UITGEREKEND 1 T/M 15 OKTOBER 2017 29 SEPTEMBER FOEKE - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 30 SEPTEMBER ME84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! MOM2BE92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 1 OKTOBER POOLVOS - 28 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! LUNA30 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! MOOSS - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! Linnel- ? jaar- 2e kindje- Het is een: Meisje! Jongen! 2 OKTOBER BJLOVER - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! 3 OKTOBER DONUTLOVER - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! 4 OKTOBER ♡ NYNA87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 6 OKTOBER BLOEMETJE45 - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! Amch - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 7 OKTOBER MAARTJE03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! KRISTELO - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! ANNEMIEKE1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! MODRA - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! PIOENROOS92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 8 OKTOBER WENDY88 - 28 jaar - 3e kindje, 2e zwangerschap- Het is een: Jongen! 9 OKTOBER SUZANNE92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 10 OKTOBER DROLLIE - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! APPELSIENTJE89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! 11 OKTOBER SAARTJ - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! WM1307 - 31 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! 12 OKTOBER Poedel2015 - 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! 13 OKTOBER PRISCIL87 - 29 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 14 OKTOBER LADYLOLA - 33 jaar - 2e kindje-Het is een: Meisje! | Jongen! MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! Jongen (10) | Meisje (7) | Verrassing (4) __________________________________________________ ________ AFSPRAKEN 2 mei Drollie 17 weken controle 2 mei Mom2be92 18 weken controle 8 mei Mom2be92 20 weken echo 9 mei Luna30 20 weken echo (met 19 weken ivm vakantie) 9 mei: Donutlover Controle VK 10 mei Poolvos 19 weken echo + geslachtsbepaling 11 mei Foeke 20 weken echo 11 mei Luna30 Controle 15 mei Ladylola 18 weken GUO 15 mei Nyna87, ME84 20 weken echo 15 mei BJlover 20 weken echo 18 mei mmd86 20 weken echo 19 mei Donutlover 20 welen echo 20 mei kristelo 20 weken echo 20 mei pioenroos92 20 weken echo 22 mei Mooss 20 weken echo 23 mei MLB 20 weken echo 24 mei Suzanne92 20 weken echo 26 mei Drollie 20 weken echo STERRETJES Miepje123 Maev Robijn89 Olli Snies
Precies wat je zegt Modra. Voelt ego om iets niet te willen.. Maar 2 jaar terug erg bewust minder gaan werken na een burn-out. En dit gaat nu zo goed!! Wil niet dat er iets ten kostte van mezelf gaat, al vind ik dat lastig om uit te spreken. Mijn man komt niet verder dan tja we moeten er toch gebruik van maken? Dom als we het niet doen. En maar ik snap jou ook heel goed. Maar weet precies hoe t gaat uiteindelijk.. misschien is echt eens m berekening maken wel goed, nu kost alles in onze beleving super veel geld. Terwijl we geen idee hebben hoe het echt zit. Vanavond eerste les zwangerfit!! Hopelijk geeft dat wat lucht. Word nog wat, die vermoeidheid valt me nog steeds tegen!!
Appelsientje tis heel goed dat je bewust bent van je stressoren, maar door zo in hokjes te denken, maak je het jezelf ook niet makkelijk. Ik vind het super lief dat je schoonvader dit aan bied. Maar je moet doen wat bij jullie situatie past. Hier vind ik het ideaal zo met de opa's en oma's. Gaat me niet om het geld, want dat is het probleem niet. Vind het ideaal. Opa's en oma's zijn zelden ziek, hebben alle tijd en geduld en in de avond schuiven we aan tafel! Kids zien hun ooms en tantes, neven en nichten en andere familie iedere week. Wij zijn daarom weer terug verhuisd. En ja wij passen ons aan op hen. Tis geven en nemen toch?
ik heb alweer een paar dzgen mega hoofdpijn en dat werkt heel erg op mijn humeur. ik was vandaag een paar keer super akelig tegen J en vind dat dan zo sneu alsof zij er wat aan kan doen... maar door de hormonen combi vergeet ik af en toe tot 20 te tellen en iets rustig uit te leggen ga zo nog even bij lezen
Ook wij maken gebruik van oppas opa en oma. En ik heb zelf mijn werkdagen daarop aangepast. Ik vind het al heel wat dat ze het willen doen en om dan ook nog eens aan ze te vragen of ze op een andere dag zouden willen oppassen... nee dat zou ik niet van ze vragen. Ik weet niet of het mogelijk is om je dagen om te gooien en toch de vrijdag te werken en een andere dag vrij zijn. Ik ben blij dat mijn kids lekker een dagje met opa en oma zijn en andersom vinden ze het ook heerlijk! Ach er is voor elke situatie wel wat te zeggen. Succes in ieder geval met de keuze die jullie gaan maken. Ik weet overigens niet hoe het in jouw omgeving zit met kdv en gastouder opvang maar er kunnen onwijze wachtlijsten zijn.... Obstipatie lijkt hier ineens wel verdwenen... gisteren en vandaag wel 4x naar de wc geweest. Wat lucht dat op zeg. Meteen m'n opgeblazen buik weg. Haha dus kan weer even vooruit met m'n 18 weken buikje! Wat leuk, nog een jongen op de lijst! Veel blauw! Heb gisteren een mooi babynestje gezien die je via marktplaats bij iemand kunt bestellen, helemaal op eigen kleur en evt met een mooi dekentje erbij.... ik ben verliefd ! Nu nog even volhouden om nog niet te bestellen aangezien we dit echt als cadeau willen hebben van iemand... mochten mensen erom vragen...
Lastig appelsientje... Tja m'n moeder wilde toendertijd ook graag de dinsdag, kwam haar beste uit.. Werkte toen ook nog 4 dagen dus ja kon er makkelijk een andere dag voor vrij dan alleen dinsdag. Dus gelukkig kwam het goed uit. Maar anders tja had ik denk ik gewoon wel voor haar een andere dag gekozen om te werken... Maar das nu makkelijk gezegd het komt goed uit nu allemaal... Idd ga maar alles goed uitzoeken wat alles kost en alle voors en tegens opschrijven... Gefeliciteerd nog een jongen erbij wm1307!!! Welkom linnel!! Jaa mijn obstipatie is opeens ook helemaal verdwenen! M'n buik daarentegen niet hahaha Duurt niet lang meer voordat m'n navel gaat ploppen ben ik bang Woensdag weer naar de vk kunnen we weer ff kijken maar ons kleine wondertje! Herkenbaar hoor donutlover, pff ik kan soms ook zo weinig hebben! Balen van je hoofdpijn Ooooh mooss die heb ik ook gezien!!! Denk dezelfde? Ze stuurt haar site via privébericht hè? Heb daar ook zulke leuke gezien. Maarja weten niet wat het wordt dus dat wordt nog lang wachten haha
Oo wat leuk! Weer een jongen erbij op de lijst!! Ik kan bijna niet wachten tot ik op 10 mei aan de beurt ben voor de echo Wij hadden vandaag een heerlijk dagje vrij. Het was 17 graden in de schaduw - niet slecht voor een Zweedse lentedag- en we hebben dus lekker rondom het huis kunnen rommelen. Ohh.. ik kan niet wachten tot ik eind mei 2 weekjes vakantie heb! Geen duidelijke klachten - de moeheid is minder, de misselijkheid weg al moet ik soms nog overgeven, geen obstipatie of ander gedoe. Maar tóch was afgelopen week een zware week. Gek dat ik niet zo kan benoemen wat 't is.. maar blergh. Niet lekker in m'n vel. Hormonen?! Hopelijk gaat deze week - met maar 4 dagen werken - meevallen!
