1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat goed van hem zeg!!! Mijn dochtertje heeft hem alleen nog met slapen.
    Ze vindt het nog heerlijk haha! Over een tijdje maar eens proberen.

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Goedemorgen,

Nou Snies misschien nog een septembermama dan?

Beterschap Robijn.

Echt super knap Donut! Ja voorbereiding op grote broer zijn :)

Hier vorige nacht om 3.15 klaarwakker. Door hoestbuien van mij en mijn dochter wakker gebleven en dochterlief idem. Dus 4.45 zaten we beneden. Heb vannacht geslapen van 21.30 tot 6.45, eindelijk weer is. Ben al dagen klokslag 6u wakker geweest. Vind het wel wat gek, omdat ik eigenlijk ook geen symptomen meer heb. Ik weet het waait soms over, maar in mijn scenario word ik er onzeker van. Terwijl bij mijn dochter voelde ik ook niks. Alleen dit keer voor NOD continu idee dat ik de buikgriep ging krijgen en sinds positief getest is dat weg.

3. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik sport op dit moment ongeveer drie keer per week (groepslessen).
    De eerste weken blijf ik dit doen (eventueel aangepast) en zit idd ook te denken aan zwemmen daarna. Heb de vorige keer Zwangerfit gedaan, met een vriendin, die ongeveer even ver was toen, maar nu lijkt zwangerschapszwemmen me leuk!

4. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    hallo allemaal wat wordt er snel en veel gepraat hier, nauwelijks bij te houden :D Ik ben niet echt misselijk eigenlijk, had het een paar dagen terug zo met vlagen, maar nu als ik wakker wordt eigenlijk niet, maar pas als ik wat gegeten heb, niet heel erg want het is ook zo weer over, maar als ik niet eet heb ik het ook en duurt het langer :D

wij kopen nu ook nog niets, buiten een zw broek die ik donderdag heb gekocht want moet mijn knopen open zetten omdat het zo ongemakkelijk zit. Wij hebben nog bijna alles van onze dochter, enkel het wiegje ontbreekt, wij hebben maar 2 slaapkamers en we zijn aan het verbouwen op zolder, we gaan een slaapkamer/badkamer voor ons zelf maken en de kindjes dan op het eerste verdieping, maar tot dat af is moet baby dan wel bij ons op de kamer liggen dus moet nog een wiegje kopen. Voor achteraf hebben we al alles, dochter van 2 en 3 maanden krijgt binnenkort een gewoon bedje en moet haar kamertje afstaan dan aan haar broer/zus :) enkel als het een jongen wordt kunnen we veel kleertjes gaan shoppen( stiekem hoop ik wel op een jongen, al is een meisje ook goed hoor, maar zou tof zijn beide in huis te hebben :D )

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hmm te vroeg gezeurd...nu toch weer trillerig.

Altijd fijn als je al van alles hebt toch :) En nu al een broek Kirstelo? Wauw! Vooral in de avond heb ik der wel last van ja.

Hier 1,5 jaar terug al een Leander hangwieg gekocht in de uitverkoop. Had deze al bijna verkocht.
    Hier moeten we ook flink gaan omgooien. We zijn afgelopen jaar verhuisd, naar ietsjes kleiner huis. Wel veel grotere zolder, maar die pakken we pas in 2018 aan.
    Je denkt misschien waarom kleiner....we zijn Amsterdammers, die zich hebben weg laten jagen naar Almere. En nu weer terug zijn verhuisd. Dus ja tis kiezen he, dan maar paar m2 minder beneden en op 1hoog. En de zolder is nog niet geschikt om echt te slapen. Dus de kleine kamer moeten ook weer spullen van naar zolder. Hier beneden hebben wij hele grote mooie meubelen, die wilde we rustig aan zouden vervangen, omdat ze gewoon nog mooi zijn en het prima past, maar nu moeten aantal dingen wel anders. Het wordt met een box en kinderwagen echt te vol.

6. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Ladylola; dubbel he? Aan de ene kant fijn als je de verschijnselen hebt, maar aan de andere kant niet. En wat je al zei; in jouw situatie heel begrijpelijk dat je er onzeker van wordt! Hopelijk gauw de eerste periode voorbij 🍀😘

@Kristelo; ik heb nog geen zwangerschapsbroek er bij gepakt, maar merk 's avonds ook echt wel dat ik snel m'n joggingbroek aantrek haha!

7. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    ja mijn gewone broeken gaan nog wel dicht hoor, maar ze zitten zo strak! ik werk altijd in de avonduren, en dan krijg ik mijn knoop echt niet meer dicht, dus vandaar. Heb nu een gewone aan met de knoop open, ga dadelijk zo een paar broekverbreders maken

8. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Groot gelijk! Zou ik ook doen :)!

9. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    @ladylola
    Irritant he dan weer niks voelen en dan toch weer wel pff
    Ik heb dat ook t ene moment niks en dan ineens weer van alles
    Zo irritant!
    Maarja we moeten maar vertrouwen op ons lichaam!

@kristelo
    Dat gaat hard!
    Hier pas ik t nog allemaal maar mijn broeken zijn ook allemaal te groot omdat ik veel ben afgevallen de afgelopen jaren.

10. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Donutlover; precies! Heel herkenbaar die onzekerheid. We moeten idd maar vertrouwen op ons lichaam en heel hard duimen!

11. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Meer dan op je lichaam kan je niet vertrouwen. Momenteel snap ik alleen mijn lichaam niet meer. Geen bloedverlies meer tot nu toe. Het was ook nie't rood, maar roestbruin en hele kleine beetjes. Heb met mijn vriend afgesproken dat we het gewoon even afwachten.

12. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Oh BJLover dat is niet fijn! Wil je niet gewoon even bellen om het te bespreken? Op zich is het heel normaal om een beetje bloedverlies te hebben, maar toch.

@MLB Haha dat hele dag zweven ken ik wel een beetje, ik zweef ook een beetje rond met mijn gedachten de hele dag. Concentratie is ook ver te zoeken.

Wat wordt er hier veel gekletst!! Niet normaal haha. Mis 2 dagen en moet een leesmarathon doen ;).

@Cravings: Haha, grappig die trek in salade!! Ik heb dat ook, en ook veel zin in fruit en yoghurt. Gelukkig niet ongezond tot nu toe :). Vorige keer had ik precies hetzelfde, maar kreeg ik na een tijd minder zin in groenten.

@Echo's: Fijn dat er al een paar goede echo's waren! 1 al met kloppend hartje, fantastisch! En eentje nog geen kloppend hartje maar dat is heel normaal met die termijn, gelukkig zag verder alles er wel goed uit! Privé vraag: waren dat vaginale echo's?

@Zwangerschapskleding: Nog niet aan toe maar wel lekker in mijn joggingsbroek zodra ik thuis kom van werk :). Zeker een bolle buik aan het eind van de dag :$. Ik weet dat het darmen zijn maar toch. Vorige keer pas met 20 weken een beginnend buikje, dat gaat nu heel anders zijn denk ik. Ik had vorige keer ook veel van H&M en Mamalicious, zit lekker en goede prijs! Ik heb alles nog, maar ga deze keer denk ik wel een positie sportbroek kopen, vorige keer heb ik mijn oude aangehouden want die rekte mee maar is dus ook uitgerekt haha.

@Spullen kopen: Hier heb ik nog alles liggen, twijfel alleen of ik een dubbele kinderwagen zal nemen. Maar dat besluit ik tegen het eind van de zwangerschap wel kijken hoe het dan met mijn zoontje gaat. En ik koop dit keer een ledikant waarvan de zijkant naar beneden kan. Ik heb er nu een van Ikea en daar kan dat niet bij. Mijn zoontje slaapt al een tijd op de laagste stand en ik krijg echt last van mijn rug als hij moeilijke nachten heeft en ik veel voorover moet buigen. Vorige keer heb ik gewacht tot na de 20 weken echo met de meeste spullen kopen, met name de dure spullen.

@Volgens mij is de eerste echte daling in de kans op miskraam met 8 weken, dan met 10 weken, en dan de grootste kans voorbij met 12 weken. Ik ben ook af en toe onzeker, maar helaas moeten we het gewoon uitzitten! En zoals iedereen schrijft: In de meeste gevallen zit het gewoon goed!

@Symptomen: ik heb ook wel eens een paar dagen met iets mindere symptomen en dan nemen ze weer toe! Wel de afgelopen dagen de hele dag een beetje misselijk. Niet zo erg dat ik moet overgeven, gelukkig! Maar wel een irritant gevoel. Kan niet wachten tot mijn eerste afspraak dinsdag!

Sorry voor mijn lange bericht, dat krijg je als ik een paar dagen mis ;).

Fijne dag iedereen!

13. Mikun

Mikun Bekend lid

25 aug 2015
    691
    382
    63
    Nou jullie hadden gelijk ook meiden, want m'n borsten zijn weer gevoeliger vandaag dan gister 😂 Oh oh oh...
    Verder niet goed geslapen omdat ik het bloedheet had! Het voelde alsof de kagel heel hoog stond. Pff..

14. Mikun

Mikun Bekend lid

25 aug 2015
    691
    382
    63
    @bjlover hopelijk is er niks aan de hand. Het schijnt normaal te zijn om wat bloedverlies te verliezen, zolang het niet helderrood is en niet veel, althans, dat heb ik gelezen.
    Hou je ons op de hoogte? X

15. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Haha zo herkenbaar! Hier ook zodra ik thuis ben joggingbroek aan, heerlijk 'uitbuiken'.
    Bij mij knappen m'n borsten vandaag zowat uit elkaar pff.
    Oh en heb echt heel veel last links onderin, vooral met bewegen, voelt een beetje als een blauwe plek

16. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Het is inderdaad overal anders. Elke airline heeft hier zijn eigen regels in, dus voordat je vliegt even uitzoeken wat de regels van de luchtvaartmaatschappij zijn :).

17. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Hopelijk trekt de pijn snel weg MLB! Wel even in de gaten houden als het heel erg wordt of dagen aanhoudt. Maar zou zomaar bandenpijn kunnen zijn :).

18. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    ❤1 t/m 15 oktober 2017❤

❤ 1 oktober ❤
    Poolvos - 28 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!
    Luna30 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen!
    Foeke - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!

❤ 2 oktober ❤
    Louke - 40 jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!
    Me84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing!
    BJlover - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing!

❤ 3 oktober ❤

❤ 4 oktober ❤
    Mooss - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen!| Verrassing!
    Nieu - 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!
    Marcelle99 - 20 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!
    Mom2be92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!
    MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!
    Lalay - 40 jaar - 5e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!

❤ 5 oktober ❤

❤ 6 oktober ❤
    Snies - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Verrassing!
    Miepje123 - 39 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!
    Nyna87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!
    Maev - 33 jaar - 1e kindje samen (2e kindje)- Het is een: Verrassing!

❤ 7 oktober ❤
    Eem13 - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!
    Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!
    Kristelo - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!
    Annemieke1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!
    Angelizzy - 33 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!

❤ 8 oktober ❤
    Modra - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing!
    Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!
    mamamarja - ?? jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!
    Mikun - 29 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!

❤ 9 oktober ❤
    Donutlover - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing!
    spannendetijden - 32 jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!
    Suzanne92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!
    J010- 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!

❤ 10 oktober ❤
    Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!
    Drollie - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!
    Olli - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!

❤ 11 oktober ❤
    Saartj - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!

❤ 12 oktober ❤

❤ 13 oktober ❤

❤ 14 oktober ❤

❤ 15 oktober ❤
    MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!
    Sugardna - 35 jaar - 2e kindje - Het is een: Meisje! | Jongen!
    Ladylola - 32 jaar - 2e kindje- Verrassing!
    MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!

❤ 16 oktober ❤
    Mamamd - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing!

Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (6)

✿ Afspraken ✿

Februari
    10 februari: Lalay- eerste echo
    13 februari: Me84- Intake VK & eerste echo
    14 februari: Luna30- Intake VK - mogelijk echo?
    14 februari: Mom2be92- eerste echo Gyn
    14 februari: Robijn89- eerste echo Gyn
    14 februari: Mamamd- eerste echo vk
    14 februari: Donutlover- Intake VK
    15 februari: Maev- echo Gyn
    16 februari: spannendetijden- eerste echo
    16 februari: kristelo - echo
    17 februari: Saartj- vroege echo
    20 februari: Snies- intake en echo vk
    20 februari: Olli- eerste echo Gyn
    21 februari: prille echo fertiliteit
    22 februari: Mooss- intake& eerste echo vk
    22 februari: J010- eerste echo en intake
    23 februari: Nyna87- Intake VK & eerste echo
    23 februari: Maartje03- eerste echo vk
    24 februari: Drollie- eerste echo& intake vk
    24 februari: Annemieke1983- eerste echo
    24 februari: Suzanne92: eerste echo
    27 februari: Maartje03- Intake VK
    27 februari: MMD86- intake vk en eerste echo
    27 februari: mamamarja- eerste echo
    27 februari: angelizzy- Intake VK

Maart
    1 maart: BJLover- Intake VK & eerste echo
    1 maart: Modra- Intake VK & eerste echo
    2 maart: Annemieke1983- Intake vk
    6 maart: Sugardna- Intake vk en eerste echo
    7 maart: MLB- eerste echo
    8 maart: Suzanne92- echo VK
    10 maart: Pioenroos92- eerste echo
    17 maart: Pioenroos92- Intake VK

19. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Heb even verrassing weggehaald aangezien wij het zeker willen weten!

Lalay succes met de echo!

20. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hoi meiden, ik probeer van het weekend even allemaal bij te lezen. Ben momenteel druk bezig om mijn werk in te halen (zo fijn als je 2 weken werk kwijt bent net voor je het moet opleveren, lang leve de ICT bij ons op werk). Vandaag een wat minder gesprek gehad, om 'bedrijfseconomische' redenen worden alle inhuur en tijdelijke contracten eruit gegooid. Daar hoor ik wederom weer bij (is niet de eerste keer) en weer op het moment dat ik over zou gaan naar een vast contract. Had al enigszins een vermoeden door mijn leiding op het project. Helaas houdt het daarmee nog niet op want ook de baan van partner lijkt op de tocht te staan, beter gezegd van elke collega die we hebben. Dat was dus even donderslag bij heldere hemel.
    In overleg maak ik de herstelwerkzaamheden nog af en ga ik dan de ziektewet in, nog meer stress en spanning momenteel kan ik er even niet meer bij hebben. Mijn baas weet ondertussen nu wel van de zwangerschap, waardoor hij zich er nog rotter over voelde, hij staat er dan ook volledig achter dat ik me straks ziek meld. Hij had een vermoeden dat we in een traject zaten. (Blijkt hij toch menselijker dan dat hij vaak overkomt)

@foeke super dat kloppende hartje op de echo! <3

Deel Deze Pagina