1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    hallo, ik wil me ook toevoegen! :)

Ben 25 jaar, 2e kindje, en zou uitgerekend zijn als alles goed gaat voor 7 oktober. Heb afgelopen woensdag, 3 dagen voor menstruatie al gestest en positief, donderdag bevestigd door bloedname van een hcg waarde van 56, weinig maar als je uitgaat dat ik mijn ms nog niet zou gehad hebben, best goed, gisteren een nieuwe test er tegen gegooid, en was al een heel stuk donkerder dan afgelopen woensdag, dus hoop dat alles goed zit , Heb in 2013 een mk gehad op 7 weken, en november 2014 ben ik bevallen van onze dochter op 30 weken. dus hoop dit keer dat alles een keer heel goed mag gaan :)

Al de rest, ook een dikke proficiat!

2. Annemieke1983

6 feb 2013
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi
    Ik wil ook graag met jullie mee kletsen.
    ik ben Annemieke 33 jaar heb een zoon van 3 jaar, en gisteren positief getest.
    Ik kom op 07-10-2017 als uitgerekende datum.

3. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Oh Snies dat is schrikken, maandag even de verloskundige bellen en informeren? Ik duim voor je dat het niks is!

Welkom iedereen! Vandaag druk, ik zal morgen alle afspraken van iedereen wel op de lijst erbij zetten (en iedereen die er bij is gekomen, mocht dat morgen nog niet gebeurd zijn :)).

4. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    He hoi! Ik ben via het NOD forum hiernaar toe verwezen. Gezellig! Ik ben 25 jaar, zwanger van mijn eerste kindje en morgen 5 weken. Ik had twee dagen (dus 4 weken en 4 dagen) een clearblue gedaan en daarop stond 3+! Vond ik heeeel bijzonder. Heel fijn ook, want nooit eerder gezien (een x een miskraam gehad) maar toch ook gek omdat ik zelf de 2-3 had verwacht. Maar zoals ik al las.. je kan dus veel verschil hebben in HCG?
    9 februari hebben we onze eerste echo. Eigenlijk wat te vroeg maar op aandringen mochten we voor het weekend (dan zouden we het dat weekend kunnen vertellen aan familie). Vet spannend allemaal.

Vanacht kreeg ik ineens een extreme (!) Kramp en werd ik bizar misselijk met overal zweet op m'n lichaam. Dacht natuurlijk meteen dat het mis was. Maar na wat rondlopen en op de wc zitten kwam er niks, behalve een.. nummer 2... (klinkt grappig. Vond het vannacht alles behalve grappig) en de kramp is weggegaan. Nu nergens meer last van. Bizar he? Want de kramp leek niet vanuit m'n darmen te komen. Eerder een fikse blaasontsteking of echt miskraam kramp. Blehhhhh.

Nu voel ik me wel mentaal iets beter. Lichamelijk gewoon prima. (Behalve de kwaaltjes.. borsten, misselijk af en toe, koppijn af en toe, moe)

Ik vind het zo zo zo spannend
    Hier nog even een foto van de CB digitale en een foto van m'n testjes van de action en kv.

Bijgevoegde bestanden:

5. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    @snies wat lees ik nu:( spannend. Hou ons op de hoogte..

6. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    #86 Luna30, 28 jan 2017
    Laatst bewerkt: 28 jan 2017
    1 t/m 15 oktober 2017

1.
    Poolvos - 28 jaar - 1e kindje
    Luna30 - 32 jaar - 2e kindje
    Foeke - 25 jaar - 1e kindje

2.
    Louke - 40 jaar - 4e kindje
    Me84 - 32 jaar - 2e kindje
    BJlover - 38 jaar - 3e kindje

3.

4.
    Mooss - 35 jaar - 3e kindje
    Nieu - 30 jaar - 3e kindje

5.
    MMD86- 30 jaar - 3e kindje

6.
    Snies - 22 jaar - 1e kindje
    Miepje123 - 39 jaar - 2e kindje

7.
    Eem13 - 2e kindje
    Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje
    Kristelo - 25 jaar - 2e kindje
    Annemieke1983 - 33 jaar - 2e kindje

8.
    Modra - 27 jaar - 2e kindje
    Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Afspraken

Februari
    9 februari: Foeke eerste echo
    14 februari: Luna30 Intake VK - mogelijk echo?

Maart
    1 maart: BJLover Intake VK & eerste echo

7. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Even een update.
    Het bloedverlies was er vrij snel mee op gehouden en ook niet veel.
    Dus heb nog steeds hoop. :D

8. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Luna ik heb 1 maart mijn 1e afspraak en echo bij de vk

9. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Wat fijn dat het gestopt is.

10. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Me84: Kan me wel voorstellen dat je het lang vond duren..! Naar van de miskramen. :(
    MMD86: Welkom en gefeliciteerd! :D Mooie test!
    Snies: Ohh... wat naar zeg! Gelukkig dat het weer gestopt is en maar een beetje was. Hopelijk blijft het gewoon hierbij en was het nog van de innesteling of zo! Je test is in ieder geval prachtig opgelopen! Verder kun je eventueel beetje vaseline gebruiken voor de schraalheid?
    Kristelo: Welkom en gefeliciteerd! Hoop op een mooie plakbaby voor jou! Weet je ook hoe het kwam dat je dochtertje eerder geboren werd?
    Annemieke: Welkom ook! :D En nogmaals gefeliciteerd!
    Foeke: Gevonden! :D Welkom! Wat spannend, 9 februari al een echo! Dan ga je als eerste van iedereen hier denk ik, haha. ;) Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent vannacht... Gelukkig dat er verder niets kwam! Misschien moeten je darmen ook even wennen aan deze nieuwe situatie in je lijf!

@Testdrang: Ik wil morgen een testje doen om te kijken of hij opgelopen is. Dat hoop ik dan ten zeerste!

11. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    #91 Luna30, 28 jan 2017
    Dat is mooi snies!!

Ik heb de nieuwe dames toch even op de lijst gezet, en de afspraap van Foeke aangezien dat het laatste bericht was dus dat was makkelijk terugzoeken. Ik zal morgen afspraken gaan doen, vandaag geen tijd meer om achter de com. te zitten. Als je een afspraak op de lijst wil, graag even in een berichtje zetten :).

EDIT: BJlover je afspraak staat er ook al op! Nu ga ik echt vanachter de computer vandaan ;).

12. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Spannend snies inderdaad positief blijven denken al is dat moeilijk. Hier gisteren avond de opa's en oma's op de hoogte gebracht. Heerlijk om die blije koppen te zien

13. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    Top. Mooi om te zien zo'n lijst met zwangeren!

He om jou al dat werk te besparen kun je het ook mensen zelf laten doen he? Net als bij de NOD forums

14. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #94 Nyna87, 28 jan 2017
    Hoi allemaal,
    Ik wil me ook graag aanmelden voor deze groep. Ik ben 29 jaar en ik heb een dochtertje die geboren is in oktober 2015.
    In december zijn we "begonnen" en dit was dus ronde 2.
    25-1 had ik een positieve test in handen. Gekeken naar m'n laatste menstruatie verwacht ik rond 6 oktober uitgerekend te zijn.
    23-2 heb ik de eerste afspraak/echo bij de verloskundige. Lijkt nog zooooo ver weg..
    Dat vond ik bij m'n dochtertje toen ook zo lang duren.

15. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe zwangeren 😊!

@Snies klein beetje bloedverlies tijdens afvegen heb ik in mijn vorige zwangerschap ook wel eens gehad. Alles is nu heel goed doorbloed en het kan best zijn dat je er een adertje was gesprongen bij je baarmoedermond. Ik weet nog dat ik toen de VK belde en dat de zei doe maar een maandverbandje om om te zien hoeveel bloed het is. Was bij mij toen ook niet nodig omdat het alleen bij het afvegen was.

Hier gaat t prima. Heb mega opgeblazen darmen!! En heel veel last van lucht! Moet echt wijde truitjes aan anders zie je echt ineens een buikje.... voor de rest af en toe heel misselijk...

16. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Oeh Jeetje snies wat een spanning bah... Hopelijk blijft het hierbij....

Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames!

Ooh herkenbaar mooss..! M'n buik denkt nu al, hèhè lekker bol hangen....

17. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    Ik heb 9 februari een eerste echo 😊

Hoe voeg ik hier fotos toe ?

18. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Leuk Maartje de opa's en oma's al verteld..!
    Hier wachten we nog even. Twee vriendinnen weten het al wel

Kristelo, als je op plaats reactie drukt kun je daarna op beheer bijlagen drukken.. Dan kun je ze toevoegen.

Vanmorgen toch weer getest! Een mooie knaller 🎉

19. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Welkom nieuwe dames! Al last van kwaaltjes of valt mee? Ik kan ineens niet zoveel meer eten. Alles stinkt of smaakt vreselijk. Die gekke metaalsmaak ook. En een honger dat ik heb haha vaag.

20. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    Donkerste test is van vandaag, en de lichtere van gisteren, heb zfgelopen woe ook 1 gedaan en daar was t zelfs maar juist zichtbaar, goed teken hoop ik dt ze donkerder worden 😊

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina