Owjaaa das wel duidelijk idd Hihi en hoe vind je het dat je het nu wel weet dan? Ook net zo leuk? Wist je het bij je andere kinderen?
Jaa we wisten het bij beide altijd rond 15 weken. Tuurlijk net zo leuk! kan nu niet wachten tot hij er is haha
Ahhh... jaaa ziet er echt uit als een knul Hihi Dat is dan het gevaar hahaha! Gefeliciteerd Me84 Ahh leuk!
Wat gaaf zeg!! @MMD86 Jaa dat ga ik ook zeker benoemen in mijn blog hoor vind wel dat mensen moeten weten dat je voor je het weet tussen de benen zit en als je er een beetje verstand van hebt dan dus ziet wat het is, ook als je het niet wilt weten. toch? vind ik wel zo eerlijk om ook te benoemen
Jaa zo mooi is dat he! Wij mogen 9 mei weer het hartje horen! Pfff ik heb echt het idee dat ik met de dag onwijs groei..het trekt en zeurt aan alle kanten Ga echt mega worden deze keer denk ik
Hahaha donut ik zei je toch al pas maar op met die echo, want je krijgt geheid een keer een pottyshot en tadaaa. Ik lees nog twee meisjes!! Super leuk!! Ook na 2 jongens toch nog een meid! Wauw! En ene knullie erbij...en mogelijk die van donut. Ik denk dat wij team pink gaan versterken hoor. Ohmy mijn dochter hoest der longen uit der lijf. Tis zo zielig. Al de tweede nacht zo'n drama Pufjes helpen nu ook even niet meer. Las nog iemand met een vervelende nacht En ja lang lopen gaat zeuren hier ook hoor. Ene dag meer dan andere dag. En ja helemaal niet raar dat je nog niet uitkijkt naar de eerste weken. Hier heb ik hele heftige weken/maanden gehad, maar anders. Zou niet weten hoe het is een kraamtijd thuis. Kan voor ons alleen maar makkelijker zijn op het slapen na. Want onze dochter was na thuiskomst gehospitaliseerd. Hier nog goed nieuws gehad....mijn nichtje zit 4 weken voor mij, maar vandaag kwamen vrienden eten. En ik had al een vermoeden, maar die zijn 4 weken na mijn uitgerekend! Echt zooo leuk!! Al onze vrienden zijn nog lang leve de lol, jetsetters, reizers etc. Dus dit is voor ons echt zo fijn eindelijk vrienden dichtbij straks met een kindje en die groeien straks echt samen op!!
@Ladylola wat een super leuk nieuws!! Heel leuk om vrienden te hebben met een kindje in dezelfde leeftijd! Dat geluk hebben wij ook. Een vriendin was tijdens de zwangerschap van m'n dochtertje drie weken later uitgerekend van haar tweede en tegelijkertijd was een andere vriendin 3 maanden uitgerekend. En het allerleukste; die vriendin is nu weer 2,5 maand eerder uitgerekend haha! Zij heeft toen ook een meisje gekregen en krijgt nu een zoontje. Zo leuk en toevallig!!
I know hahaha Nou maak ik er niet zn drama van hoor Snap dat sommige mensen ervan kunnen balen als je lekker met dat ding zit en ineens zie je een willy ofzo haha Dat is wel super leuk! Wij hebben ook een stel vrienden die 6 weken na ons zitten. Hoop dat L. Snel beter word
Jaa, Donut, zou ik zeker erbij vermelden, dat mensen dat echt moeten beseffen Hoe komt het zo dat je hem mocht testen trouwens? Lijkt me onwijs leuk om te doen!
wauw wat leuk nyna! Echt zoo fijn likt mij dat. Hier is dat dus niet aan de orde. We hebben al 15 jaar een grote groep, maar de groep versplinterd. Nieuwe relaties zijn ontstaan, en wij als enige met een kind. Dus wij zien sommigen alleen nog met gezelligheid. Er zijn er stuk of 10 over gebleven, die we nog regelmatig zien. die anderen zijn partyhardy"s. Dus wij waren een beetje lonely met kids. Maar nu niet meer dus haha nee M snap dat je het niet te erg vindt. Heb je het Jac al verteld? Me dochter heeft tot 1u continu geblaft. Echt sneu. uiteindelijk bij ons in bed hoog gelegd en tegen me aan en stopte gelukkig. Mama's werken echt als medicijn he.