1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Precies Zoals jij t uitlegt vertelde de vk het aan ons
    Ik vond het een heldere uitleg en dat was dan ook onze overtuiging om t niet te doen

2. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113

Het klinkt cru idd maar ik denk dat iedereen hierin vrij mag zijn en zijn mening mag geven.

Ik riep eerst altijd dat ik zoiets nooit zou doen, maar daar zijn we toch op terug gekomen nu.
    Eerst kon ik dat niet accepteren van mezelf vond het zo'n cru idee maar nu gekukkig wel.
    We willen doen wat ons het beste lijkt, voor de beeb, voor ons maar ook zeker voor de andere twee kids.

Anyway
    Ik word altijd een beetje verdrietig om aan de nare senario's te denken haha
    Ik ben gewoon positief en ga er vanuit dat we allemaal een prachtig voldragen en gezond baby'tje krijgen!

Ik heb alweer zoveel leuke dingen gezien om te kopen 😂 Kan me bijna niet inhouden, het is sale ook nog! 😳

3. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    DonutLover, zo denk ik er ook over. Wat het beste is voor de beeb en ook voor mijn andere 2 kinderen. Wij willen de combinatietest wel doen, ook vanwege mijn leeftijd. Maar ik moet me nog wel even goed inlezen.

4. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Kristelo, hoe was je echo? Het hartje gezien?? Ben zo benieuwd en kijk al.hele avond of je iets heb geplaatst haha duim voor je!

5. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Hee dames
    Ik kon deze topic niet meer vinden haha.
    Afgelopen dinsdag heb ik ivm mijn vroege miskramen ook een echo gehad. Ik was toen 5+1. Dus veel was et helaas nog niet te zien. Een vruchtzakje en dooierzakje. Aankomende dinsdag weer een echo. Spannend dus 😍

6. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Bjlover: Ja die spelen ook een grote rol hun zullen daar ook "last" van krijgen als je snapt wat ik bedoel (denk t wel haha)

Kristelo: Jaa super spannend hoe was het?!

7. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Mamamd: spannend! Zal voor je duimen dinsdag!

*woops quote mezelf hahaha*

8. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Ik snap je helemaal.

Kristelo ik ben ook wel benieuwd.
    MamaMD, ik duim voor je

9. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Dank jullie wel dames.
    BJlover; wanneer is jouw echo of heb je het al gehad? Sorry kon niet alle pagina's terug lezen.
    Donutlover; jouw echo al gehad ?

10. Nieu

Nieu Lid

21 jan 2017
    12
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi!

Wat een spannende dagen voor sommige meiden nu!

Wij doen ook geen nipt of combinatietest, geen risicogroep en abortus is voor ons een no go onder onze omstandigheden (getrouwd, financiële middelen, ruimte).

Hier steeds meer misselijk en tegelijkertijd de behoefte om mezelf helemaal vol te stoppen met lekkere broodjes, taart, chocola, vet eten.. Haha. Ik ben van mezelf slank en redelijk strak maar tijdens vorige zwangerschappen ook veel aangekomen omdat mijn zwangere lichaam mij aanmoedigt om te eten.

Net een vroege echo gehad, bij een pretechobureau. We gaan dit weekend weg met de familie en ik wilde dan graag een stukje zekerheid. Op de echo was boontje te zien met een sterk kloppend hartje. Volgens haar berekening 7+4, iets verder dus zelfs! :)

11. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Nieu; wat een heerlijk gevoel zal dat zijn. Gefeliciteerd! Geniet van je weekendje nou😍

12. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Wat fijn zeg!!

Ik heb ook steeds trek in brood vooral wit brood met boter 😂

13. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Juist omdat ik denk dat iedereen zijn mening mag hebben heb ik mezelf geuit maar ook me kennis hierbij gedeeld...ik heb ook gezegd dat ik haar besluit respecteer.....ik geef wel aan dat ik het cru vind vanwege mijn ervaring maar goed...zal weer miss verkeerd opgevat zijn....

14. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend! Op naar dinsdag 🍀

15. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat fijn!!! Veel plezier met het weekendje weg!

16. Drollie

Drollie Actief lid

16 jul 2013
    222
    153
    43
    Utrecht
    Ik zie goede berichten voorbij komen. Fijn hoor!
    Voor de meiden die nog in onzekerheid zitten sterkte. Ik hoor daar zelf ook bij. Moet nog een week wachten op de eerste echo. Van de week begon hier de misselijkheid en Mn tepels doen al 2 weken flink zeer. Sinds gisterochtend is zowel de misselijkheid als de pijnlijke tepels als sneeuw voor de zon verdwenen. Voel me nu gewon weer normaal alsof ik niet zwanger ben. Ben zo bang.. maar moet echt nog een week wachten.. ik hou echt mn hart vast of het goed gaat...

17. Saartj

Saartj Actief lid

30 jan 2017
    130
    17
    18
    Vrouw
    Is wel normaal hoor dat je de ene dag symptomen hebt en de volgende niet meer, over paar dagen ga je balen dat je er niet van hebt genoten.
    Wij hebben vandaag echo ik hoop zo dat het goed is maar heb er niet echt heel goed gevoel bij of een of andere manier.
    Laat het jullie eind middag weten.

Wij willen wel combinatie/ nipt test doen.

18. Drollie

Drollie Actief lid

16 jul 2013
    222
    153
    43
    Utrecht
    Ik hoop echt dat dat zo is saartj.
    Succes vandaag. Zal duimen voor een mooie echo!

19. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Spannend Saartj, ik duim voor je!

Hier weten we het over anderhalf uur sowieso..
    Nou ben benieuwd

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Succes Saar!

Hier al 2/3 dagen na de nod geen symptomen meer op af en toe een zeurende buik na.

Mom92, ik denk niet dat verkeerd is opgevat. Het is juist heel knap dat jij er zo in staat. Ik werk in de jeugdhulpverlening en als ik 92 als je geboortejaar mag nemen, stond ik er ook zo in op de leeftijd. Hier ook lang gedaan over mijn dochter en nu weer. Toen mijn dochter een afwijking bleek te hebben, moest er een punctie gedaan worden. Als die nog een afwijking zou hebben, zouden wij met alle verdriet de zwangerschap afbreken. Want kans op overleven was vrijwel nihil.
    En als het had overleefd dan waren we uiteindelijk afhankelijk van de zorg. Ik vond niet dat de maatschappij moet opdraaien, omdat ik perse een kindje wil. Ja het kindje had niet beter geweten, maar als het 50 jaar mag leven à 100.000€ per jaar, en het totaal afhankelijk is en stel ik overlijd dan zit mijn kind daar moederziel afhankelijk.
    Gelukkig was het niet zo, maar mijn dochter heeft wel moeten vechten voor haar leven en gaat heel goed met haar.

Deel Deze Pagina