Jeetje Suzanne, dat klinkt heftig! Wat gaan ze doen aan die cyste? Wordt die weggehaald? Stom hoe iedereen zich zorgen maakt om eigen redenen. De een heeft te veel buikpijn om relaxed te kunnen blijven, de ander te weinig. Niks is goed. Ikzelf ga vanmiddag denk ik nog een testje doen, omdat ik gewoon helemaal niks voel. Bij mijn eerste zwangerschappen (zowel de ma als degene die goed ging) wist ik zeker dat ik zwanger was omdat mijn borsten bijna uit elkaar klapten...Nu voel ik niks. En prompt maak ik me zorgen. Irritant zeg!
haha het is idd nooit goed, als hij pijn blijft doen wel en als hij groter wordt ook... hoop dat ik 12 weken uit kan zitten want voor nu houd het het kindje in leven zeg maar die cyste... als hij nu zou verwijderd worden kans op miskraam of moet progesteron slikken... volgende week weer echo ben benieuwd! stom he dat je niks voel maar roep niet te hard straks komt het... geloof me dat wil je niet haha!
Netjes MLB zo is mijn test ook bij tweede plasje vanmorgen. Met een normale test van action. Gelukkig! Ooh vervelend suzanne! Hoe kan dat zo? Die cyste is waarschijnlijk een follikel die niet is gesprongen? Bizar dan! Wel heel fijn dat jullie nog een zwangerschap hebben gezien.
Heftig Suzanne! Ik duim voor je dat alles goed mag blijven gaan Fijn is dat hé ladylola toch nog die bevestiging
Hey meiden. Heftig he die symptomen. Ik heb er nu pilletjes voor (tegen misselijkheid) en dat zijn wel life savers. Vandaag voor t eerst niet totaal ziek wakker geworden. Morgen hebben we onze eerste echo😆 zo exited!!!
laten we het hopen! heb geen zin om weer een de medische molen te gaan met deze zwangerschap! lees overal op internet dat het lichaam het zelf oplost gelukkig laten we hopen hier ook! morgen middag komen ze van moeders voor moeders 🤗
Ik had het in 2013/2014. Wel was de mijne stukje kleiner 3 á 4 cm. Hij is vanzelf verdwenen zonder complicaties de zwangerschap en bevalling doorlopen. Goede Hoop voor jou!
Zo te lezen heb ik voorlopig alleen last van misselijkheid en vermoeidheid! Ze zeggen dat de misselijkheid vanaf 6 weken erger kan worden,nou vanmorgen leek t wel alsof de klok erop gelijk loopt! Alleen maar boven de wc gehangen!! Toen ik eenmaal een boterham op had, ging het wel. Nu na t eten weer een heel vol gevoel dus ik doe maar even rustig aan! Gelukkig heb ik helemaal nog geen last van mn humeur! Bij mijn eerste zwangerschap ook niet gehad maar daarentegen bij de tweede wel heeeeeeeel erg! Hopelijk blijft het zo! Mijn afspraak bij verloskundige is ook ineens verdwenen uit de lijst: 22 feb eerste afspraak en eerste echo Krijg hem zelf er niet bij want dan verdwijnen de kleurtjes uit de hele lijst 😕
ugh klote! ik heb t nu ook al beetje zucht gewoon geen eetlust... vorige zwangerschap begon ook met 6 weken zie dat je al 2 zoons heb wat leuk zeg, nu nog een meisje haha 🙈🙊 hoe doen jullie t allemaal met werk? ik werk in de zorg kan moeilijk kotsend mensen douchen?
Hoi allemaal! Mooss jij ook al twee zoons? Ik ook! Zou je graag een meisje willen? Met de eerste twee zwangerschappen veel gespuugd. Nu wel steeds misselijker maar gelukkig nog niet hoeven spugen. Ik heb juist de neiging om mezelf helemaal vol te stoppen met eten. Vorige twee zwangerschappen ook en toen ruim 20 kilo eraan. Ik probeer mezelf nu enigszins in te houden... Ik voer in mijn werk regelmatig sollicitatiegesprekken en deze vrouwen hebben vaak teveel parfum op. Daar word ik wel echt onpasselijk van en dan probeer ik m'n misselijkheid weg te puffen. Ik hoop nooit naar de wc te hoeven rennen op werk haha.
