❤1 t/m 15 oktober 2017❤ ❤ 1 oktober ❤ Poolvos - 28 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Luna30 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! Foeke - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 2 oktober ❤ Louke - 40 jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Me84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! BJlover - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! ❤ 3 oktober ❤ ❤ 4 oktober ❤ Mooss - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen!| Verrassing! Nieu - 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Marcelle99 - 20 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Mom2be92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Lalay - 40 jaar - 5e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 5 oktober ❤ ❤ 6 oktober ❤ Snies - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Verrassing! Miepje123 - 39 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Nyna87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Maev - 33 jaar - 1e kindje samen (2e kindje)- Het is een: Verrassing! ❤ 7 oktober ❤ Eem13 - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Kristelo - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Annemieke1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Angelizzy - 33 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 8 oktober ❤ Modra - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! mamamarja - ?? jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Mikun - 29 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 9 oktober ❤ Donutlover - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! spannendetijden - 32 jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Suzanne92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! J010- 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 10 oktober ❤ Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Drollie - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Olli - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 11 oktober ❤ Saartj - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WM1307 - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 12 oktober ❤ Appelsientje89 - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 13 oktober ❤ ❤ 14 oktober ❤ ❤ 15 oktober ❤ MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Sugardna - 35 jaar - 2e kindje - Het is een: Meisje! | Jongen! Ladylola - 32 jaar - 2e kindje- Verrassing! MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 16 oktober ❤ Mamamd - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (6) ✿ Afspraken ✿ Februari 10 februari: Lalay- eerste echo 13 februari: Me84- Intake VK & eerste echo 14 februari: Luna30- Intake VK - mogelijk echo? 14 februari: Mom2be92- eerste echo Gyn 14 februari: Robijn89- eerste echo Gyn 14 februari: Mamamd- eerste echo vk 14 februari: Donutlover- Intake VK 15 februari: Maev- echo Gyn 15 februari: WM1307- eerste echo 16 februari: spannendetijden- eerste echo 16 februari: kristelo - echo 17 februari: Saartj- vroege echo 20 februari: Snies- intake en echo vk 20 februari: Olli- eerste echo Gyn 21 februari: Ladylola- 6 weken echo fertiliteit 22 februari: Mooss- intake& eerste echo vk 22 februari: J010- eerste echo en intake 23 februari: Nyna87- Intake VK & eerste echo 23 februari: Maartje03- eerste echo vk 24 februari: Drollie- eerste echo& intake vk 24 februari: Annemieke1983- eerste echo 24 februari: Suzanne92: eerste echo 27 februari: Maartje03- Intake VK 27 februari: MMD86- intake vk en eerste echo 27 februari: mamamarja- eerste echo 27 februari: angelizzy- Intake VK Maart 1 maart: BJLover- Intake VK & eerste echo 1 maart: Modra- Intake VK & eerste echo 2 maart: Annemieke1983- Intake vk 2 maart: Ladylola- Intake VK 6 maart: Sugardna- Intake vk en eerste echo 7 maart: MLB- eerste echo 8 maart: Suzanne92- echo VK 10 maart: Pioenroos92- eerste echo 17 maart: Pioenroos92- Intake VK 24 maart: Ladylola- termijnecho met 10 weken
Appelsientje: Ik heb je op de lijst gezet. Welkom en gefeliciteerd! Hoop dat het allemaal goed gaat! Mijn vorige zwangerschap had ik ook rond 8 weken echo, die was niet vaginaal. Denk dat vroege echo's rond de 6 weken dat meestal wel zijn.. WM1307: Jazeker, heb je op de lijst gezet! Welkom en gefeliciteerd!
@Donutlover; hopelijk mag je snel voor een echo komen ! @Robijn; super leuk dat jullie bijna tegelijk uitgerekend zijn. Had ik bij m'n dochtertje ook met mijn beste vriendinnetje! Erg leuk en bijzonder! @echo; bij m'n dochtertje kreeg ik met 8 weken en 3 dgn een vaginale echo. Ga er vanuit dat het nu weer zo is, maar ga het de 23e vanzelf zien. Duurt lang!!!!!!!!!!! Moet echt over een tijdje dat shirt bestellen Hahahaha!
Ja super leuk . Ze heeft vruchtbaarheidsproblemen en was al een tijdje bezig. Zag er zo tegenop haar te zeggen dat ik zwanger was (meteen in ronde 1 raak ook). Maar dat heeft zichzelf nu opgelost,haha.
