1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    Ik moet volgende donderdag om 18 u gaan. Zou dan 6 weken en 5 dagen zijn.

2. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Super!!!!!!
    Het overgeven is minder leuk natuurlijk, maar zo fijn om te horen dat het er goed uit zag! Geniet van het goede nieuws!

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ja heel jammer! Ben blij dat ik zwanger ben overigens, maar dachten nu kan het nog aangezien ons guppie nog 4 is. Tis niet anders.

Ja de eerste 8 weken slapend doorheen is ook erg fijn!

Ooh foeke super zeg! Heel fijn bericht! Jeetje wat verschil he 4 weken met 6.

4. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Wat fijn van het kloppende hartje met het juiste termijn!

Maar pfff dat overgeven is echt niet leuk, dikke knuffel!!

5. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben sinds vandaag ineens ook echt misselijk...
    Hopelijk blijft het zo dat ik niet hoef over te geven 🍀

6. Mikun

Mikun Bekend lid

25 aug 2015
    691
    382
    63
    @foeke wat goed om te lezen 😀❤️
    @nyna, ow nee, hopelijk valt het allemaal mee 😘

7. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Donutlover: Ik had het even gemist, maar alsnog gefeliciteerd met je zoontje! Wat leuk! :D Mijn zoontje zal 2 jaar en 2 maanden zijn in oktober. Ben ook zo benieuwd hoe hij dan is, wat hij dan kan...

@Moeheid: Ik ben wel moe, maar daar ben ik aan gewend. ;) Mijn zoontje werd altijd vaak wakker 's nachts en 's ochtends begint hij de dag weer vroeg. Ik ben dus eigenlijk standaard tussen 5.30-6.00 wakker. Hij slaapt nu wel wat beter dan eerder, wordt 2-3 keer wakker op een nacht, maar een halfjaar terug was dit nog zo'n 6 keer op een nacht...

Ik ga er maar vanuit dat dit kindje wederom moeizaam zal slapen. Dan kan het altijd meevallen Maar stiekem hoop ik wel een beetje dat het een heel makkelijk kind wordt. :)

Ladylola: Oehh, dat is wel heel erg tof..!

Tinylove: Welkom en gefeliciteerd!

Kristelo: Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad en op de termijn zat die je zelf dacht! :) Hoop dat er volgende week een mooi hartje te zien is.

@Klagen: Ah ja, bij zwanger zijn komt van alles kijken... :p Zoveel mooie dingen, maar ook zoveel minder leuke dingen. ;) Op 't einde is 't ook vaak geen pretje meer, haha.

Foeke: Wat superfijn!! :D Naar dat je vervolgens zo misselijk was!

@Misselijkheid: Ik heb wel vaak zo'n misselijk gevoel, maar niet heel erg, dus mag van geluk spreken. :)

8. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    hahah zei t nog tegen m'n vriend 8 maanden in een coma maak me maar wakker voor de bevalling!!! 😂

jeeejh wat goed leuk dat je mee doet "moeders voor moeders"
    bij komt ze om half 2, vond wel gek want ze zei kom je langst mij? dacht echt bij me eigen ze komen toch meestal aan huis?
    en aangezien ik wat buikpijn heb met die cyste komt ze gelukkig toch naar hier!

9. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!

zo klote dat gevoel!!
    ik hoop echt dat t spugen me bespaard blijf ik ben namelijk een slechte spuger!! voel me dan echt zo ziek en kan dan echt niks zelfs niet werken

10. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    Foeke!
    wat een goed nieuws wat leuk zeg 😍😍 altijd bijzonder
    alleen dat spugen haha wat naar zeg!! ben je veel misselijk?

11. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113

Dankjewel!
    Oh leuk zeg
    Ons dochtertje & zoontje schelen 2 jaar en 3 maanden.
    Nu zal de baby 2 jaar en 8/9 maanden schelen met ons zoontje wel iets meer maar dat vinden we niet zo erg haha
    De oudste word de maand daarop 5 jaar

12. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere

Wauw zo toevallig😜 Bij mijn vorige zwangerschsp liep ik stage op de nah afdeling en dat is idd erg zwaar... toen met 18 weken gestopt... ik doe mijn opleiding nu duaal in de thuiszorg...hopelijk valt dat mee maar ik zie me helaas niet in de zomervakantie nog werken😪Maar we zien t wel:)

13. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere

Foeke wat fijn!!!! Een kloppend hartje is zo'n geruststelling!!!!
    Ik heb volgende week dinsdag mijn eerste echo op valentijnsdag hahahah super leuk natuurlijk....ik twijfelde of ik met 6+6 weken al een kloppend hartje zou zien maar je geeft me hoop! heerlijk gevoel meis alleen minder dat je moest overgeven...

14. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Wow! Veel gemist hier haha.
    Welkom nieuwe dames! Worden inderdaad een grote lijst zo haha.
    Lekker hoor ladylola, ik wil ook wel lekker op vakantie heerlijk lijkt me dat haha.
    Mikun bij mij komen en gaan de kwaaltjes ook, maakt mij ook heel onzeker. Probeer er zo min mogelijk aan te denken maar is erg lastig.

Update, ik die dat ik een pagina gemist heb haha.
    Zie dat iemand al een kloppend hartje heeft gehoord wat fijn! Gefeliciteerd!

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    9 maanden duren lang hoor zonder vakantie🙈

Hier vandaag toch maar de vk gebeld. Hopelijk wel goede echo de 21ste en dan pakken zij door😊 Wil toch liever verder met VK dan zkh. Alleen met 20 weken en 30 weken een GUO in zkh.

16. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    jeeejh!! ook ik doe mee 🤗🤗

Bijgevoegde bestanden:

17. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Super!!

18. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik merk dat ik het steeds moeilijker vind om geheim te houden voor m'n ouders en schoonouders..
    Over precies twee weken de eerste echo.. Misschien dat ik het toch daarna al ga vertellen, alhoewel het me nog steeds veel leuker lijkt om het mijn moeder 11 maart als verjaardagscadeau te geven (grrrr......)!
    Ik ga het toch proberen voor me te houden! De tijd gaat vast snel (hoop ik :p)

19. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Word de kans steeds kleiner vanaf 6 weken dat het nog fout kan gaan?

Vind het zo moeilijk om niets aan te schaffen, vooral op Facebook in koopjeshoeken staan vaak zulke leuke dingen voor de kleintjes voor weinig geld.. Dat ik soms denk ja waarom niet, nodig heb je het toch en nu kost het bijna niets..
    Maar dan komt ook direct het tweede stemmetje van wat als het alsnog fout gaat zit je dan met al die spullen.

Vind het zo lastig om te beslissen wat wijsheid is, heb geen zin om straks overhaast tweedehands meubeltjes aan te moeten schaffen.
    Het is je smaak of het is je smaak niet..

Heb ik het nog niet zo zeer over een complete babykamer, maar bijvoorbeeld een box of kinderwagen.

20. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.124
    5.044
    113
    Vrouw
    Wat fijn Foeke!

Mom2Be92, ik heb op een echo op valentijnsdag. Alleen met 6 weken al, dus hou er rekening mee dat ze nog geen hartje zien.

Over geheim houden voor (schoon)ouders: mijn moeder was de eerste die het wist haha. Heb ik echt nooit geheimen voor.

Deel Deze Pagina