Hoi! Ik kom ook meekletsen! Als alles goed blijft gaan ben ik 4 oktober uitgerekend. Ik ben 30 en dit wordt onze 3e, ik heb 2 jongens van 7 en 5. Afgelopen zaterdag en zondag een heel licht streepje. Maandag een positieve test van predictor early en vanavond een mooi roze lijntje van de kvtest! Bij mijn 2 jongens was ik erg snel zwanger. Dit was ook onze eerste ronde, met zelfs maar 1x de mogelijkheid om zwanger te raken. . Ik weet dat dit helaas niet de standaard is en ik ben dan ook ontzettend dankbaar voor ons derde kadootje. Uiteraard allemaal ontzettend spannend weer. Hieronder nog even mijn testje van vandaag (op NOD gok ik).
Hallo allemaal, Gefeliciteerd allemaal! Mijn man en ik hebben samen een dochter van 1.5 en wij besloten tussen kerst en oud en nieuw voor een tweede te gaan.... Een grote verrassing dat ik nu al zwanger ben!! We zijn helemaal perplex maar heel erg blij. Nu maar hopen dat hij/zij blijft plakken! Volgens mijn berekeningen ben ik 7/8 oktober uitgerekend.
Welkom allemaal!! En uiteraard gefeliciteerd! Ik moet ook nog een paar keer (lees: stuk of 100x) tegen mezelf zeggen dat ik zwanger ben... behalve tijdens de misselijke momenten dan 😜... Kan niet wachten totdat ik een buikje heb... alhoewel dat nu nog wel een tijd weg mag blijven want we willen het voorlopig geheim houden!!
Dat heb ik hier dus ook.. Ik voel helemaal niks en merk er ook niks van, Ja zo nu en dan met vlagen misselijk. En een rommelende buik maar dat had ik daarvoor ook al, heb nou eenmaal gevoelige darmen dus daaraan merk ik het ook niet echt. Mijn borsten werden altijd groter rond menstruatie dus ook niet echt iets wat opvalt. Wil gewoon leven in mn buik voelen en inderdaad een buikje krijgen, het is dat de testen het zeggen maar anders..
1 t/m 15 oktober 2017 1. Poolvos - 28 jaar - 1e kindje Luna30 - 32 jaar - 2e kindje 2. Louke - 40 jaar - 4e kindje Me84 - 32 jaar - 2e kindje BJlover - 38 jaar - 3e kindje 3. 4. Mooss - 35 jaar - 3e kindje Nieu - 30 jaar - 3e kindje 5. 6. Snies - 22 jaar - 1e kindje 7. Eem 13 - - 2e kindje 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Afspraken Februari 14 februari: Luna30 Intake VK - mogelijk echo?
Mag ik ook mee kletsen? Ik ben 39, zwanger van de 2e (whaa, ik schrijf het echt op, wil het niet jinxen) en op 6 oktober (de 2e verjaardag van mijn dochter ) uitgerekend. Morgen is mijn nod, maar de test was gisteren overduidelijk positief, dus ik hoop op een plakbeeb. Zijn er hier ook dames die via de mmm zwanger zijn geworden? Wij via iui (en net op het nippertje want de ivf stond/staat gepland).
Welkom aan de nieuwe en proficiat met de positieve testen! Hier ondertussen ook duidelijk bevestigd, hopen dat het mag blijven goed gaan... sinds de MA op 10 weken vorig jaar proberen we met ons 2 voeten op de grond te blijven... Louke
Welkom nieuwe dames! Ik heb iedereen toegevoegd aan de lijst, alleen Miepje zal ik binnenkort nog doen. Gefeliciteerd! We duimen allemaal voor plakbabys!! Mooie oplopende testen Me! Fijnzo!
Hee! Mag ik bij jullie aanschuiven? Vandaag positief getest. Dit was mijn eerste cyclus weer (ik geef nog steeds borstvoeding) met een eisprong rond cyclusdag 30... Ik denk dat ik op 8 oktober kom! 2e kindje, 27 jaar. Ik ga wanneer ik even tijd heb alles bijlezen hier. Tot die tijd: heel erg gefeliciteerd allemaal!
