mijn duimen draaien overuren voor jullie 😙💪!! man man man ik stond partijtje misselijk op... Wat voel ik me vies misselijk getverdamme die vieze poep broek van m'n zoon maakt t er niet beter op 😷🙈 hij gaat zo ook naar m'n schoonma.... want pff snap niet hoe jullie dat doen maar ben zo slecht in misselijk zijn
Hallo allemaal! wij hebben gisteren dus een echo gehad, en alles zat goed ! ik zou dus werkelijk even ver zijn dan we dachten. Hartje klopt ook en ons beebje is al 85mm Goh wat n opluchting, was zo zenuwachtig, moesten we ook nog anderhalf uur in de wachtzaal zitten.. Moet nu wel opgevolgd worden door een andere gyn omdat ik dus die vroeggeboorte gehad heb wegens falen van placenta en zware pre eclampsie doorgemaakt. Niet zo een vriendelijke gyn die we krijgen maar wel eentje die haar vak kent en dat stelt me gerust. Moet nu ook speciale calcium bijnemen 2x per dag, da neemt het risico om opnieuw pre eclampsie te krijgen wel wat af. Dus ik ga ook stoppen met al mijn vitaminen die ik op eigen houtje nam en het houden op wat zei me voorschrijven. Buiten dan de zwangerschapsvitaminen die je moet nemen. Ik heb 6 maart afspraak bij VK en die maakt ook een echo, en dan op 26maart (ZONDAG ) een afspraak bij die gyn voor de 12weken echo. Oke er kan nog vanalles gebeuren, maar zo een hartje zien kloppen stelt me al meer gerust, de gyn zei ook dat als je eens een hartje hebt gehoord de kans op een mk erg afneemt. Zet er even ons echotje bij
❤1 t/m 15 oktober 2017❤ ❤ 1 oktober ❤ Poolvos - 28 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Luna30 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! Foeke - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 2 oktober ❤ Me84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! BJlover - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! ❤ 3 oktober ❤ ❤ 4 oktober ❤ Mooss - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen!| Verrassing! Nieu - 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Marcelle99 - 20 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Mom2be92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Lalay - 40 jaar - 5e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 5 oktober ❤ ❤ 6 oktober ❤ Snies - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Verrassing! Nyna87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Maev - 33 jaar - 1e kindje samen (2e kindje)- Het is een: Verrassing! ❤ 7 oktober ❤ Eem13 - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Kristelo - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Annemieke1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Angelizzy - 33 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 8 oktober ❤ Modra - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! mamamarja - ?? jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 9 oktober ❤ Donutlover - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! spannendetijden - 32 jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Suzanne92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! J010- 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 10 oktober ❤ Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Drollie - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Olli - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 11 oktober ❤ Saartj - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WM1307 - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 12 oktober ❤ Appelsientje89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 13 oktober ❤ Priscil87 - 29 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 14 oktober ❤ anna8 - ?? jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 15 oktober ❤ MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Sugardna - 35 jaar - 2e kindje - Het is een: Meisje! | Jongen! Ladylola - 32 jaar - 2e kindje- Verrassing! ❤ 16 oktober ❤ Mamamd - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (6) ✿ Afspraken ✿ Februari 17 februari: Saartj- vroege echo 20 februari: Snies- intake en echo vk 20 februari: Olli- eerste echo Gyn 21 februari: Ladylola- 6 weken echo fertiliteit 22 februari: Mooss- intake& eerste echo vk 22 februari: J010- eerste echo en intake 22 februari: Appelsientje89 - eerste echo 23 februari: Nyna87- Intake VK & eerste echo 23 februari: Maartje03- eerste echo vk 23 februari: Robijn89 - tweede echo gyn 24 februari: Drollie- eerste echo& intake vk 24 februari: Annemieke1983- eerste echo 24 februari: Suzanne92: eerste echo 27 februari: Maartje03- Intake VK 27 februari: MMD86- intake vk en eerste echo 27 februari: mamamarja- eerste echo 27 februari: angelizzy- Intake VK Maart 1 maart: BJLover- Intake VK & eerste echo 1 maart : Me84 - echo vk 1 maart: Modra- Intake VK & eerste echo 1 maart: Donutlover - Eerste echo 2 maart: Annemieke1983- Intake vk 2 maart: Ladylola- Intake VK 6 maart: Sugardna- Intake vk en eerste echo 6 maart: echo VK 7 maart: MLB- eerste echo 7 maart: Priscil87 - intake vk en eerste echo 8 maart: Suzanne92- echo VK 9 maart: Mom2Be92 - termijnecho 10 maart: Pioenroos92- eerste echo 14 maart: Me84 termijnecho vk 17 maart: Pioenroos92- Intake VK 24 maart: Ladylola- termijnecho met 10 weken 26 maart: termijnecho 12 weken Vlindertjes Miepje123 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Louke Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Mikun Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ [/QUOTE]
Wat een fijn nieuws kristelo! Leuk om te zien zo iniminie he haha @suzanne92 Wat vervelene zeg dat je je zo voelt Hier zijn de kwaaltjes sinds gisteren een stuk minder geworden Vooral de avondmisselijkheid @snies succes vandaag!
