Luna30, ik heb 13 februari eerste afspraak bij de vk en dan ook meteen echo. Ziet er goed uit Kristelo Oh das wel shit pioenroos, trek maar niets echt lekker vinden... Ik heb sinds vanmorgen best wel gauw last van m'n onderrug en dat vind ik wel vervelend, al neem.ik het natuurlijk hartstikke voor lief!! Verder vooral moe, sterke reuk ondanks verkoudheid en vlagen hoofdpijn..
Of ik symptomen heb... Pff ja! Vaak misselijk! Tegen het kokhalzen aan. Ben bang dat het wel steeds meer wordt. En ook niet alleen maar in de ochtend. 😞 Voor de rest een hele erge plofbuik!
Alle mommys van harte gefeliciteerd, Ik wens jullie allemaal prachtige babies toe! Vandaag positief getest, ook wij zijn zwanger. 2de rond. Uitgerekend op dierendag haha, moest er wel om lachen. Ik klets graag met jullie mee, whatsappgroepje is ook altijd leuk. Uitgerekend op 4 oktober, Marcelle 20 jaar en 2de kindje.
Hooo Kristelo de smiley moest natuurlijk lachend zijn, zie nu dat ie niet blij kijkt..! Oh das niet zo fijn mooss.. Gefeliciteerd en welkom marcelle99! Vandaag alweer een week geleden de positieve test! Zo lijkt het snel maar toch duren de dagen lang....
Pfpe, inderdaad! Was het maar al eind maart ofzo! Welkom nieuwe dames! Voel je vrij om jezelf op de lijst te zetten door de laatste te kopieëren.. anders als dat niet lukt zal ik het komende week wel weer een keertje doen.
1 t/m 15 oktober 2017 1. Poolvos - 28 jaar - 1e kindje Luna30 - 32 jaar - 2e kindje Foeke - 25 jaar - 1e kindje 2. Louke - 40 jaar - 4e kindje Me84 - 32 jaar - 2e kindje BJlover - 38 jaar - 3e kindje 3. 4. Mooss - 35 jaar - 3e kindje Nieu - 30 jaar - 3e kindje 5. MMD86- 30 jaar - 3e kindje 6. Snies - 22 jaar - 1e kindje Miepje123 - 39 jaar - 2e kindje Nyna87 - 29 jaar - 2e kindje 7. Eem13 - 2e kindje Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje Kristelo - 25 jaar - 2e kindje Annemieke1983 - 33 jaar - 2e kindje 8. Modra - 27 jaar - 2e kindje Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Afspraken Februari 9 februari: Foeke eerste echo 14 februari: Luna30 Intake VK - mogelijk echo? 23 februari: Nyna87 Intake VK en eerste echo Maart 1 maart: BJLover Intake VK & eerste echo
Goeiemorgen! Hoe gaat het met jullie? Ik ben heel benieuwd. En.. welke apps gebruiken jullie? Ik heb er 2, eentje met een 3d plaatje van de baby op t moment (PregApp) en 1 van Zwanger&Zo. Maar.. ik ben dus vandaag pas 5 weken en die apps staan al en halve week op week 5. Wellicht gebruiken ze de theorie 'je bent nu in je 5e week'. Maar.. dan zou ik dus nu in m'n 6e week zitten en ze zijn nog niet mee veranderd. Ben benieuwd welke jullie hebben geïnstalleerd! Ik heb een feestje gehad gisteravond en heel vaak moeten zeggen dat ik de bob was. Niet drinken is voor mij heel bijzonder op feestjes.. Symptomen (nu dus kwaaltjes want je weet immers al dat je zwanger bent haha) Met vlagen misselijk. Niet perse sochtends. Maar soms af en toe. Pfoe... Moe. Borsten zijn zwaar en gevoelig. Opgezette buik! Ohja en m'n tegels doen echt pijn soms. Niet de hele dag. Over die moeheid gesproken.. ik dacht ik red zo'n feestje nooit. De hele week om half 10 naar bed en dan ineens 3 uur, maar 't was wel een kwestie van de knop om en ben niet eens heel moe geweest. Nouja.. behalve dan dat ik om 1 uur t wel welletjes vond (de rest niet ofcourse) en dat is normaal echt niet zo.. Oke.. nu jullie! En dus: welke apps!? Ik wil het liefst een die net als m'n banner gaat. Heel nauwkeurig per dag..