Hier bij me vorige zwangerschaps met 9 weken eerst uitwendige echo alleen ze wilde voor het meten toch even een inwendige doen kon ze het beter zien. Je zag ook duidelijk het verschil
Dan is dat nog mooier inderdaad! Ik ken je gevoel,zag er ook heel erg tegenop tegenover een stel vrienden en @ladylola van hier Maar gelukkig is ze nu zelf ook zwanger en hoop zo erg dat dat allemaal goed mag gaan!! Aan de andere kant,als ik zou kunnen zorgen dat iedereen net als ik binnen een paar maanden zwanger kon worden zonder gedoe,en een gezond kindje zouden krijgen dan had ik dat natuurlijk gedaan..Maar helaas steekt de wereld niet zo in elkaar.
Precies... kon dat maar he? Heel herkenbaar. Veel mensen in onze omgeving waarbij het tot nu toe niet gelukt is of heel moeizaam ging.. niet eerlijk..
Hier ook veel moeite gehad om het tegen een vriendin te zeggen. Ze zijn al 3 jaar bezig en nog steeds niks en dan kom ik aan binnen ronde 1 zwanger
Wat fijn voor je vriendin robijn. Ik ken als geen ander hoe het voelt als iemand weer zwanger is. Je vermijd mensen dan gewoon. Niets ten nadele van de zwangere, maar tis te moeilijk dan. Super fijn dat je vriendin ook zwanger is! Hier had ik nu al 2 weken met verlof geweest. Mijn nichtje gaat komende week met verlof. Hopelijk blijf ik zwanger en zijn we toch jog even samen zwanger.
Nieuwe dames en heer, welkom!! Zwanger worden (en blijven) is helaas niet altijd vanzelf sprekend. Wij hebben er 5jaar over gedaan om zwanger te worden en dat is uiteindelijk met ivf (en heel veel pogingen en ups en down) gelukt. De andere zwangerschappen erna zijn vrij snel gegaan. Zo bijzonder! (En bizar!) Bij mn zoontje liep ik exact gelijk met 1 van mn beste vriendinnen. We waren 1 dag na elkaar uitgereken.
Zo herkenbaar Robijn...hier ook in zo'n situatie gezeten. In twee jaar tijd heb ik zoveel zwangerschappen,bevallingen en eerste verjaardagen meegemaakt....was zo pijnlijk om te zien...niet omdat je iemand niet gunt...maar omdat het lijkt alsof het jou nooit gegunt is....ik heb het losgelaten en nu kunnen we gelukkig ook heerlijk van nog een zwangerschap genieten😍😍zo dankbaar dat wij nu zwanger zijn...ik ben super onZeker maar ben ook een optimiste mens...positive vibes and a positive life😊😘 fijne avond meiden en heer!
@Maev Jeetje wat komt dat slecht uit zeg !!! Sterkte ermee... Welkom! Wat grappig, een man! Gefeliciteerd.. Hier in de avond echt mega opgezette buik ! Echt niet normaal... ik verbaas me erover! Zo snel! Kwaaltjes, nog steeds misselijk met vlagen en borsten wat voller, buien........ haha! Valt me wel op dat bij m'n zoons had ik continue een honger gevoel! En nu kan ik juist heel weinig eten !
Morning! Meine gutte mijn buik zeurt zo erg. Gisteravond ook zo. Heb last van mijn darmen. Ik rookte nog vrij minimaal. Na positieve test direct gestopt. Maar dat peukie hielp wel nog in de avond nog extra met mijn stoelgang. Mijn lichaam moet denk weer ff settelen. Maar idd in de avonden kan ik mijn buik niet meer inhouden. Echt te gênant eigenlijk. Tis in feite een darmen/spekpens🙈 Anderen ook last van de tijd wegkijken? Kan niet wachten tot het de 21ste is. En dan aftellen tot 24 maart. Enige positieve aan deze lange weg is, dat ik nu zo graag zwanger wil zijn. Dat ik niet meer bang ben voor de 20 weken echo.
Hier ook een mega opgezette buik in de avond 🙈! En jaaaaaa! Ik heb ook last van de tijd wegkijken!!!! Was het maar de 23e!!!!! Ik duim voor ons allemaal voor mooie echo's en kloppende hartjes etc. 🍀😍
Jaa in de avond lijkt t veel erger mn buik! En sinds ik gestopt ben met roken kan ik ook niet meer zo goed naar t potje whahaha Heeft dus ook met de zwangerschap te maken pff hopelijk kunnen we snel weer 'normaal' hahaha Tijd, jaa die gaat best langzaam vind ik Eind maart de eerste echo... lijkt zo ver weg Ga dinsdag proberen een eerdere echo te regelen bij de vk Vandaag vieren we de verjaardag van N. Dus deze dag zal wel erg vermoeiend worden maar ook snel voorbij gaan hihi
Veel plezier vandaag (vanavond hopelijk lekker languit op de bank)! Zou mooi zijn als dat gaat lukken dinsdag! Eind maart klinkt idd heel ver weg.