Wauw maartje dat is al een beste belly zeg! Wauw! Dat is al flink showen Hier draait mijn foto altijd, snap der niks van. Poolvos fijn dat alles goed is! En wat leuk een meisje! Nou nog 4 meiden erbij en dan is het weer gelijk. Top dat de lijst weer is bijgewerkt! Dat vele plassen is hier weer even weg, gelukkig! Moest er ook 2x pn uit, maar tis vast snel weer terug. Wel pittig als je 5x moet! Damn!
@Ladylola wat een heerlijke buik ook!! Door mijn overgewicht gaat het er voorlopig nog echt niet zo mooi uitzien Maar ach!
Thx! Tis al een beste belly voor bijna 18 weken, zeker in de avond hihi. En ook jij krijgt echt wel een buik poolvos weet niet hoe stevig je bent. De meeste zijn de 5de maand al in! Het gele vlakje van de tijdlijn! Bizar he hoe snel het ineens gaat? Nyna jij ook alweer 19 weken!
Jeee gefeliciteerd een meisje erbij! En belangrijkste natuurlijk dat alles er goed uit ziet! Wauw 2 mooie buiken!!! Mijne is ook zo hoor als ie niet groter is haha. Vind nu al vervelend dat iedereen zo'n mening erover heeft. Man alsof ik invloed heb erop ofzo.. M'n buik groeit gewoon hard, laat me lekker genieten!
Ja klopt daar kunnen ze dat aan zien/schatten Ik weet nog dat dat een reden was bij mijn vorige zwangerschap voor een groei echo omdat mijn baarmoeder niet goed meegroeide En dan niet perse volgens t gemiddelde maar gewoon je eigen lijntje. Ze checken t natuurlijk elke controle en als dat elke controle t zelfde blijft of onwijs hard gaan, gaan bij hun de alarmbellen rinkelen. Al hoeft t niks te zijn hoor!
@Ladylola Gaat hard he?! En je buikje is super mooi hoor! @Me84 ja stom al die meningen van iedereen he Ene oor in andere maar weer uit Mensen zeggen ook steeds dat ik die kilo's allemaal we goed kan hebben, maar dat maakt me geen reet uit ik voel me er naar bij haha Ik heb vanavond lekker een grote wandeling gemaakt, voel mijn kuitjes nu wel haha maar het was heerlijk weer!
UITGEREKEND 1 T/M 15 OKTOBER 2017 29 SEPTEMBER FOEKE - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 30 SEPTEMBER ME84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! MOM2BE92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 1 OKTOBER POOLVOS - 28 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! LUNA30 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! MOOSS - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! LINNEL - 38 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! Jongen! 2 OKTOBER BJLOVER - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! 3 OKTOBER DONUTLOVER - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! 4 OKTOBER ♡ NYNA87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 6 OKTOBER BLOEMETJE45 - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! Amch - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 7 OKTOBER MAARTJE03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! KRISTELO - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! ANNEMIEKE1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! MODRA - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! PIOENROOS92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 8 OKTOBER WENDY88 - 28 jaar - 3e kindje, 2e zwangerschap- Het is een: Jongen! 9 OKTOBER SUZANNE92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 10 OKTOBER DROLLIE - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! APPELSIENTJE89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! 11 OKTOBER SAARTJ - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! WM1307 - 31 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! 12 OKTOBER Poedel2015 - 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! 13 OKTOBER 14 OKTOBER LADYLOLA - 33 jaar - 2e kindje-Het is een: Meisje! | Jongen! MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! Jongen (12) | Meisje (8) | Verrassing (3) __________________________________________________ ________ AFSPRAKEN 11 mei Foeke 20 weken echo 11 mei Luna30 Controle 15 mei Ladylola 18 weken GUO 15 mei Nyna87, ME84 20 weken echo 15 mei BJlover 20 weken echo 16 mei Linnel 20 weken echo 18 mei mmd86 20 weken echo 19 mei Donutlover 20 welen echo 20 mei kristelo 20 weken echo 20 mei pioenroos92 20 weken echo 22 mei Mooss 20 weken echo 23 mei MLB, Appelsientje, Modra 20 weken echo 24 mei Suzanne92 20 weken echo 26 mei Drollie 20 weken echo 26 mei Poedel 20 weken echo 30 mei Donutlover Controle VK STERRETJES Miepje123 Maev Robijn89 Olli Snies Er zijn er inderdaad veel die niet meer mee kletsen, en verder bij de afspraken er ook niet tussen staan: Annemieke? Modra? Saartj? Amch? WM1307?
Ja erg he me84! Ik loop nu pas met strakkere kleding rond hoor. Had geen zin in opmerkingen en daarbij is het nog niet bekend voor velen Maandagavond gaat het viral! En ja sommige dragen heel klein erg hun rug in en de ander er breed of naar voren. Je hebt er geen invloed op. Zal ter zijne tijd de foto sturen van mij met 37,5 weken bij mij dochter! Ik was HUGE! Donut weer het hahaha. Hoop dat dit echt kwam door de afwijking van mijn dochter. Want was echt bizar groot!
Jaa je was echt tonnetjeeeee rond! Maar denk eerlijk gezegd dat het wel te maken heeft gehad met L. & veel vruchtwater misschien?
Modra en amch zie ik nog wel.. Toch?! Of is dat echt alweer zo lang geleden. Wat n mooie buiken! Wauw! Hier gaat ie ook ineens best hard lijkt het. Tenminste dat zegt manlief. K krijg zoooooveel reclame van geboorte kaartjes. Wanneer ga je je met zoiets bezig houden eigenlijk?
Ik ontwerp ze zelf en wil altijd eerst de naam hebben haha.. die hadden we de vorige keer pas rond 36 weken
Meestal met je verlof ga je aan de slag met het kaartje. De een stuurt deze direct na de geboorte graag op en de ander wacht nog rustig ruim een week. Ik ga dit keer ook weer zelf wat bedenken, denk ik. Modra en amch zien we zeker nog, niet meer veel. Zijn beide erg moe wat ik van hen las.
@Donutlover: Op de vorige pagina nog, plus aanpassing lijst die je quote . Maar ik reageer ook wel s paar dagen niet, ook afhankelijk van hoeveel ik aan t werk ben en hoeveel ruimte ik heb. Lees wel altijd alles.
Thanks! En wat ontzettend irritant!!! Zeker lekker genieten en niks aantrekkem van wat andere zeggen of vinden!
Wauw weer een meid erbij , ze lopen iets in nu afwachten wat de rest gaat krijgen ik begin ook wel nieuwgierig te worden krijgen we een little boy or girl erbij het is voor ons nog 15 dagen wachten tot d-day maar we mogen wel al om 8:30 dus dat is heel fijn