Snap de oppas opa ook wel.. ben ook blij met het aanbod, wil niet ondankbaar overkomen.. maar het is echt net de meest rotte dag die er is. Qua opties op werk helaas nagenoeg niks. En daar baal ik echt van. En die achterlijke hormonen werken ook niet mee. We moeten sowieso 1 dag kinderopvang of gastouder. Zijn die wachtlijsten zo lang?! Wanneer kan ik dat dan beste regelen? Moeten wel flexibele tijden hebben ivm wisselende diensten van mijn man. Gastouders hebben dat meer geloof ik... zoveel uitzoek en gepuzzel nog. Wat komt er veel op je af! Nog iemand voor team blauw, helemaal overheen gelezen. Gefelicteerd!!!! Hoofdpijn hier standaard elke week wel n dag. Als ik geen pcm inneem dan blijf ik ermee lopen, vind zo shit. Wil dat niet maar m'n kop barst dan echt uit elkaar! Geloof dat het van m'n schouders/nek komt.. muurvast. Vrijdag naar de fysio! De eerste 20wkn echo's zijjn alweer in zicht zie ik. Spannend!! Kunnen we met z'n alleen weer duimen draaien op mooie echo's.
Welkom linnel! En nog een jongen er bij, gefeliciteerd! Jongens aan kop op het moment haha. Bedankt voor het aanpassen van de lijst modra! Pff vandaag ook weer zo moe. Maar de stress factor was vandaag ook wel 110% gelukkig morgen een dagje vrij, kunnen we weer even bij komen. Hier nog niet echt last van obstipatie, lukt niet meer zoals voor de zwangerschap maar nog wel elke 24 uur, ik heb zo iets van het komt wanneer het komt hahah
*18 weken dansje* en nog maar een week tot de 20 weken echo, kan niet wachten om haar weer te zien!! Schattig hoor! @Maartje03 Lekker toch dat je je zo goed voelt? @Appelsientje89 vervelend zeg en snap dat het af en toe even te veel wordt. Echt belangrijk dat je aan jezelf denkt, vooral als je al eens een burnout hebt gehad! De crèche heb ik hier al tijdens de zwangerschap geregeld, hoe eerder je op de wachtlijst staat des te eerder is er een plekje. Zou al rond gaan kijken bij crèche/gastouders en als je wat leuks vindt vragen hoe het zit met aanmelden. @Wendy88 Hoop dat de cyste weg is. @WM1307 Leuk een jongetje! En leuke bekendmaking @Linnel: Welkom! Leuk dat je meekletst. En gezellig, ik ben ook 1 oktober uitgerekend en 9 mei ook de 20 weken echo @Poolvos Jammer dat je net een mindere week hebt, hopelijk deze week weer beter. @Pijntjes: Hier vandaag pijnlijk gevoel middenkant baarmoeder helemaal onderin. Zullen wel banden zijn ofzo??
@ appelsientje anders leg je het uit toch? Wie weet kan hij wel schuiven? Wavie luna! Idd fijn om de kleine meid straks weer te bewonderen! Betreft kdv, in de grote steden, moet je voor de gewilde kdv's wel nu inschrijven. Voordeel van kdv, er is altijd iemand en je kind kan altijd heen. Tegenwordig zijn kdv's ook flexibel met ruildagen. Voordeel van gast ouder, die zijn nog flexibelere vaak en je betaal per uir dat je kind er is. Bij kdv betaal je voor volledig 11u. Al breng je je kind 9u. Welkom Linnel! Hoop dat je terug komt Hier ook maar eens per 24u een stoelgang. Wel vervelend als je het nog minder hebt zeg.
Ahh krijg net een bericht dat een vriendje waarmee ons zoontje gisteren gespeeld heeft vandaag de diagnose hand-mond-voetziekte heeft gekregen. Hoop zo dat hij niet besmet is!! Ze worden er niet heel erg ziek van meestal maar zijn wel heel lang besmettelijk
Aaaawh arm kind, heeft mijn dochter ook gehad met der 2de verjaardag. Kind zag er niet uit. Alleen waar je voor moet waken, is dat het niet naar binnen slaat. Jongentje achter ons heeft op de IC gelegen erdoor. Hoe het nu is geen idee.
En hoe weet je of het naar binnen slaat? Hoe lang heeft je dochter er last van gehad? Gelukkig is het niet schadelijk als je zwanger bent las ik.