Goedemorgen! Ik zit er ook wel aan te denken nou... die babywatcher! Als het zo een succes is! Is toch onwijs gaaf! Luna, qua uitspraak mooie naam! Maar inderdaad, dan moet ze elke x uitleggen hoe je het zegt of schrijft.. Kun je niet als roepnaam de 'Nederlandse versie' aanhouden ?
Aaawh maartje! Nou geniet dan maar heerlijk van je bolle buikje! En erna gaan we er tegenaan! Wat een mooie naam luna! Lijkt mij juist leuk! Tis kwestie van oefenen voorde locals daar toch? Leren jullie je kinderen wel nederlands? Want in mijn familie spreken alleen de oudjes nederlands maar hun kinderen al niet meer. Ja gaaf he mmd ik zag andere beelddn en dacht nou als het er zo uit ziet wat een deceptie zeg. Maar jouw beelden zijn keurig donut. Heb gister geshopt! Wat bij zara en mango. Gelukkig iets wat mee veert en een blouse in handig ontwerp. Kan ik nu nog wel een paar maanden aan en heb ik na de bevalling ook nog wat aan.
Mooie naam Modra! Lars vind ik ook heel leuk inderdaad. @Me84 Snap dat het lastig is, ben benieuwd of jullie het toch willen weten. En of de theorie dan klopt; namelijk dat alle verrassingen meisjes zijn . Haha mooie foto van je buik! Zo leuk om te zien @appelsientje89: Meestal is een standaard controle bij ons bloeddruk, buik meten, hartje luisteren, vragen hoe het gaat . Deze keer heb ik mazzel omdat deze arts ook een echscopiste is dus bij elke afspraak een echo doet (tenzij het de bespreking van de 12 of 20 weken echo is die op een speciaal centrum worden gedaan, dan gaat ze niet nog een echo doen natuurlijk). Maar dat is meestal de gang van zaken. Hier wegen ze alleen bij het begin en dan ergens tegen het einde weer volgens mij, tenzij je het gevoel hebt dat je veel of weinig groeit. Vervelend die nare dromen.. Ik heb het deze keer nog niet gehad, maar wel vorige zwangerschap, dat er wat mis was etc... Niet teveel zorgen om maken!! En fijn goede nipt uitslag! @Namen: Oh iedereen heeft van die leuke namen!! Onze zoon heet L.ogan. Dat is een traditionele Ierse naam en hier hoor je hem niet veel. Heb dus voor meisjes ook bij Ierse namen zitten kijken maar nog niet veel gezien die ik leuk vind. Ik vind dat zo'n mooie naam (vandaar dat we ons zoontje ook zo noemden ) en ook stoer, en dat past perfect bij hem! Andere namen die ik mooi vond toen ik zwanger was vind ik dus nu helemaal niet meer bij hem passen. @Annemieke1983 Ik voel de baby bewegen sinds ik 14-15 weken was. Voelde mijn zoontje ook al vanaf 16 weken en toen had ik de placenta aan de voorkant. Nu aan de achterkant. @Poolvos Hugo is mooi! Per is inderdaad ook leuk maar snap dat het een beetje onhandig is.. @Donutlover: Wow! Heel cool! @Ladylola Ja aangezien wij allebei Nederlands zijn spreken we thuis altijd Nederlands en tegen elkaar ook altijd, tenzij er andere mensen bij zijn. We vinden het heel belangrijk dat de kinderen ook goed Nederlands leren spreken en schrijven! Tsja.. Ik moet nog maar eens nadenken over de naam.. Zijn hier dames met een naam die je altijd moet spellen en wat vind je ervan?
Nee haha nog niet tussn de benen gekomen of misschien wel maar dan had ik dat zelf niet door soms is het best lastig om te zien wat wat is
M Mijn dochter heet hailey mensen vragen altijd hoe schrijf je dat ? Vind ik wel erg leuk haha net alsof het een buitenaardse naam is of zo , pff wat nacht dochter had buikkrampen en moest de hele tijd poepjes laten arm kind dus we sliepen pas om 6 uur vanmorgen de rest van de nacht heeft ze gehuild
Wat moet zoiets kosten dat echo apparaat? Vind erg bijzonder! Wat ontzettend leuk dat je m testen mag donutlover! Hier ook eindelijk n buikje.. Mensen die me niet kennen kijken er wel direct naar.. maar durven nog net niks te zeggen geloof ik hahaha. Ben 1.68 en woog 55,5kg Nu 56kg, bijna onmogelijk met alles wat ik in m'n mond stop. Maar ik ben een vd gezegenden die niet gauw aankomt. Zegt mijn gewicht iets over de groei vd baby? klopte gelukkig precies met de termijn met de geslachtsbepaling.. Wij gaan ook shoppen!!! Whoeeee! Vanmiddag naar de Ikea.. Morgen lekker de vrij marktjes over wandelen en vrijdag de stad in om toch echt eens positiekleding te gaan kopen!! Worden dure dagen haha Ik zie echt alleen maar leuke namen voorbij komen. Luna ook altijd mooi gevonden. Dames met de echo veel plezier! Eens zien of team roze nog in opkomst komt.
Dankjewel nyna en luna! Ben er opzich nu vrij rustig onder maar toch nog steeds heel nieuwsgierig. Eindelijk is vanavond het mysterie opgelost haha. Oh Logan vind ik ook een mooie naam voor een jongen! Heeft er iemand toevallig een tip of crème tegen pijnlijke tepels?
