1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Grappig dat jouw gevoel juist was! :D Ja, heel bijzonder inderdaad, fijn dat het zo vlug mocht gaan bij jullie! Hier hebben we al een tijd een wens voor een tweede, maar ik werd maar nooit een keer ongesteld door de borstvoeding. En nu ik weer een cyclus heb ineens de eerste ronde zwanger!
    Och jee, symptomen bij jou volop aanwezig lees ik! ;)

2. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Welkom! Van harte gefeliciteerd!

3. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Had al een berichtje geprobeerd maar wil me ook graag bij jullie aansluiten 27 jaar 2e kindje 7 oktober uitgerekend denk namelijk dat het vorige berichtje niet goed ging

4. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Maartje!

@modra, ik had wellis vaker gehoord dat je cyclus zo in de war is met borstvoeding. Heb je lang borstvoeding gegeven? Wat fijn nu iig zwanger bent!!

5. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Vanmiddag de verloskundige aan de lijn gehad. Afspraak gemaakt voor de intake en gelijk de 1e echo

6. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    @Pioenroos: Ik geef nog steeds borstvoeding, mijn dreumesje is bijna 1,5. :p Mijn cyclus was niet per se in de war, hij bleef gewoon uit tot voor kort. Heel normaal bij borstvoeding, maar het duurde wel erg lang naar mijn idee! Nu dus superblij dat 't meteen raak was toen mijn cyclus er eenmaal weer was!
    @Bjlover: Wat fijn! :)

7. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Gefeliciteerd en welkom nieuwe dames!

Hier waren we nu precies een jaar bezig... Met dan in nov en Dec 2 vroege miskramen... Maar pfff vond het wel lang duren hoor..
    Ons eerste wondertje was er al vrij snel... Is natuurlijk geen garantie, maar dacht nu wel van nou misschien moet ik de ha eens gaan bellen binnenkort...
    Maar gelukkig mocht ik de vk gaan bellen :)

Hoe is het met jullie test drang? Gister best een knaller gehad maar wil morgen eigenlijk wel weer testen... Heb er gewoon ook nog teveel liggen...

Heb me gisteren aangemeld voor mvm... Ben benieuwd!

8. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    IMG-20170125-WA0003.jpg Hi, ik ben ook zwanger en uitgererkend op 04.10
    Ik ben mama van 2 zoons! ♡ en ik ben 30 jaar.

9. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Hier een beetje een ongerust gevoel.
    Heb namelijk wat bloedverlies met daarnaast lichte buikpijn.

Maak mij zo zorgen. :(

10. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Oh @snies hoop dat het niks Is! :(

11. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ah Snies! We duimen voor je! Zolang het maar een beetje is nog geen grote paniek! Hopelijk stopt het snel. Knuffel!

12. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd natuurlijk!
    Ik zal je op de lijst zetten - maar doe dat meestal op m'n werk, hihi. Gaat niet met mobiel. Een beetje geduld ;)

13. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Het is vooral met afvegen,
    Heb wel even gecheckt op de manier hoe je ook je slijm controleert.
    Bij de 2de keer zat er geen bloed verlies bij.. Alleen witte slijmachtige afscheiding.

Verder borrelt mijn buik als een gek, en soms lichte krampen dat ik echt voor over moet buigen. (is niet constant zoals bij een menstruatie.)

Ook snap ik niet dat mijn banner aangeeft 4 weken en 1 dag zwanger en de verloskundige en apps zeggen dat ik nu 5 weken zwanger ben haha

14. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ook is het van onderen schraal door het vele afvegen omdat ik nu vaker moet plassen,
    Geen prettig gevoel moet ik zeggen.

15. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik weet hoe onzeker het is, maar probeer rustig te blijven en ga van het positieve uit! Dat het alleen bij afvegen is, is goed en dat er bij het slijm helemaal niets zat ook. Weet je zeker dat het daarvandaan komt? Je hebt toch geen blaasontsteking?

Die apps zijn soms verwarrend; ze zeggen dan dat je in je vijfde week zit. Dat is net als dat ik in mijn 29e levensjaar ben, maar ik ben 28. Ik ben ook in mijn 5e week, morgen 5 weken en dan begint mijn 6e week. Snap je?
    Gewoon je banner volgen! Of een betere app installeren :)

16. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ik heb nu een Engelse app geïnstalleerd die hetzelfde aangeeft als mijn banner. Dankje :)

Ook is de buikpijn nu grotendeels weg, beetje een zeurende pijn nog.

17. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Snies, dikke knuffel. Deze periode is zo onzeker.

Welke app gebruiken jullie?

Ben zelf momenteel misselijk met vlagen en sinds 2 dagen heb ik een metaalsmaak in mijn mond. Plus mijn borsten doen gewoon echt pijn. Heb al een sportbra gekocht bij de hema

18. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ohh Snies! Ik duim dat het goed blijft gaan bij je!

@BJlover lang leve de sportbhea van de hema! Haha herkenbaar;)

@nieuwe dames, welkom en natuurlijk GEFELICITEERD!

Hier nog even een testje gedaan. De test onder de testen:D

Bijgevoegde bestanden:

19. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ik twijfel heel erg aan mijn cyclus momenteel..
    De laatste maanden was dat 34 dagen,
    Maar als ik het met 28 dagen bereken klopt dat meer gezien wanneer ik mijn eisprong heb gehad en de dag wanneer ik positief testte. Op 8 a 9 januari was mijn eisprong.

Van de week gaf cb 2-3 weken aan, neem aan als ik nu daadwerkelijk pas 4 weken zwanger ben de test 1-2 weken had moeten aangeven..

Met die berekening kon ik vanaf 21 januari positief testen en die test was 22 januari licht positief.
    Nu komt het voor dat je 6 dagen voor je nod positief kunt testen, maar nu ik dat allemaal terug ging kijken (handig wanneer ik het bij hou) zou ik haast zeggen dat deze maand geen 34 dagen was.

Helaas moet ik gewoon afwachten tot de echo en dan hoor ik daar wel hoever ik daadwerkelijk ben.

20. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Had nog één test liggen van de action.
    Zie verschil met andere action test.
    Dan is dit echt een knal test voor mij.

Zou betekenen dat ik nu of 1 dag over tijd een knal test heb of een week over tijd.

Zo vervelend die onzekerheid en dat ik nog moet wachten op de echo. Aangezien ze uitgaan van mijn 34 dagen cyclus.
    Mijn geduld wordt op de proef gesteld haha

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina