Aanschouw hier mijn mini buikje, nog steeds niet echt iets te zien, vraag me soms af of het wel goed is. Hier wil ik verder niemand dan de verplichte personen plus mijn vriend bij de bevalling. Ik vind dit een moment om samen met z'n tweeën te beleven. Het is niet niks zo voor de eerste keer haha. Vandaag weer super moe en er is vanavond een speciale mama avond in ons restaurant waar ik eigenlijk wel heen wil, misschien dat ik dan maar even kort ga. Iemand nog tips tegen maagzuur trouwens?
Mooi buikje hoor begint te komen! Hihi Ik wil ook weer thuis mits dat allemaal kan en mag natuurlijk dat is nog even afwachten hoe alles gaat. Zijn jullie 'bang' voor de bevalling? Ik weet dat ik dat de vorige keer ook zo erg had in t begin en naarmate ik langer zwanger was nam dat weer af. Alsof je er een soort van in of heen groeit. Ik las laatst dat de 3e bevalling het sneltste en t pijnlijkste is ... dusss ik zweet alweer peentjes haha
Hi meiden, Maartje: Fijn dat je je nog zo goed voelt! Hier verder ook weinig last, maar goed, wat niet is kan nog komen. Alleen moe. Wbt de bevalling, de vorige keer waren alleen mijn man, de kraamverzorgster en de verloskundige er. Ik beviel thuis. Ik wil het graag weer zo! Heb de vorige keer nog wel overwogen mijn zus erbij te vragen, maar vond het toch te intiem of zo... Daarnaast was ze rond mijn uitgerekende datum op vakantie. Vervelend hoor die opmerkingen over buiken! Iedereen groeit gewoon op zijn eigen manier en tempo. Niks mis mee! @luna: Jaa dat is wel ingewikkeld dan hè, waar je je kindje achterlaat! Overdag kan je zoontje misschien naar de opvang...Maar 's nachts... Heb je ook buren waar je goed contact mee hebt? Hier zal hij overdag naar de gastouder gaan denk ik, mits die dan niet op vakantie gaat... Ze gaat in de herfstvakantie, maar weet de exacte datum nog niet... 'S nachts- ik wil graag thuis bevallen dus als hij slaapt is dat mooi. Mocht het toch ziekenhuis worden willen onze buren oppassen, dat is wel lief! Hele fijne vakantie gewenst! Ik ben niet bang voor de bevallig. Het was de vorige keer pijnlijk, maar het is ook heel goed gegaan. Ik laat het gewoon weer op me afkomen en hoop dat het goed mag gaan en wat sneller dan de vorige keer zou ook fijn zijn, ze zeggen dat een tweede bevalling vaak sneller is...
Heerlijk toch zo'n klein buikje! Is echt wel normaal hoor, zeker voor een eerste!! Ojee de 3e bevalling het snelst en pijnlijkst.. ach ik maak mij er niet zo druk om. Weet van de vorige keren dat ik gewoon heel nieuwsgierig was hoe het allemaal zou gaan lopen... Aanstaande woensdag ga ik beginnen met een zwanger en fit cursus, ben heel benieuwd!
MLB hier ook n bescheiden buikje nog hoor! Sochtends denk ik wel eens waar is ie?! 5min later toch zeker weer n buikje. Savonds duidelijk dikker. Enorm druk geweest vandaag.. hele huis op z'n kop gehad, alles uitgezocht en gepoetst. M'n rug niet gevoeld tot ik net op de bank ging liggen, jemig. Heb echt n enorrrmeee drang om alles tot in de puntjes uit te zoeken en op te ruimen hahaha. Voorjaar + zwanger is terror poetsdrang De bevalling ja jeetje.. Soms denk ik ineens O god hij moet er echt weer uit straks.. HOE gaat dat zijn? Hoeveel pijn doet het? Ben niet echt bang.. Maar soms dan komt het besef even. Laat het maar n beetje over me heenkomen.
Oja ik gebruikte bij mijn vorige zwangerschap een drankje, gaviscon geloof ik. Werkte heel goed, ik heb er aardig wat van op. Ze zeggen ook altijd een hapje vla ofzo maar dat heeft bij mij nooit geholpen. En ik drink sinds mijn vorige zwangerschap veel kamille thee. Helpt heel goed tegen blaasontsteking (sindsdien nooit meer gehad) en kreeg er ook geen maagzuur van. In het begin moest ik erg aan de smaak wennen maar nu drink ik deze thee het meest!
