Ben ook nu wel iets banger geworden door de slechte berichten maar blijven positief voor mij nog een week tot de 1e evho kan niet wachten
Het voelt allemaal zwaarder omdat ik gewoon door wil gaan maar de miskraam zet niet echt door. Wacht op een telefoontje van de arts of we het kunnen doorzetten met pillen. Voor degene die bloedverlies hebben, het kan 50/50 slecht of goed kan. Maar je kan beter altijd het laten checken. Vertrouw op je gevoel. Ik ben zo blij dat ik gister geweest ben want anders had ik het misschien niet geweten. Willen jullie absolute niet bang maken hoor, want het hoeft ook niets te betekenen. Maar als ik de volgende keer weer bloedverlies meemaak, ga ik zeker weer een vroege echo plannen. Dat ga ik sowieso doen bij de volgende want na een miskraam ben je toch eerder bang dat het weer gebeurd denk ik
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, Maar mijn symptomen worden als maar erger vaker plassen, pijnlijke borsten maar vooral sinds eergisteren dat heel mijn voorhoofd onder de puistjes staat. Het brengt mij zo in de war.. Want zo lijkt het of mijn lichaam juist meer hcg aan het aanmaken is, is misschien ook wel. Maar toch hou ik in mijn achterhoofd dat het niets hoeft te zeggen. Zal vanavond nog eens testen, kijken of de test streep net zo donker is als de controle streep. Iets zegt in mij dat het afgelopen zaterdag ook te vroeg was.. Ik was toen net precies 6 weken, vele zien een vruchtje en hartje sowieso kloppen rond 6,5 week.. Dat zou voor mij morgen moeten zijn. Wat weer zou betekenen dat ik vrijdag een vruchtje met hartje zie, maar ja of dat in de werkelijkheid ook zo is.. De een zegt groeiend vruchtzakje is positief en de ander zegt weer dat hoeft niets te zeggen.. Het is gewoon zo verschrikkelijk dat het nog beiden kanten op kan gaan.. Met een foute of goede afloop. En wat lijkt deze week langzaam te gaan, ik wil gewoon van die onzekerheid af zijn met wat voor uitslag dat ook gebeurd. Maar alles beter dan geen zekerheid of bevestiging te hebben. Verder geen last van bloed verlies, dus ik koppel dat beetje van donderdag alweer 2 weken geleden aan de innesteling. 4 weken zwanger toen, vorige week 5 weken en nu dan 6 weken zwanger. Vrijdag 7 weken.. Pff zo lastig, loop vooral mezelf op te vreten en gek te maken.
Ik begrijp het Snies. Wij zitten in het zelfde schuitje helaas.. was vandaag alleen een vruchtzakje te zien. Het zag er uit als een gezonde zwangerschap van 5 weken, maar we dachten dat ik verder was. Nu kan het gewoon goed zijn, dat ik minder ver ben dan gedacht (door late eisprong of iets). Het kan ook gestopt zijn met groeien. 22e opnieuw een echo. Dan moet het gegroeid zijn. Anders einde oefening.
Het erge er aan is dat je er helemaal niet meer van kunt genieten.. In die week dat je moet wachten op een echo.. Is gewoon zo slopend dat soms zelfs afleiding niet helpt om er niet aan te denken. Is je vruchtzakje opgemeten? Bij mij was hij in week 5 , 5 mm groot. Wat dus overeen kwam met 4 weken misschien net 5 weken.
He jakkes ook al onzekerheid We duimen natuurlijk dat je gewoon wat minder ver bent maar toch zit het niet lekker als je zooets hoort lijkt me Knuffel!!
Ik had zondag avond ook bloedverlies voor de twee keer En op t ene moment ben ik heel bang maar t andere moment denk im neeh joh t komt wel goed. Ik hoop alleen stel je voor het is toch fout dat mijn lichaam t zelf oplost en Niet dat we er pas achter komen wanneer we de echo hebben met 12w Nogmaals sterkte voor jou ❤
Sterkte meiden met verdrietig nieuws. Het is gewoon verschrikkelijk. Ik heb met 4+6 dus net geen 5wkn echo gehad om BBZ uit te sluiten. Een lege vruchtzak is dan heel normaal!! Als de groei overeen komt met de termijn is het gewoon een hele prille zwangerschap. Is mij op t hart gedrukt. Natuurlijk ben ik als de dood... voor weer een lege vruchtzak.. Maar met amper 5 weken of zelfs amper 6.. zegt het echt nog niets. Zeker als je niet zeker bent van de duur van je zwangerschap. Ik hoop voor de dames in onzekerheid gauw goed nieuws en iig duidelijkheid! Ik moet de 22e weer.. dan ben ik net 7weken.. als er weer niks zit.. jemig.. weet echt niet wat ik dan met mezelf aan moet. Mijn kwalen bleven overigens met lege vruchtzak ook gewoon.. Namen toe. De gyn legde me uit dat de buitenkant vd vruchtzak hcg aanmaakt en dus blijft aanmaken. Je hebt dus vaak geen idee. Om het allemaal nog gemener te maken.. Jullie kletsen allemaal zo lekker ! Niet dat ik niet mee wil doen.. maar zal komende dagen nog even niet zoveel zijn tot ik (god i hope so!!) een goeie echo heb gehad.
