's!!!
oooh moos en nyna vandaag! ja er moeten nu we 2 meiden bij zitten hoor. Hoop voor jou moos! Is toch wel een versje op de taart dan. Haha wendy leuk zeg ook een stiefzoon, is dit veel ouder?
Wat moet ik dan nog lang wachten voordat we het geslacht horen.. Woensdag middag hebben wij hem pas. Maar als ik jullie zo hoor, wil ik nu ook
Wij mogen om 3 uur, nemen ons zoontje mee ook.. konden wel eerder maar dan slaapt hij nog.. Het wachten duurt wel lang zo, vind je ook niet?
Ohh wat leukkkk alle geslachtsbepalingsechos😍😍😍😍 Gefeliciteerd aan de meiden die het al achter de rug hebben en heel veel succes aan de dames die het vandaag hebben Hoe gaat het met de rest? Ik weet niet wat mij bezield maar mijn hormonen😥😩😩 Wij gaan aanstaande maandag 4 dagen naar Londen en ik ben super bang om mijn dochter daar kwijt te raken ...dat iemamd haar ontvoerd ofzo bah...ik hou zoveel van haar😩😓en loop de hele tijd te janken dat zezo snel zo groot is geworden..in juli wordt ze al weer 3 och och ik hoop dat dit gevoel snel voorbij gaat en ik normaal kan denken😢
Bedankt allemaal! Ladylola, ja dat scheelt wel wat! Hij wordt 4 oktober alweer 13😱 Dus met recht een grote broer 😉 En wel erg dicht bij deze kleine 🙈 Spannend meiden die vandaag gaan!!!😁😁 Mooss, lekker op vakantie, jaloersssss!! Waar ga je heen? Ik wil ook op vakantie 😭😭 Ik ga straks lekker wat leuks voor Mn nieuwe kleine manneke kopen😁 Mn zoontje ligt nog lekker te tukken, gisteren laat naar bed door de echo en het nieuws bij de ooms/tantes brengen ☺️
Oh mom2be wat ongelooflijk rot dat je je zo voelt hopelijk kan je wel genieten van je tripje ! Succes lady,s vandaag met de geslachtsbepalings echo vandaag wij wachten tot de 20 weken Vandaag hier een 15 weken dansje whoehoe