Hey Foeke! Hier precies dezelfde symptomen en heel wisselend. Nu al een paar keer dat ze helemaal weg leken om dan later op de dag dubbel toe te slaan. Stiekem vind ik het ook best fijn dat ik me in ieder geval "zwanger voel". Ik heb echt heel veel verschillende apps gedownload en geprobeerd maar ben blijven plakken bij een engelse die heet Pregnancy +. Ook BabyCentre was prima! Beide hadden de juiste telling, zoals onze banners. En met mooie "fotos" van hoe de baby elke week verandert. Hopelijk vind je ook een passende app! Ik zag dat je ook al een intake&echo hebt geregeld! Spannend! Wat duurt het wachten toch lang he? Nyna! Welkom en gefeliciteerd!
Dacht het wel hoor ME84 😁 Ik heb eigenlijk weinig symptomen, best veel boeren en dorst maar nog niet echt misselijk ofzo, met mn eerste dochter had ik dat ook pas na een 8 weken
Ìk gebruik die ook, Sprout Pregnancy+. (Ik gebruik ook Sprout Baby voor mijn zoontje, alvast een tip voor straks ). Een hele fijne app is dat. En BabyCentre. Wel Engels . Verder heb ik die van OudersVanNu. Kristelo je testjes lopen mooi op! Welkom nieuwe dames! Foeke: Ja het zou fijn zijn als iedereen die het kan een beetje helpt met de lijst bijwerken. Maar niet iedereen is even handig met computers etc. dus vind het niet zo erg om af en toe te doen als ik tijd heb.
1 t/m 15 oktober 2017 1. Poolvos - 28 jaar - 1e kindje Luna30 - 32 jaar - 2e kindje Foeke - 25 jaar - 1e kindje 2. Louke - 40 jaar - 4e kindje Me84 - 32 jaar - 2e kindje BJlover - 38 jaar - 3e kindje 3. 4. Mooss - 35 jaar - 3e kindje Nieu - 30 jaar - 3e kindje Marcelle99 - 20 jaar - 2e kindje 5. MMD86- 30 jaar - 3e kindje 6. Snies - 22 jaar - 1e kindje Miepje123 - 39 jaar - 2e kindje Nyna87 - 29 jaar - 2e kindje 7. Eem13 - 2e kindje Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje Kristelo - 25 jaar - 2e kindje Annemieke1983 - 33 jaar - 2e kindje 8. Modra - 27 jaar - 2e kindje Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Afspraken Februari 9 februari: Foeke eerste echo 9 februari: Kristelo eerste echo 13 februari: Me84 Intake VK & eerste echo 14 februari: Luna30 Intake VK - mogelijk echo? 23 februari: Nyna87 Intake VK & eerste echo Maart 1 maart: BJLover Intake VK & eerste echo
Oooh wat fijn om te lezen dat van de symptomen weg om daarna dubbel toe te slaan.. Gister nog van alles en nu vanmorgen verneem ik gewoon niets.. Maakt me meteen zo onzeker 😕... Hopelijk slaat het vanmiddag weer toe de symptomen! Ik heb nog geen app want m'n geheugen is vol... Eerst maar weer eens foto's en filmpjes op de pc zetten, dan hopelijk weer genoeg ruimte. Wil wel graag een leuke.
Maartje03: Leuk de opa's& oma's op de hoogte gebracht! Nyna: Welkom hier! Ja, dat eerste deel van de zwangerschap lijkt zooo langzaam te gaan hè! Er is nog niets te zien, het is onzeker en ongrijpbaar, niemand weet het. Me84: Wat fijn, een knaller! Kristelo: Mooi opgelopen! Mooss: Wat vervelend dat je zo'n last hebt van misselijkheid. Had je dat ook bij je vorige zwangerschappen? Marcelle: Gefeliciteerd! Welkom! Foeke: Mooi dat je de bobsmoes kon gebruiken! Ik heb nog geen apps. Gisteren een feestje gehad, waar een vriendin van me vertelde in verwachting te zijn. Zij is begin augustus uitgerekend. Erg leuk, schelen ze als alles goed gaat straks maar een paar maand! Ik heb nog niets gezegd over onszelf... Mijn zus is ook zwanger van een 3e en begin juni uitgerekend. Hier vertellen we tot een goede echo eerst niets. Dat durf ik niet zo goed. Ik ben wel een beetje bang voor een paar minder positieve reacties ook, maar hoop dat dit meevalt. Mijn testje van vandaag was mooi opgelopen. Dat vind ik wel heel fijn. Dinsdag ga ik de verloskundige bellen!