Kristelo wat vervelend dat je zo lang moest wachten! Maar het is beloond meis! Prachtige echo!! Suzanne92: wat vervelend dat je zo beroerd bent!!! Ik heb zelf pas sinds deze week dat ik wat misselijk ben zo nu en dan en vooral savonds. Vorige 3xwangerschappen nooit misselijk geweest dus ik moet ook nog ff zoeken naar hoe te handelen maar mijn vriendin was zooo ziek altjjd dat ze toen van de ha een pilletje ervoor kreeg. Bij de 2e zwangerschap meteen vanaf dag 1 mee begonnen en toen heeft ze een hele fijne zwangerschap gehad. Hier ook even de foto van onze echo. (Zo hebben de dames die nog in ze uwen zitten een beeld bij wat ze eventueel kunnen verwachten! let wel: de gyn zei :" denk erom dat t nog pril is. De kans dat ik niks zie is nog steeds heel groot!" Dus dat we alles zagen was mazzel)
9.40 uur. Dus bijna.. Zo die kant maar eens op gaan, Ben echt zo benieuwd. Gewoon zenuwachtig, maar probeer mezelf geen valse hoop te geven. Ach.. Nog een paar minuten en dan weet ik zeker hoe of wat.
Wat mooi om te zien! Mini beebje haha Fijn dat alles goed was! @snies Succes zo! @saartj ook succes vandaag!
Ooh mooie echo Spannend en Kristelo! Super! Heel fijn😊 Snies sterkte en veel succes! Nog 4 nachtjes tukken. Ben echt geneigd te bellen of ik maandag al kan, maar goed nog even volhouden.
Wat fijn om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat😍. Ik ben dinsdag 6+2 en heb dn de echo weer. Hoop en hartje te zien maar denk dat dat te vroeg is? Kristelo; mooie echo zeg!!! Hoeveel weken ben jij precies?
Wauw, wat spannend Snies en Saartje....Ik blijf het forum checken vandaag, hoor. Hier nog steeds geen enkel kwaaltje...Helemaal niet misselijk, niet moe, geen gevoelige borsten of tepels, niks. Ook best frustrerend. Wat betreft de testen: Ik weet niet zo goed hoe ik erin sta. Bij de eerste hebben we het niet gedaan, omdat we er van overtuigd waren dat het ons niets uit maakte, omdat ons kindje sowieso welkom was. Maar nu we eenmaal een gezonde zoon hebben, is het wel heel wat wat je op het spel zet... Aan de andere kant, ik heb een collega die de test wel deed, en daar kwam een verhoogde kans uit. Heeft ze vervolgens 2 weken (ofzo) zwaar in de stress gezeten, terwijl er uiteindelijk niets aan de hand bleek. Daar zit je ook weer niet op te wachten. Ik vind het maar lastig.
Ik zit met nog een probleem(pje). Ik doe op donderdagavond altijd een fitness workout samen met mijn schoonzusje. Nu wil ik eigenlijk geen buikspieroefeningen meer doen, maar ja, we willen het mijn schoonfamilie pas vertellen na de eerste echo... Gisteravond heb ik nog een beetje half meegedaan, maar ik zie mezelf niet nog 3 weken smoesjes verzinnen...en wil ook eigenlijk de buikspieren helemaal niet meer trainen. hmm....iemand ideeën hoe ik mijn schoonzusje voor de gek kan houden?