Ik zie dat mijn afspraken er niet tussen staan en het lukt mij nooit om dat lijstje aan te passen dus wil iemand voor mij 22 mei controle vk en 26 mei 20 weken echo er bij zetten
tis nu heel simper. Klik rechts onder op reageer. Tis nu niet meer in code taal. Tis nu gewoon zoals je het ziet. Hoef je alleen de regels er tussen te zetten en natuurlijk het Quote weg te halen links boven en rechts onderaan de tekst.
Ughum.. zijn jullie edele delen ook zo opgezwollen? Het ziet er werkelijk niet uit. En dan moet ik straks met de benen wijd met 100000 man eromheen?!
Hoi dames. Ik kom ook even om de hoek kijken weer. Zag weer een meid erbij, leuk... @Plassen, de ene nacht 1 keer eruit nog en de andere nacht helemaal niet. Hopen dat het voorlopig zo blijft. Ook ik slaap op mijn linkerzij, met mijn voedingskussen tussen mijn benen. @vermoeidheid heel bekend. Kan vanaf een uurtje of 3 al gapen. Hier dinsdag ziek naar huis gegaan. Enorm duizelig. Vk gebeld en die vertelde me dat dat best kon op dit termijn. Bloeddruk was 2 weken terug al 110/60. Waarschijnlijk is mijn bloeddruk nog meer gezakt van de week. Waardoor ik dus zo duizelig werd. Heb nu tucjes, bouillon en dropjes naast me liggen.
Mooi bj! Als die straks strak trekt heb je een mooie hoge bolling! Vervelend van je duizeling. Is dat even een momentje? Lol appelsientje ja dat hoort. Je hebt 1.5 liter extra bloed en dat zit ook in je muppet! Na de bevalling ene ontploft mosseltje en daarna wordt het "bijna" weer zo goed als voorheen. Minus de oprekking van binnen whahhaha Hier krijg ik steeds meer last van mijn billen en onderrug. Ook bij boodschappen doen. Zo geen zin in!
Allemaal mooie buikjes zie ik voorbij komen ! Vermoeidheid: hier ook nog steeds, maar niet echt tijd om te rusten! Dus ik ben heel 'gezellig' in de avond haha
Hahahah ontplofte mossel. Ik rol bijna van m'n stoel. Kijk er nu al naar uit. Aghum... Maar hoort erbij dus..
Whahahaha ja echt ga niet in de spiegel kijken, krijg je spijt van whahhaha! En die 100.000 man merk je niks van als je aan het bevallen bent! Het laatste uur ga je onder een soort van zelfhypnose. Je merkt bijna niks meer van je omgeving. Bij mij heeft er achter een raam 8 man klaar gestaan om mijn dochter op te vangen, en dan nog 3 rond mijn bed. Heb niks meegekregen. Die duizelingen zullen denk op en af komen. De kleine maakt vast een spurtje met iets. Heb ook om de zoveel dagen hele dag hoofdpijn op de achtergrond.
My god.. Nog ik hoop maar dat ik er inderdaad lekker gehypnotiseerd bij lig hahaha. Hier ook af en aan duizelig en soms neiging tot flauwvallen, Zwart voor de ogen. Ook de bloeddruk die nog weer lager is. Vooral bij snel bewegen. Beetje bewust mee omgaan is beste! Alles langggggzaaaaammm. Erg naar.. maar niks aan te doen. Heb altijd n zakje zoutje dropjes bij me!
Heb op werk goedkeuring dat ik via de werkkostenregeling n fiets kan aanschaffen! Super fijn... Dames met ervaring in de moeder fietsen? Lees veel verschillen.. dat ze erg zwaar zijn en dat de fiets als de kindjes groot zijn niet meer fijn is zonder alle poespas. Maar ie extra ruimte tussen zadel en stuur is wel weer erg fijn.
Haha nou het maakt je echt niet meer uit hoe je erbij ligt hoor als je aan het bevallen bent! En trouwens hoort er allemaal bij en alles komt weer goed (mocht je man zich er zorgen over maken )! Ik ben nooit aan de moederfiets begonnen. Zal best fijn zijn hoor zo'n stuur maar ik ben ook nog gewoon een normaal persoon en als ik zonder kids op pad ga wil ik er ook nog een beetje bij fietsen. Ik heb al jaren een Batavus mambo (geen moederfiets dus) en die bevalt echt prima! Stevige fiets en rijd (nu niet meer trouwens) regelmatig met twee kids en een buggy op mijn fiets! Vanochtend was ik ook zo vreselijk duizelig! Heb ook steeds dropjes in m'n tas... Vandaag gewerkt. Voel m'n schaambot echt wel weer. Morgen maar iets meer zitten maar dat is best lastig in het onderwijs!
Hee! Hier valt t volgens mij mee met hoe opgezwollen t daar beneden is, maar is zeker normaal! En inderdaad dan lijkt t allemaal niet meer zo uit te maken... Achteraf denk ik wel s nouja... Ik kwam er na mijn bevalling bijvoorbeeld achter dat ik een heel stuk overgeslagen had met scheren, deed t wat op gevoel want zag er niks van onder die buik! De mensen die erbij zijn hebben al zoveel gezien... Naar vd duizelingen meiden! Hier gelukkig geen last van hoewel mijn bloeddruk ook laag is. Ik heb wel n Mamafiets, bevalt me goed! Een Gazelle, fietst ook heel fijn Wel duur ding.. Als ik zonder kind ga, pak ik wel de fiets van m'n man.
Euhh geen idee eigenlijk appelsientje, niet op gelet haha Lastig van de lage bloeddruk en duizeligheid... Hopelijk gauw over Ik heb een mama fiets en ben erg blij mee. Vind em niet zwaar ivm andere fietsen ofzo. weet zo niet uit m'n hoofd welke ik heb. Kan wel voor je kijken morgen? Hier vandaag erg veel hoofdpijn... Gelukkig weekend nu Morgen naar ikea om veel in te slaan ! Zin in! Vloer in de babykamer ligt er ook in dus kan bezig met de inrichting
hahaha volgens mij ziet het er hier down under nog best redelijk uit haha niet opgezwollen ofzo maar herken het wel van de eerste zwangerschap! Ohjaa tijdens de bevalling,pff dan maakt niks je meer uit haha Vandaag was het echt lekker weer he? Vanmiddag heb ik 5km gewandeld met N. was echt genieten, broodjes mee ect lekker picknicken Hoop dat het morgen weer kan! Mits de spierpijn niet minder word want heb overal pijn haha moet echt weer een beetje wennen
Ik mag nog steeds niet klachten kwa pijntje of dingetjes. Vandaag super veel gedaan die baby peuter zwemmen met me zoontje daarna naar de Kermis geweest boodschappen gedaan huis houden gedaan. Af en toe voel ik even me heup meer niet
nee dat scheelt wel, ik verwacht ook net als bij de andere zwangerschappen dat ik niet snel last ga krijgen van mijn rug ofzo
Oh leuk zeg!! Wij lopen behoorlijk achter op schema dus ik verwacht dat wij pas kunnen beginnen met de baby kamer rond juli/augustus