Nou ik kom net vd huidkankerdag.. Kun je je laten checken door een dermatoloog. Zit n moedervlek op m'n buik die ik al 2x heb laten checken afgelopen jaren door de huisarts.. niks aan de hand dus. En nu word gezegd atypische moedervlek (dat is het ook wel) Melanoom niet uit te sluiten. Handig om hardop te zeggen tegen iemand die in de zorg werkt. Jemig schrik me rot man. Moest me geen zorgen maken! Was wrss niks.. of gewoon voor z'n ding stom gaat doen optijd. Nee noem dan geen melanoom sukkel! Heb al vaker laten checken, is niks veranderd.. en nu ineens moet t ding weg. Beter wel bij hun natuurlijk en niet via de huisarts zelf. Vraag me n beetje af of t niet klandizie verschaffen is. Nou moet ik dus lokale verdoving.. Op m'n buik.. beter was wel in de zwangerschap weghalen omdat alles zo groeit. Zit er niet echt op te wachten nu, maar hij verzekerde dat het geen kwaad kon. Wat zouden jullie doen? Schrok wel maar andere kant zit ie er al jaren en 2x gechekt zonder actie.. als ik er vandaag niet tussen had gezeten vrijwillig dan had ik nog steeds vertrouwd op oordeel van m'n huisarts die zegt dat t niks is.
Ja denk het ook want zag op de dvd terug dst ze die niet in de nekplooi gingen meten maar in t hoofd.. de afstand van t hoofd naar een ander stukje ofzo haha Ergens anders heet het achterhoorn dus denk dat dat t is geweest. En wat je zegt anders hadden ze het wel opgenoemd lijkt me
Hier weer goed gekeurd bij controle vk We zijn allemaal alweer over de helft de meeste dan Wat gaat het snel allemaal
Wat leuk een meisje erbij. En Donut, hadden jullie het toch goed gezien. Hier vandaag de hele dag gewandeld op de Libelle zomerweer. Zo nu en dan regen helaas, maar was wel gezellig. Kwam een heel leuk jurkje tegen die ik niet kon laten liggen.
Hi meiden, @appelsientje: Harde buik voelt als een soort trekkend gevoel, je hele buik wordt dan ook letterlijk hard. Maar ik denk dat als je er één hebt, je het wel zult herkennen. Komt ook vaak wat later... Vervelend van de striae.... Schijnt inderdaad erfelijk te zijn. Na de zwangerschap zal het wel langzaamaan steeds minder duidelijk te zien zijn. Hier vorige zwangerschap geen striae gekregen, nu maar afwachten.... Wel gesmeerd met bio-oil. Hè, vervelend dat die moedervlek niet vertrouwd wordt. Ik heb er niet zoveel verstand van... Wel gehoord dat een melanoom over het algemeen goedaardig is, maar je moet zelf overwegen wat het beste is denk ik... @Foeke: Wat vervelend dat je nog steeds last hebt van misselijkheid! Kan me voorstellen dat het dan niet echt genieten is... Gelukkig dat het met behulp van de emafesene wel te doen is... @maartje: Jaa toch een soort van we zijn op de helft hè! Wij lopen tegelijk op, dus ik ben ook 20 weken vandaag. Voor mij voelt het echter niet alsof ik op de helft zit, ook omdat ik het gevoel heb dat de zware tijd ,met die dikke buik rondzeulen, nog komen moet, haha! Hier vanmiddag naar nieuws, mijn vader ligt in het ziekenhuis.. Morgen ipv hele dag werken halve dag en dan 's middags naar hem toe.
Tjah... Hoe zal ik het zeggen... Mijn moeder heeft hem vanmiddag op de grond in de badkamer gevonden... Hij heeft waarschijnlijk een hele strip slaappillen genomen... Schreeuw om aandacht/ zelfmoordpoging... Heel naar... Ik heb een heel moeizame band met mijn vader, het is een moeilijke man... Lang verhaal. Dit valt heel rauw op mijn dak, vind het vreselijk naar, we weten ook nog niet precies hoe en wat... Ik weet ook niet hoe ik ermee om moet gaan... Mijn moeder en zus zijn vandaag bij hem geweest, zwager gaat vanavond, ga ik morgen met mijn andere zus...
Wow sterkte modra dat is best ff een dreun . Hier vandaag heerlijk geshopt voor mij en dochterlief en zelfs wat voor de baby gekocht haha vanavond voelde ik de baby tegen mijn buik schoppen voelde het zelfs aan de buiten kant met mijn hand dat was wel weer ff kicken hoor hihi waren flinke schoppen
Modra sterkte. Dat zal wel schrikken zijn geweest. Nyna ik probeerde al te plaatsen maar krijg hem niet verkleind