Gaviscon hielp mij ook enorm tegen maagzuur. Heb je er nu al veel last van? Mooi buikje MLB prachtig bescheiden! Ik denk ook zie het wel moet er toch uit en eruit komen gaat zeer zeker lukken. Maar een inleiding wil ik niet meer! Hoop niet dat het nodig is, want dan hou ik me benen dicht haha.
Ik heb een middenrif breukje en snel last vd maag. Heb antagel via de huisarts gekregen. Werkt super. En mag ook in ze zwangerschap. Nu nog niet nodig gehad, nog helemaal geen zuur of pijn gehad!! Hoera!
Ooh echt appelsientje? Dus je maag ligt hoog of heb je echt een gat? Mijn dochter is dus geboren met een middenrifsbreuk. De ingreep is relatief simpel, de prenatale gevolgen alleen niet.
Thanks dames voor de tips, heb er soms last van. Toevallig afgelopen nacht heel erg. Ik zal gaviscon in ieder geval in huis halen, je weet immers maar nooit.
Whaha dat was wel de perfecte reactie geweest idd !!! Vandaag met collega's een dagje weggeweest met de personeelsvereniging naar Delft. Nog geen 2 minuten na elkaar; poehhh wat een klein buikje, groeit het wel? en vlak daarna een ander; Wow!! Zitten er twee in? Hahah zo zie je maar, iedereen heeft er wel iets over te zeggen
Geniet nog maar even van je mooie kleine buikje mlb! Ik kijk totaal niet op tegen de bevalling. Ik vond het zo'n bijzondere ervaring! had ook zo'n last van m'n rug dat ik graag andere pijn ervaarde. Mag deze keer alleen wel iets sneller gaan haha, heb nogal lang liggen persen! Maagzuur nog nier echt last van. Vorige keer gewoon rennies gegeten steeds.
Pfff vannacht twee uur wakker gelegen... geen idee waarom, heb ik ook nog niet gehad tijdens m'n zwangerschap. Kleine was ook heel veel aan het bewegen (lees: 2 uur lang stuiteren in m'n buik). Echt big party daar binnen! Heel de dag ben ik druk geweest dus het zal wel overdag veel geslapen hebben... ach nou ja genoeg geklaag, vanavond maar op tijd naar bed... Voor de rest voel ik mij eigenlijk top! M'n schaambot valt mij nog alles mee, soms 's avonds wel pijn er aan maar dat trekt gelukkig na een goede nacht weer weg! Wat gaat het allemaal snel trouwens! Morgen alweer 20 weken en dan nog een weekje wachten op de 20 weken echo! Spannend!
Whoehoe!!!! 20 weken vandaag!!!!! Ben gewoon op de helft!!!! ! Zo onwerkelijk nog! Balen van je nacht mooss... Hier om 12 uur ff wakker van de mega hoosbui en daarna slecht weer in slaap... Beeb was vanmorgen van half 7 tot half 8 ook lekker aan het dansen in m'n buik. Deed ook meteen ff 20 weken dansje !
Mooss; balen dat wakker liggen! Fijn bijna 20 wkn! Me84; 20 wkn oleeee! Toch wel echt een mijlpaal; halverwege!!
Woow 20 weken alweer wat ga je hard!! Jaa de beeb moet er hoe dan ook uit! @Ladylola nee een inleiding zou ik ook niet meer willen vond dat toen vreselijk Eigenlijk moet je lichaam (en beeb) iets doen waar t nog helemaal niet ready voor is @maagzuur Hier werkte rennies altijd wel goed maae kreeg er pas later last van Volgens mij heb ik weer z'n groeispurt want mijn buik jeukt weer ontzettend!!
Waaaauw 20 weken!! Whoop whooop! Hier vandaag 18 weken!! Op zich wel leuk dat de kleine lekker actief was ben je tenminste niet alleen wakker hihi. Hier zat ik gister voorover gebogen en voelde echt me mini duwen zo van oef oef maaak ruimtuuh! Hihi! Net tlc gekeken! Heb je bekende nederlanders die mensen volgen in het zkh bij hun bevalling! Ohmy tranen in mijn ogen! Ik ga of in amc of olvg bevallen net waar er plek is. Volgende keer komt Do. Tis om 9.30! Ja erg he @Donutlover mijn lichaam reageerde heel slecht op de inleiding. Ohmy nog 46,5 uur dan DE echo! Zenuwen nemen nu wel toe.
Snap ik! Het is zowiezo al spannend maar met jullie achtergrond nog spannender denk ik! We gaan duimen voor een goede echo maandag!