1 t/m 15 oktober 2017 1 oktober Poolvos - 28 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Luna30 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Foeke - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 2 oktober Louke - 40 jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Me84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! BJlover - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 3 oktober 4 oktober Mooss - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Nieu - 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Marcelle99 - 20 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 5 oktober MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 6 oktober Snies - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Miepje123 - 39 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Nyna87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 7 oktober Eem13 - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Kristelo - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Annemieke1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 8 oktober Modra - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 9 oktober 10 oktober 11 oktober 12 oktober 13 oktober 14 oktober 15 oktober Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) Afspraken Februari 9 februari: Foeke eerste echo 9 februari: Kristelo eerste echo 13 februari: Me84 Intake VK & eerste echo 14 februari: Luna30 Intake VK - mogelijk echo? 23 februari: Nyna87 Intake VK & eerste echo Maart 1 maart: BJLover Intake VK & eerste echo
Ik heb onze lijst een beetje gepimpt met wat hulp van de andere bevallingslijsten. Het geslacht van ons kindje zal een verrassing blijven tot de geboorte. Hebben we met ons zoontje ook gedaan!
Iedereen natuurlijk gefeliciteerd! Leuk hoe je de lijst gepimpt hebt Modra! Bij mij wisselend de kwaaltjes heeeeeel erg.. Soms merk ik helemaal niets en word ik stiekem toch bang... Het andere moment voel ik steekjes, opgezette borsten en af en toe misselijkheid. Ben sinds een paar dagen ineens heel verkouden, maar dat heerst natuurlijk ook gigantisch!
Leuk Maartje, alvast aan opa en oma vertellen. Kristello, mooi testen hoor. Mooss, wat balen dat misselijk zijn Marcelle, welkom hier. Gefeliciteerd Wat mogen jullie allemaal vroeg voor een echo. Ik moet gewoon wachten tot 1 maart. Duurt nog zo lang. Gelukkig is februari een korte maand. Hier volop kwaaltjes. Misselijk met vlagen en een vieze metaalsmaak in mijn mond die niet weg wilt gaan. Verder doen mijn borsten heel veel pijn. Heb nu een sportbeha bij de Hema gekocht en dat helpt redelijk. We hebben gisteren een rondje Prenatal gedaan. Voor mijn schoonvader een beker met I love opa, voor mijn schoonmoeder een slabbetje met Mijn oma is de allerliefste. Voor mijn schoonzus en zus een beker met I love tante gekocht. Vanavond komen mijn schoonouders en schoonzus op de koffie met gebak. Zij denken nog voor mijn verjaardag hihi. Wat zal dat een verrassing zijn. Voor hun is het hun 1e kleinkind en neefje of nichtje. Wat het gaat worden, zal een verrassing blijven. Daar hebben we het al over gehad. Bij mijn zoontjes wist ik het beide keren, dus leek het mij wel leuk om het dit keer een verrassing te laten.
Ja zeker balen maar gelukkig is het tot nu toe nog niet met overgeven erbij. Bij mijn vorige zwangerschappen niet gehad. Wel dat ik dan echt op tijd iets moest eten want dan kreeg ik een beetje weeïg gevoel maar dit is echt misselijk. Heb het ook al als ik veel beweeg. Ach als het bij dit blijft teken ik er voor! Hebben jullie ook al zo'n last van een opgeblazen buik of komt t gewoon sneller omdat het een derde is?! Ik heb de app zwangerschapp. Nog niet veel naar gekeken. Ik heb ook de app 'tuurlijk schatje'. Is voor mannen maar vond het ook we leuk om m te hebben. Ik denk dat ik het deze zwangerschap wel wil weten wat het wordt. Ook vanwege praktische oogpunt (moet ik kleding van m'n zoontjes wegdoen of nog bewaren.) Weet alleen niet of m'n man het ook wil weten en daar moeten we het natuurlijk wel over eens zijn...
Dat opgeblazen gevoel ken ik wel. Trok gisteren een spijkerbroek aan die ik snel weer uitgetrokken heb. Zo strak om mijn buik