Ook welkom Modra! En gefeliciteerd! Ik zal je morgen toevoegen aan de lijst, samen met Miepje en wie nog mist. Nu op mobiel online en behoorlijk moe ) vroeg naar bed vanavond!
Jeej Modra gefeliciteerd!! En gezellig dat je bij mij in de lijst zit, de rest zit allemaal in de eind-september lijst haha. Haha Miepje, mijn zoontje is van 11 oktober, dus zit ook lekker dicht bij elkaar. Ik verwacht alleen niet dat ik 10 dagen overtijd zal zijn aangezien ik dat vorige keer ook niet was, maar we wachten het af! Wordt wel druk met verjaardagen! Fijn dat het helemaal goed is Louke! Nu proberen los te laten Ik zal kijken of ik later vandaag tijd heb om jullie afspraken onder afspraken te zetten. Fijne dag allemaal!
Hoera! Gefeliciteerd allemaal!! Ik mag mij ook melden hier! Vanmorgen weer een prachtige test in handen. Ohh vind zo onwerkelijk allemaal, kan wel janken! Willen jullie mij op de lijst zetten? Ik ben 8 oktober uitgerekend, gok ik zo Pioenroos92 25 jaar 2e kindje
Test was ook vandaag (= nod) mooi positief 😊. Ik heb op 28-2 de eerste echo staan. Hopelijk dan een mooi kloppend hartje.
1 t/m 15 oktober 2017 1. Poolvos - 28 jaar - 1e kindje Luna30 - 32 jaar - 2e kindje 2. Louke - 40 jaar - 4e kindje Me84 - 32 jaar - 2e kindje BJlover - 38 jaar - 3e kindje 3. 4. Mooss - 35 jaar - 3e kindje Nieu - 30 jaar - 3e kindje 5. 6. Snies - 22 jaar - 1e kindje Miepje123 - 39 jaar - 2e kindje 7. Eem 13 - - 2e kindje 8. Modra - 27 jaar - 2e kindje Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Afspraken Februari 14 februari: Luna30 Intake VK - mogelijk echo?
Hee allemaal! Heb alles even bijgelezen! Wat een onzekere tijd hè..! Ik vind het ook heel spannend. Ik had helemaal niet verwacht nu al zwanger te zijn en allerlei redenen bedacht waarom het niet gelukt zou zijn en dan ineens een positieve test. Nu ben ik op de een of andere manier daarom wat extra bang dat het mis gaat. Maar, we duimen dat het allemaal plakbaby's zijn! Wat fijn dat al jullie testen oplopen! Hier ook super, superblij met de zwangerschap! Wauw, zoiets geweldigs!!! Heb er ook superveel zin in..! Zie een aantal bekende namen vanuit de Nod topics! Luna: Dank je wel, jij ook gefeliciteerd! Leuk jou hier weer te zien! Haha, nu nog kijken of je hier blijft, dat zou ik wel gezellig vinden. Welkom ook Pioenroos! Leuk Miepje, de eerste echo gepland! Hier nog geen last van kwaaltjes. Maar bij mijn vorige zwangerschap kwam dat ook pas rond een week of 6 een beetje. Ik heb de verloskundige nog niet durven bellen. Denk volgende week even!
Wat leuk, allebei op 8 oktober Ik vind het ook zooo super spannend! Ik had al zo'n gevoel dat ik zwanger was, en het klopte deze keer ook. Heel bijzonder om weer zo snel zwanger te mogen zijn! Bij ons 1e kindje kreeg ik pas na 6 weken symptomen. Maar nu niet hoor! Heb zelfs al een keer gespuugd, mijn borsten voelen al voller en mijn darmen zijn weer helemaal van slag. Maar ik ben zo ontzettend gelukkig!! Op naar allemaal plakbaby's @Miepje je eerste echo staat al gepland! Spannend!!! Ik gaat volgende week de verloskundige bellen