Jij ook cyste? Ik heb er 3 Daarom terug naar de gyn... Heb er ook veel last van.. vooral als ik per ongeluk m'n buik aanraak of iets ertegen komt. Pff.
Okay wat ik begrijp hier is dat een vruchtzakje dus niet eindeverhaal Hoeft te betekenen? Ik ben nogal zeker van m'n ovulatie dus gister was ik sowieso minimaal 6 weken. De vrouw bij de pretecho zei wel dat ik over een week weer een echo moet laten maken om zeker te zijn dat er geen vruchtje is. Ik heb er nog steeds geen goed gevoel over en weet bijna zeker dat het niet goed zit. Maar toch lees ik veel verhalen waarbij vrouwen dit vaker hebben meegemaakt en toch uiteindelijk een vruchtje te zien hebben. Ik probeerde vandaag medicijnen (pillen) te regelen om de miskraam op gang te zetten maar nu zoals ik het begrijp is het wel verstandig om nog een echo te laten maken volgende week. Al weet ik dat het niet goed is, moet ik het wel 100% zeker weten. Die vrouw gister ging niet eens het vruchtzakje meten. Zoals ik hier lees doen ze dat wel vaker. Vreemd dat ze dat niet bij mij deed.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik met 8 weken een leeg vruchtzakje. Toen was het duidelijk einde verhaal.. maar met dit termijn kan het idd nog alle kanten op.
Maar juist omdat ik ook hierbij bloedverlies heb ga ik er vanuit dat het gewoon niet goed is. Maar het bloeden is zo minimaal. Heb niet eens een maandverband nodig. Overdag niets, dan snachts een heel klein beetje. Echt vervelend om niet 100% vanuit te kunnen gaan of het wel of niet zo is. Onzekerheid is erger dan bevestiging vind ik zelf. Maar goed, in mijn hoofd is het einde verhaal, dus dan kan het alleen maar meevallen als dat niet zo is 👍👍
Krijg je geen vroege echo bij de vk volgende week ofzo? Mijn bloedverlies was ook minimaal en ik heb geen krampen ofzo gehad Die onzekerheid is idd killing pfff Had jij ook geen krampen? Vanavond heb ik de intake bij de vk en dan ga ik wel aangeven van dat bloedverlies en de onzekerheid. Hoop dat ze er een logishe verklaring voor heeft zodat ik niet meer zo onzeker ben
Ze maken om deze onzekerheid eigenlijk geen echo's voor 7weken. Bij mij was het puur omdat ik z'n rot pijn had en bang voor BBZ. ERG prille echo krap aan 5 weken.. en alles leek tot zover op een intacte prille zwangerschap. De vorige x had ik bij 8+3 een lege vruchtzak.. dat is gewoon einde verhaal. Tussen de 5 en 6 weken.. zegt het gewoon niks. Eigenlijk zijn vroege echo's gewoon waardeloos!! Maar wilde toch weten of het op de goeie plek zat!! Weet nu iig dat die pijn van cystes zijn. Ik vond het ook doodeng z'n leeg zakje.. maar werd me zo op t hard gedrukt zeker gezien de vorige keer dat ze dit echt zag als een intacte prille zwangerschap op schema. Hoe dat verder ontwikkeld weet natuurlijk niemand. Maar het zag er gewoon goed uit. Nogmaals was wel met 4+6 hooguit 5+0. Zou even wachten met de cytotec.. en de echo even afwachten. Je gevoel zegt vaak al wel iets.. maar zoiets wil je gewoon zeker weten!! Ik help duimen dat alles oke is. Moet toch zeggen dat ik erg veel slecht nieuws lees hier?! Wat ontzettend verdrietig. Word helemaal akelig van...
Pffff meiden wat een spanning voor jullie allemaal. Ik word er wel een beetje bang van eigelijk van al jullie verhalen
Oh jee meiden wat erg voor jullie! Ik had toevallig met 5 weken ook een spoedecho en daar was ook alleen een vruchtzakje te zien. Vandaag 6+6 weken en de echo liet dat ook mooi zien met een kloppend hartje☺️😍 Ik zou even geduld hebben dames... is zeker niet fijn maar 2 weken terug was ik ook onzeker omdat er enkel een vruchtzakje te zien was...stertke met de wachtdagen 😘😘😘
ugh wat naar!! bij mij is hij gegroeid nu bij 8cm toch willen ze niks doen zit nu in ziektewet ivm de pijn... probeer me zo rustig mogelijk te houden! jij hebt er zelfs 3 hoe groot zijn die? baby'tje gezien of?