1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ja dat zou ik dan idd niet doen , maar dat is dan natuurlijk een onspannen echo en en voor de lol maar dan heb je er wel heel veel het is maar net wat je zelf wil

2. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ja joepi weer goeie 20wkn echo's!!
    Gefelicteerd.

Hier nog 1 nachtje slapen!!

Jeetje Ladylola ik zal me ook kapot schrikken. Maar gelukkig alleen goede zorgen aangeboden gekregen! Fijn.

Wat een weer! Zalig.
    Heb alleen vakantie.. maar manlief wel vrij donderdag en vrijdag.
    Gaan 2 nachtjes slapen in centerparcs waar vrienden zitten.
    (Op onze huwelijksreis leren kennen! Zo leuk)
    Zijn al paar x samen weggeweest.
    Hebben n kleintje van 9 maanden.
    Even n mini vakantie, super veel zin in!!

Geniet van het mooie weer allemaal!

3. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Super!!! Lekker genieten!

4. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat schrikken idd!!!!!!

5. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik zie gewoon m'n buik bewegen aan de buitenkant!! :eek:
    Hahaha.
    Wat ontzettend maf is dit zeg!

WM1307, Nyna87 en MMD86 vinden dit leuk.
  6. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Even mijn buikje showen!

Bijgevoegde bestanden:

Ladylola, poedel2015, Nyna87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Oef ladylola.. schrikken effe! Hier moet ik morgen de 20 weken echo opnieuw doen in het zkh. En ondanks ze zeggen dat ik mij geen zorgen hoef te maken, is het toch geen fijn idee...

Xxx

8. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Mooie buik MMD!
    Succes morgen..
    Ik snap dat het toch weer spannend is.
    Hoe laat mag je?
    Wij 11:30. Mijn duimen draaien!!

9. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Succes morgen dames! X

10. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hé meiden!

Hier gisteren een nare dag gehad. Mijn vader was weer bij en we hebben met hem een gesprek met de psychiater gehad. Naderhand mocht hij weer met ons mee naar huis. Mijn vader is een erg moeilijke man en we maken ons zorgen, (ik heb nog twee zussen en twee broers) maar we weten tegelijkertijd niet wat we ermee aan moeten. Het is iemand die eigenlijk incapabel is over zijn gevoelens etc te praten. De antwoorden die we hebben gekregen zijn erg summier. Het kwam erop neer dat hij het niet meer zag zitten maar nu diezelfde gedachten niet meer had... Allemaal erg ingewikkeld en niet zo even uit te leggen, maarja... Er komt binnenkort wel psychiatrische hulp aan huis.

Ik ben erg geschrokken, nu rest er een soort verdriet en onmacht, dat het zo moet gaan...
    Bedankt voor de lieve berichtjes. :)

@MLB: Prachtige taart en wat leuk om het zo te doen!
    Mooss: Wat fijn dat alles goed is! Super!
    Me84: Leuk dat het allemaal opschiet met klussen! Vervelend van het zwangerschapsmasker zeg... :( Hier mag ik van geluk spreken; vorige zwangerschap geen last van gehad en deze zwangerschap gaat het ook nog goed, ik zit volop in de zon, vind het heerlijk een bruin kleurtje te hebben en wordt ondanks mijn blonde haren vlug bruin. :p

@Donut: Wat een leuk setje! Van harte gefeliciteerd en een fijne verjaardag gewenst!
    Poedel: Fijn dat je nu weet wat het is! Hopelijk ben je er gauw vanaf. Gelukkig dat je dochtertje beter is, wel balen van de verkoudheid...

@Wendy88: Superfijn dat het allemaal goed is!

Ladylola: Och jee kan me voorstellen dat je je rot schrikt! Gelukkig alleen goede zorgen inderdaad!

Appelsientje: Fijne vakantie! Succes en veel plezier morgen!

@MMD86: Wat een mooi buikje en wat een leuke kleren heb jij aan, haha. Veel succes morgen!! Hopelijk allemaal ok!

Wij hebben ook morgen de 20 weken echo! Lekker vroeg 9.40. :) Gaan mijn man en ik naderhand nog lekker even naar de stad en even samen lunchen enzo. :)

11. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    @MMD86 super mooi buikje hoor!

@Appelsientje89 Wat gaaf! ik voel het wel vanaf de buitenkant maar zie het nog niet heel erg goed

@Ladylola dan schrik je je ook rot, gelukkig houden ze je wel extra in de gaten. Voor hun studie en onderzoeken miss ook wel een soort van handig om zo meer te weten te komen over CHD

Wat een weertje he! ik zit lekker buiten nog met een bak koffie.
    Normaal liggen de kids al op bed maar ze zijn nog zo lekker zoet aan het spelen hihi

Succes voor de meiden die morgen de 20 weken echo hebben.

