Donut wat gaaf!! Jaloers!! Zal er ook wel hele dagen naar willen kijken. Wij hebben ook goed nieuws. Zie ineens 'n brief vd verloskundige zit de NIPT uitslag erin! Helemaal goedgekeurd !! Wat ontzettend fijn! Fijn Kristelo een goeie echo.
@Appelsientje89 Fijn dat de nipt goed was @Donutlover wat een mooie echo foto's! Hier heel veel beweging in mijn buik! Echt heerlijk om te voelen! Ben echt super blij dat mijn placenta achter ligt! Mijn buik valt nog best mee. Oké bij de eerste was dit ongeveer mn buikje met 19/20 weken maar voor de mensen die mij niet kennen, valt mn buik nog niet op als zwanger.... het zou ook gewoon een buikje kunnen zijn. Voor de mensen die mij wel kennen valt het uiteraard wel op, aangezien ik hiervoor een platte buik had! Vandaag heerlijk zitten rondneuzen op zoek naar leuke kleding voor de kleine. Vooral een lief 'geboortepakje'. Heb al wat gezien maar ivm vakantie kan ik het nu nog niet bestellen. Nog even wachten dus!
Nee ben niet heel slank hoor. Heb nog een mooi speklaagje overgehouden van m'n dochter... Nu al zo'n 4 kilo gegroeid... Nu 76 kilo en 1.78 lang... Maar bolletje was er ook alleen toen ff hoor, nu meestal gewoon een rol spek over m'n buik heen haha. Fijn maartje alles goed! Namen is echt lastig hè... Fijn dat sommige er al uit zijn dat scheelt al. Oh das niet veel maar 1 kilo mmd! En fijn hartje weer gehoord. Oh jee met 30 weken al Kristelo! Hopelijk mag je deze keer een mooie buik krijgen Super fijn goede uitslag appelsientje! Lijkt me ook wel fijn mooss een bescheiden buikje nog? Mijne is echt ak mega, ontkom er niet meer aan en mensen zijn vaak verbaasd dat ik dan nog maar 17 weken ben.... Ook niet altijd leuk... Hopelijk komt er zo nog ff een groei stop maar ben bang van.nier haha
Wauw een speklaag met die lengte en dat gewicht Hier 163 en 77,5 kilo alweer! Ik ben nooit een ieletje geweest, was nu 5,5 kilo zwaarder en minder getraind dan voor mijn dochter. Nu 4 kilo aangekomen. Na deze wil ik voor de zomer weer 67 kilo wegen, haha. Zucht eeuwige strijd dit..
Fijn dat alles goed is kristelo! Maar wauw amper een buik en met 30 weken bevallen...jeetje als je daarover nadenkt en het weer gebeurd, ben je praktisch al over de helft.
Oooohhhhh ik zie nu pas de echo foto's!!!! Super gaaf om zelf te doen lijkt me? Hoe lang mag je em gebruiken? Ik was voor m'n dochter nooit boven de 65 kilo geweest vandaar dat ik vind dat ik niet zo slank meer ben
Ik ben 1.65 en begon met 52/53kg ondertussen alweer 58 Gaaf he? Ik mag hem nu twee weken thuis hebben en je kan 3 echos per dag maken van 10 miniten. Zit zn timer op. Je kan fotos maken en filmpjes opnemen ect
Hier nog steeds 61,5 kilo. Was anderhalve kilo afgevallen tussen week 10 en week 13 maar nu weer op m'n begin gewicht. M'n buikje begint zich nu wel te laten zien maar dus eigenlijk nog niet echt iets aangekomen. Is dat erg?
Wat fijn dat de nipt goed is zeg!!! Weer een geruststelling Hier een drukke baby hoor. Voel de baby zo goed als dagelijks 1 a 2x per dag. Zo bijzonder weer!
Hier was de kleine man toenstraks ook erg druk aan het verbouwen van binnen Wauw super gaaf Donutlover!! Hier ruim 10 kilo meer dan voor Mn vorige zwangerschap. Maar na deze gaan we echt vol aan de gang en gaan de kilo's er echt af!
JA super leuk donut. Kom van de week ff een bakkie doen hahha! Al per ongeluk een pottyshot gehad? Jeetje wat een slankies zijn jullie! Heerlijk zeg! Hier altijd maatje 40 geweest. Met maat 36 heb ik geen leven meer, als ik al een slok water neem, ben ik al kilo zwaarder bij wijze van ...en bij zwanger ben ik net als kim k! Word gewoon formaat zeekoe tis voor goed doel dan he, zeggen ze haha.
Appelsientje fijn dat de nipt goed was. Donut, wat gaaf!! Hier gisteren weer een afspraak gehad bij de verloskundige. Mijn jongens en nichtje (logeert een paar nachtjes bij ons) waren mee. En hebben ook het hartje gehoord. Morgen geslachtsbepaling samen met de jongens. Ben zo benieuwd
Ja ze hopen op een zusje. Heb ze uitgelegd dat het ook een broertje kon zijn. En wat ze dan met hun broertje kunnen doen. Vooral aan mijn jongste. Volgens mijn verloskundige is statistisch gezien de kans groter op een jongen, al is deze kleine van een andere vader.
Bloemetje en MLB veel plezier met de geslachtsbepalingen vandaag! Leuk! Wij zijn al weken aan het nadenken, maar kan maar geen leuke meisjesnaam vinden. Het moet wel een naam zijn die hier ook normaal/uitspreekbaar is en tot nu toe vind ik alleen maar Nederlandse/Franse namen leuk en die werken hier niet . Meisjesnamen vind ik echt heel lastig! We hadden de jongensnaam al bedacht mocht het een jongetje zijn, "helaas"... . @Suzanne92 en @Appelsientje89 Leuke namen! @Poolvos Ah jij hebt hetzelfde probleem met namen dus. Zo veel leuke Scandinavische namen! Vind ik ook wel leuk met mijn Scandinavische achtergrond aangezien onze kindjes ook automatisch Deens worden. Ik vind Solveig heel leuk (spreek uit Sol-vay) en heeft ook mooie betekenis, maar toch te apart voor hier ben ik bang. Ah ik lees net Lina! Heel mooi, werkt ook goed in Zweden idd. @Junkfood: Ja wij hebben gisteren ook pizza gegeten! Hehe. Ik moet nu gaan, nog niet helemaal bijgelezen, reageer straks weer!
@Luna30 o ja! Solveig vind ik ook waanzinnig leuk. Vrees inderdaad wel dat het al snel afgekort gaan worden in NL en dan is t meteen niet meer leuk. Zo jammer. Er zijn wel meer namen, vooral ook de wat minder moderne, die ik heel leuk vind.. Per bijvoorbeeld. Heerlijk; maar werkt niet in NL. En eerdet schreef ik al Melker. Wij neigen nog steeds 't meest naar Hugo
Ik ben een klein dikkerd en zeker vergeleken bij jullie.... ben 1.65 en nu 98 kilo heb maatje 44 kwa broeken dus je ziet niet echt waar de kilo's zitten. Na deze zwangerschap gaat er wel een stuk af wil naar de 70 kilo al zou het 3 jaar duren maak me niet uit voel me juist nu goed nu ik zwanger ben wand inplaats dat mensen denken je bent dik denken ze juist nu oooo mooie buik je bent zwanger !!!