Oef ik sta voor de klas. Morgen weer werken... hopelijk hoef ik niet weg te lopen om over te geven... pubers kunnen namelijk af en toe wel eens ruiken 🙄... Heb inderdaad twee zoons. Heerlijke mannetjes en ja als ik nu langs babykleding loop, vind ik de meisjeskleding erg schattig.. maar als het jongen is vind ik het ook goed. Op de een of andere manier heb ik namelijk weer het gevoel dat dit een jongen wordt! Ik wil het wel graag weten met de 20 weken echo, nu nog m'n man overtuigen!!!
Welkom nieuwe dames!! Gefeliciteerd!! Hier is de mvm langs geweest en wat een knallende test😍😍 Ik droom nu even lekker weg hahahaha Hier wel stront verkouden en voor de rest geen kwaaltjes vandaag dua ik ben blij
woow wat is er weer veel gekletst zeg! @Mikun haha jaa ik ben ook een beetje opgeblazen.. echt zo'n mini buikje hihi Bij mijn eerste kwam mijn buikje rond 20 weken. Bij de tweede zag je het ook niet echt tot de 20 weken ben benieuwd hoe het nu gaat haha Welkom Suzanne92! Ook een jonge mama of niet? Hoe oud is je zoontje? @Foeke oh dat lijkt me zo erg he! werken de pilletjes een beetje? @kristelo Mooie test zeg! @miepje123 Rot he die onzekerheid pff Ik ben zo benieuwd of alles goed zit met de echo.. Ik heb namelijk steeds zn naar gevoel dat wanneer ik de echo krijg het niet goed zit ofzo Stomme hormonen,moet gewoon positief denken! @sugerdna woops haha Ach ze houd vast haar mond wel hoor Wel lekker trouwens een schoonmaakster zeg..dat wil ik ook haha @spannendetijden Jaa die groeipijn is heel herkenbaar...soort trekkend gevoel spierpijn achtig ofzo haha @ladylola Ik hoop zo dat je echo prachtig gaat zijn!! Gaan we gewoon keihard voor duimen @kristelo Wat leuk zeg! Ik heb ze ook maar dan ontworpen voor een webshop maar krijg ze gelukkig ook binnenkort @MLB Wauw ook al zo'n mooie test!! @Suzanne92 Wat naar van de cyste zeg! Wel fijn dat je een zw gezien hebt! @Ladylola Lopen je testen goed op? Ik heb ook op en af kwaaltjes hoor soms niks en dan overvalt het me weer @Mooss ooee hoop het ook niet voor je! sterkte! @mom2be92 Mooie test! Oke,ik heb mijn best gedaan om weer bij te zijn dacht ik zo haha Ik heb momenten nergens last van en dan denk ik hmm zit t wel goed? Maar dan overvallen de kwaaltjes me weer.. En die K*T hormonen zijn echt erg..ik kan huilen om alles en ben weer heel erg chagrijnig/depri Vandaag is ons zoontje alweer 2 jaar geworden,gaat zo snel. We vieren het zaterdag dus dan zal het lekker druk worden. Volgende week mogen we naar de VK voor een intake,en hoop dan dat ik een echo kan regelen dat eerder is en dan ook nog eentje met 11/12 weken maar denk het niet. In dat geval is mijn echo denk ik het laatste van de lijst ,rond 30 maart haha
@donutlover gefeliciteerd met je zoontje! @Suzanne92 duim voor je dat het gewoon weg trekt. Ik heb vandaag zitten huilen achter de computer (meerdere redenen in combi met hormonen) en zijn in overleg thuis gaan werken omdat ik me behoorlijk opgelaten voelde naar de rest en vriend zich nog beroerder voelde als mij. Overigens hadden ze er op de kamer geen problemen mee en waren ze heel zorgzaam, lief en bezorgd. (Blijken toch mannen ineens met een klein hartje ) Ik werk overigens in de wegenbouw en zit met het kantoor bij een asfaltlab (heel fijn als je ondanks dat je heel verkouden bent alles ruikt, gelukkig is de wc aan de andere kant van een lange gang)
Even een vraagje. Zijn er nog meer meiden die gewoon bang zijn dat het fout gaat? Ik ben nooit eerder zwanger geweest, en ben zo bang dat er iets gaat gebeuren, miskraam of zo. Is het een groot risico? Hoe kan ik dit los laten? 😢