Jeetje is zat vanmorgen eens te denken, morgen ben ik 21 weken zwanger.
    Tot de 40 weken hoef ik dan officieel nog maar 19 weken maar het kan ook zomaar nog maar 16 weken zijn tot 37 weken haha
    oke oke of nog 21 weken tot 42 weken maar we moeten positief denken he :rolleyes:

12. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist

Ik moet om 10:00
    Wel van te voren aanwezig zijn, moet even pasje aanmaken in het ziekenhuis!

Oh, in het ziekenhuis waar ik ga bevallen Kun je een bad bevalling doen! Lijkt mij wel wat?!!

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wauwie zo'n mooi hoog buikje heb jij mmd! En dat bij nu met 3 wauw! Spannend morgen echo! Wel fijn extra check!

Wat leuk appelsientje! En nu al? Maar wil wl aangezien iij zo slank bent!

Wat naar allemaal modra! Dat is niet fijn. Gelukkig zijn jullie wel met veel en weten jullie allemaal niet hoe en wat. Hopelijk hebben jullie steun aan elkaar.

Lekker weer he! Sodeju! Ben nu op werken en daarna moet ik zaterdag weer werken net wanneer het pisheet is :-O

14. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Volgens mij word t vandaag wat koeler hier want het waait behoorlijk.

Succea dames! Zal voor jullie duimen!

En jeeeej 21 weken wave

15. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    O wat goed! Ik wil dat ook navragen! Een bad bevalling spreekt mij ook enorm aan.
    Succes strakjes !
    Andere dames met echo's ook!

Wij gaan naderhand als alles hopelijk in orde is n lekker ijsje halen bij onze favoriete ijssalon!
    Jummmm.

16. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Nou ik dacht ook jeetje volgens mij is dat snel dat ik het nu kan zien.
    Maar heb idd eigenlijk geen spekjes van mezelf.. m'n man zag het ook. Die vind het telkens weer te bizar voor woorden.

Modra wat super heftig allemaal.
    Psychische hulp lijkt me zeker nodig! Hopelijk kunnen ze hem goed helpen. Veel sterkte!

Slapen jullie allemaal nog op je rug? Fysio vd zwangerfit zei linker zij het beste.. maar de heeeele nacht nu al op m'n linker zij word ik gek.. m'n rug ligt ook nog prima. Voor mij tenminste...

17. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Ik lig gewoon lekker hoe ik wil liggen hoor haha
    Verschilt, momenteel erg hoog en op mn rug omdat mijn kop vol snot zit zoooo irritant dit

18. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Idd op de linkerzij is het beste dan is bloedtoevoer het beste maar ik ben weer tegendraads ik slaap namelijk het liefste op mn rechterzij links val ik heel moeilijk in slaap en slaap deze dagen al slecht omdat ik ook snoy verkouden ben heel vervelend maar ja niks aan te doen

Hier gaan wij vanavond een tuinset bestellen de oude hebben we weg gegooid en bij een nieuwe woonkamer hoort ook buiten weer wat nieuws we hebben ook al een glijbaan en een zandwater tafel en een veerwip voor in de tuin dus we kunnen er weer tegen deze zomer maar wat zal ik blij zijn als het allemaal klaar is

19. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    O wat n gesnotter!
    Lagere weerstand hoorde ik al zoveel in de zwangerschap.. moet afkloppen maar echt nog niks gehad!
    Zul je zien morgen ook aan de snotter haha.
    Wel nog steeds kokhalzen met tandenpoetsen, zo irritant.
    Dat linker zij slapen zal miss beter zijn maar zal toch niet zo wezen dat op je rechterzij en rug afgeraden word?

Nog n half uurtje!! Kunnen we onze ninja weer bewonderen.
    Net even op de fiets naar de markt geweest. Vind ik echt z'n vakantie ding, normaal lukt dat nooit gezien werk.

Fijne zonnige dag dames!

20. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    @slapen... ik lig zoals ik wil. Op je rug kan naarmate de zwangerschap vordert wat vervelender voor jezelf zijn wegens afknellen van bloedvaten, maar niet voor de kleine. En tja ik slaap in op m'n linkerzijde maar lig daarna heel veel op m'n rechterkant en rug. Alle zwangerschappen gedaan en heb er geen rare kinderen van gekregen ;)...

Veel plezier voor de meiden die vandaag een echo hebben! Of zijn er geen echo mensen?!

Mooi buikje zag ik voorbij komen! Heb ook maar weer eens een foto gemaakt. Ben best tevreden. Maar als je m bloot ziet dan is ie voor m'n gevoel echt groot en wit ;), tijd dat het zonnetje erop gaat komen! IMG_6930.JPG

Nyna87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina