Mooie buikjes zeg !! Mij lukt het niet, te groot! Hoe verkleinen jullie het? Succes met de 20 weken echo's !! Heb er al een paar gezien... wat gaan we snel meiden!! Ik heb 'm donderdag... zo spannend! En weer eentje bij de meisjes-club zag ik! Gefeliciteerd! Meiden, ik ben zo vreselijk moe... Pff word er sjaggo van! Wat dan wel leuk is... voel die kleine zo goed nou! Echt een kleine druktemaker is het! Hebben jullie een fijne Moederdag gehad !?
Wendy ssst! Hahaha! Nee ben blij voor ze hoor! Mijn dochter is een Rotterdamse dat helpt een beetje hihi Wauw me84 en modra! Me84 wat een enorm schattig bolletje al! Pff mijn buik lijkt ook alweer gegroeid zeg!
Wat fijn dat de 20 weken echo's tot nu toe goed zijn.. Ik moet nog 1,5 week wachten, wel spannend hoor. Succes voor de komende 20 weken echo's. Hier bijna 19 weken maar voel de kleine nog steeds niet. Hij zit er wel, en ook al 1 vinger boven mn navel.. Maar echt schopjes voel ik helaas nog niet. De placenta ligt ook aan de voorkant dus dat verklaart het. Zijn er meerdere die het nog niet voelen?
Hier voel ik nu aan de onderkant van me buik heel de dag door propjes. Mijn placenta ligt ook voor was echt bang dat het nu lang zou gaan duren dus ben er wel blij mee alleen moet er wel meer door plassen haha
Leuk vandaag weer een aantal 20 weken echo's!! Heel veel plezier meiden. Hier voel ik mij echt super goed! Heb energie voor 10! De kleine beweegt super veel! Heerlijk om dat te voelen met m'n handen ook!! Mijn schaambot lijkt nog 'rustig' te blijven. En ik hoef niet midden in de nacht uit om te plassen (pas rond 5.30 uur en meestal slaap ik meteen weer door).
Hier ook plopjes aan de voorkant. Placenta lag met de geslachtsbepaling deels bovenin deels voor. Vanavond de 20 weken echo. Begin het nu wel weer spannend te vinden. Met moederdag heb ik een lieve ketting van gips gekregen vaan mijn jongste. Mijn oudste had niks gemaakt zei hij. Maar gisterochtend heeft hij nog even snel een hart van gekleurd papier gemaakt met een briefje erop geschreven. Het mooiste cadeau dat mijn oidste had was toch het briefje gisteren dat hij mag afzwemmen voor zijn A-diploma. Ook nog even een 20 weken dansje hier. Zo, nu zien hoe laat ik op mijn werk kom. Mijn trein rijdt niet dus moet om. Altijd fijn. @foto's verkleinen: je kan bijsnijden op je telefoon of via www.fotoverkleinen.nl
Spannend dames! Heel veel succes met de echo en plezier natuurlijk @Ladylola we duimen voor een goede echo!!
Zo ik heb weer even wat gemist hihi. Het was zo heerlijk weer! Veeeeels te druk geweest. Alles buiten opgeruimd en onze lekkere lounge onder het afdak weer klaar voor de zomer! Savonds heerlijk zonnetje eronder.. Ik vrees dat dat weer veel per ongelukke dutjes worden na het avondeten haha. We hadden n zieke kip.. op sterven na dood. Niet eten en drinken, viel om bij 3 stappen. Nu 2 weken vanalles geprobeerd elke dag dwangvoeren met spul voor de darmen. Apart binnen in n doosje.. wat n gedoe. Begrijp me niet verkeerd kan dat n eeuwigheid volhouden, beesten. En hij doet t weer! Ben best wel trots. Haha. Hopelijk zo weer veel goed nieuws van de 20wkn echo's!! Morgen nog n weekje.. wil m zo graag weer zien! Voel m elke dag.. Steeds duidelijker.. maar even kijken is zooo welkom!!
Oooh nyna wat fijn! Prachtige echo's ook! Super dat alles goed is! Ons mopje was veel te bewegelijk en als het draaide draaide het de verkeerde kant op. Heb bijna uur gelegen haha. Foto uploaden lukt even niet! Maar alles zag er super goed uit! Middenrif lijkt mooi gesloten, alle organen op de juiste plek! Niertjes, hartje, hersenen, ruggetje, ledematen en omvang van alles keurig. Medisch goedgekeurd!!!! Heerlijk! Alleen me moederkoek ligt inde grens van te dicht bij de uitgang, dus moet met 32 weken terug komen en dan bekijken ze ook meteen nog een keer het middenrif.
O super meiden!! Gefelicteerd. Wat moet dat fijn zijn. Toch wel spannend nu hoor.. Hoe meer goeie erbij komen en echt echt echt ik wil dat ze allenaal goed zijn!! Maar hoe meer ik dan bang ben dat er hier iets mis gaat ofzo. Stom he. Super spannend gewoon! Jullie weten ook nu nog niet wat het word Ladylola?? Hihi. Wat enorm knap.
Allemaal goed nieuwd geweldig ! Hier naar de vk geweest en die denkt dat het enorme bandenpijn is maar maakt zich wel zorgen om de afscheiding ondat ik bij de bevalling ook al koorts had is het wel zorg wekkend we gaan van t beste uit vanmiddag ff een uitstrijkje maken