Pijnlijk als in kapot? Mijne doen vanaf dag 1 nog steeds pijn.. Ik smeer ze in met vitamine E olie vd tuinen.. kanonnen wat groeien die dingen, jeukt! Maar tegen de pijnlijke tepels helpt t helaas niet.
Hier ook wel trots, ik ben altijd wel te zwaar geweest, maar ben nog geen grammetje aangekomen op bijna 17 weken en de baby doet het heel goed dus ben er wel blij om
Nee echt pijnlijk helaas sinds afgelopen week jij al sinds dag 1 pff heftig hoor! Wordt nu al helemaal gek. Jaa ze jeuken bij mij ook! Niet chil maar goed.
Bloempje en bjlover jullie ook veel plezier vandaag met de geslachtsbepaling. Ben benieuwd of we alle 3 hetzelfde hebben haha.
Ja k hoor vd meesten dat de pijnlijke borsten en tepels minder zijn geworden. Hier helaas onveranderd. Snachts als ik opsta om te plassen moet ik ze vasthouden.. anders doet t echt zeer als ik ineens sta. En ik heb n kleine cup! Ja inmiddels eindelijk meer haha. M'n tepels raak ik gewoon niet aan.. en manlief ook niet hahaha. Verboden terrein!
Dames!! Hoe voelt het ? De baby?! Ik heb steeds vaker wat dieper in m'n buik een soort van kriebel/zwierig gevoel. Alsof er iets langs strijkt.. Het is voor mij niet herkenbaar alleen nu sinds enkele dagen dat ik het dus voel.. En vandaag echt opvallend ineens.
He meiden! Klinkt als de baby Appelsientje!! Hihi bijzonder he @geslachtsbepaling, heel veel plezier meiden! Ben razend benieuwd haha! @gewicht, ik zie mijn ideale gewichten voorbij komen haha..maar hier ook een tevreden persoon hoor! Ben 1.66 en weeg momenteel 78kg. Hoe staat het met de kamertjes?? Ik zal deze week even een fototje maken
@Appelsientje89 dat klinkt inderdaad als de baby! Superleuk!!! Ik ben 1.69 en weeg nu 78 kg. Ben erg benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden ! Mijn buik groeit echt mega snel... Jaaaaaa 17 wkn vandaag oleeeee! Vanmiddag om 16:30 uur controle bij de VK. Oooh ik ben erg nieuwsgierig wat er uit de echo's van jullie gaat komen! Meisjes of jongetjes! Wel direct laten weten he? Haha!
Jaaa dat is de baby hoor zo te lezen appelsientje! Zo voel ik het vaak ook. Nu af en toe wat meer echte schokjes/schopjes. Veel plezier met shoppen Veel plezier dames met geslachtsbepaling! Hoelaat mogen jullie allemaal? Wauw 2 weken lang testen jee das super lang!!!! Kamertje is hier nog erg kaal en leeg haha. 13 mei komt de nieuwe vloer boven erin.. Behang is gekocht maar moet er nog op. Verder ga ik daarna pas shoppen voor ledikant, commode,kast etc.. Pijnlijke tepels geen tips voor... Ah balen van Je nacht en je dochter zoveel last... Niet leuk Wij gaan morgen de vloer halen voor boven! M'n moeder gaat binnenkort behangen op de baby kamer en nieuw wandje op m'n dochter haar kamer.
Mijn gevoel zegt dat ons tweee kindje ook een jongetje word, mijn man denkt een meisje! Vanmiddag om 15.00 uur zullen we het hopelijk weten! Mlb en bjlover, jullie ook veel plezier met de echo! We nemen ons oudste mee, ben benieuwd hoe hij reageert en of hij het snapt. Hij pakt soms wel m'n buik vast en zegt dan baby..
O joepi! Ik hoop zooo dames! Wat fijn dat het herkenbaar klinkt haha. De duidelijk schopjes enzo echt nog niet. Alleen n soort gefladder! Hihi hoop dat jullie gelijk hebben. Grote kast is klaar! Ledikantje en n stoel staan er nu. Rest moest alles nog. Komt nog n draai kiep deur op het kamertje. Schilderen.. gordijnen etc moet allemaal nog. Super veel zin in! Twijfel nog over t kleurtje op de muur. Grijs/groen of toch n blauwtintje. Ben erg benieuwd naar foto's van kamertjes!!
Wat leuk vandaag weer nieuwe echo's!! Ben heel benieuwd! Ik heb gister de baby voor het eerst aan de buitenkant gevoeld. Had mijn hand op mijn buik en ineens voelde ik een aantal schopjes. Daarna niet meer gevoeld, wel in m'n buik maar niet meer met m'n hand. De kleine is erg druk, voel m heel vaak! Ik ben nu trouwens 71 kg, 170. Er zit alweer 3 kilo aan. Na de zwangerschap wil ik weer terug naar 64 kg (zoveel woog ik voor de eerste zwangerschap). Ben benieuwd of dat uiteindelijk gaat lukken. Met veel sporten waarschijnlijk want snoep kan ik gewoonweg niet laten staan... en dan nog als ik dan op m'n treefgewicht zou zitten en weer zou gaan snoepen dan komt het er weer zo aan. Ach we gaan het wel allemaal zien.