Nog een paar uurtjes en dan de 20 weken echo!!! Leuk!! Gelukkig is het in de ochtend want ik word nu wel weer nieuwsgierig en wil de kleine heel graag zien!! Leuke kleding @Donutlover . Ik heb nog helemaal niks gekocht... ben benieuwd hoelang ik dat nog ga volhouden..
Haha ik moet wel langzamerhand beginnen andsrs heeft de beeb straks 1 rompertje en setje kleding Succes vandaag en veel plezier!
Veel plezier bij de echo moos ! Voor de meeste komt hij wel erg dichtbij wij moeten nog maar 4 dagen wachten en dan mogen we ook weer best spannend Mijn dochter had gelukkig na 2 dagen geen koorts meer maar is nu snotje verkouden en ik helaas ook bedankt voor de lieve berichtjes En wat een mooi weer krijgen we he heerlijk helaas moet manlief gewoon werken maar zondag gaan we een dagje weg dus hopen dat het dan nog net zo mooi is de verhuizing komt ook in zicht naja verhuizing we kunnen straks weer terug nog heel eveb geduld tot 2 juni dan gaat de vlag uit whoehoe
Ha meiden, De echo was helemaal in orde! Buik is qua omvang ook prima voor dit termijn en voor n derde kind! ik voel mij ook echt top en met dit weertje erbij is het helemaal super!!
Oh wat fijn mooss dat alles ook goed is ! Nu dus maar lekker genieten van je buik en van het mooie weer
Fijn!! Gefeliciteerd Hier vandaag ook naar de VK geweest. Alles was goed. M'n bloeddruk lag laag - zelfs maar 95/55 - maar dat is eigenlijk alleen maar fijn.
Idd liever te laag dan te hoog zeg ik altijd maar Mijne is ook meestal zo, miss dat ik daarom soms nog zo moe ben hihi
Eindelijk is mijn uitstrijkje uitslag binnen ik heb gardnerella vaginalis dat is een bacterie die zich vermeerderd door een verstoorde ph waarde waarschijnelijk door de hormoon verandering dus krijg nu 4 tabletten met ik innemen tegelijk en moet ik vanaf zijn ik hoop t
Gelukkig dat je nu wat weet poedel! Hier vanmorgen de echo gehad, kleine man is helemaal goedgekeurd! Wordt waarschijnlijk wel weer ongeveer zo groot als Mn zoontje, lange gespierde benen en buikje iets bovengemiddeld (net als de benen) maar alles binnen de normen en dus helemaal goed!! Krijg t alleen niet voor elkaar om een foto te uploaden Weet niet hoe/waar ik hem kleiner moet maken?
Ooh super fijn wendy en moos! Nu relaxen en genieten van de zon Hier vanmorgen de schrik van mijn leven. De echoscopie vk van het AMC belde, ooh sorry wil je niet laten schrikken. Alles is goed, maar we hebben de beelden met het team bekeken en besproken, en willen toch voor zekerheidshalve deze echo herhalen met 24 weken en 30 weken, zodat jullie gerustgesteld blijven en wij ook zeker weten dat dit kindje gezond is. Maar nogmaals er is geen aanleiding voor. Alleen willen we extra controles uitvoeren, gezien jullie verleden en de ervaring dat een hernia zich ook in sommige gevallen later kan ontwikkelen. Maar er is tot op heden geen aanleiding voor. Pvvvieeuw jeetjemina weer 10 jaar ouder geworden!
Ow Oh lolalady dan schrik je wil ja ik zou me ook het appelazurus schrikken hoor maar wel fijn dat ze het super serieus nemen allemaal en het zekere voor het onzekere nemen zo fijn !
Jaa dat merkte ze ook. Had het niet verwacht, dus vandaar. Maar krijg dus nu echt voor 24 weken rond de 30 en nog met 32. Wilde een pretecho bij dokter papa gaan doen, maar wel wat veel om die er met 27 weken tussen te proppen.