Modra, wat duurt het dan lang he? Bij mij wilde ze binnen 2 dagen die GUO doen. Dat was even hectisch om alles te regelen qua opvang voor mijn andere kinderen, maar ik was wel blij dat het zo snel kon. Dikke knuffel. Snap heel goed dat je nu zoveel vragen hebt
Hey modra, logisch dat het lang duurt, je hebt zoveel vragen.. probeer het nog even los te Laten je kunt toch nu niets doen! Even wat dingen zoeken die je ontspanning geven.. al je vragen van je afschrijven en ook meteen handig mee te nemen, zodat je niks vergeet! Nog eventjes doorzetten!
Hi meiden. Hier lekker genieten! Oefenen met t kleintje van onze vrienden haha. Die staat net bijna.. jemig.. je blijft ermee vangen. Ik lees veel maagzuur. Hier nog niet, echt bizar want zonder zwangerschap zelfs veel last! Heb toen poos omeprazol gebruikt tabl. Als het heel erg was. Maar ook Antagel (zag m een keer voorbij komen) dat spul werkt echt goed! Morgen dagje dierentuin Emmen! Vast en zeker grandioos druk, Maarja wanneer niet he. Met mooie weer erbij allang goed.
Omdat jullie inmiddels het maximale aantal berichten in een onderwerp hebben bereikt doen we dit onderwerp dicht. Maken jullie een nieuw deel aan? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl