Wij gaan waarschijnlijk voor grijsgroen of mintgroen-achtig, met zwart witte accessoires en hout. Leuk om mee bezig te zijn he? Binnenkort maar vast even verf halen! Leukleuk! Met twee kamertjes aan de slag! Heb er zin in!
O Nyna wat grappig!! Onze kast is van underlayment hout.. heb ook zwart/wit beetje grafische accessoires.. Vind vosjes ook zo geweldig ! Beetje oranje ofzo..
Het is nu als actie geloof ik vanaf 49€ en dan ligt het er verder aan hoelang je hem wilt. Dat staat allemaal op hun site! Ze waren zo blij met de eerste fotos die ik gemaakt heb en blog dat we hem nu mog een week langer mogen gebruiken! Tot 16 mei.. en 19 mei hebben we dan de 20 weken echo haha Zal afkicken worden daarna tot de 40 weken
Klinkt erg leuk die combinatie! Zo leuk om met die kamertjes bezig te zijn. Vinden jullie het ook ineens hard gaan!? Bijna op de helft..joeppiee
Nou, ik ben nog wat flabbergasted hihi. Na 2 jongens dacht ik een jongen weer te krijgen, maar we krijgen een meisje
Ah gefeliciteerd bjlover een meisje! Hier krijgen we een klein ventje, was al een beetje aan het idee gewend door het pendelen dus nu blij en op naar de prenatal!
Gefeliciteerd BJlover! Super leuk! Hier gisteren ook voor het eerst de kleine zachtjes aan de buitenkant gevoeld! Zo leuk! Hoop dat het snel nog duidelijker/vaker wordt Mijn vriend wil ook zo graag weer voelen Pffff nu eindelijk vrij, werk normaal 15 uur per week (ongeveer) maar nu beetje krom ingepland. 5 van de 6 dagen gewerkt. Nu lekker vrij tot maandag! Merk toch dat dat net teveel is, zoveel achter elkaar.
Ook ik vul de lijst met meisjes aan, we verwachten een dochter! Super blij, manlief had het gevoel goed! Ik had sterk het gevoel weer een zoon te krijgen.
Wat leuk meiden gefeliciteerd!! Lekker aan de shop. Waren je jongens blij mlb? Hier gaat t ook allemaal z'n gangetje! Leuke namen zie ik voorbij komen!! Ik ben enorm blij met deze zwangerschap en dit kindje maar kijk soms wel op tegen de babytijd. Die was best pittig bij mijn zoon en nu t langzaam wat makkelijker wordt komt er een tweede, ga ervanuit dat t geen heel makkelijke baby wordt, dan valt t minder gauw tegen! hebben meer dames dit?