1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Ooooh wat een goed nieuws!!!!! Super super!!!!!!lekker genieten nu!

2. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mooie echo Snies!!!

3. Mikun

Mikun Bekend lid

25 aug 2015
    691
    382
    63
    Voor de dames met goede echo's, wat goed zeg!!

Ik kom net terug van het ziekenhuis. We hebben weer een scan laten doen omdat ze eerst nog eens willen checken voordat er cytotec of een curretage gedaan wordt. Daar was dus nu een dooierzak te zien. Dat was er niet op maandag. Dat vertelde ik ook. De arts twijfelde ook of hij het vruchtje zag of niet. Hij zei dat het zo pril was en dat ik geen 6 weken en 5 dagen kon zijn. Maar ik ben zeker van m'n eisprong, heb testen en temp gedaan.
    Ik vrees nog het ergste hoor, maar vind het vreemd dat er nu een dooierzak te zien was?

Heeft iemand zoiets mee gemaakt? Als het een blighted ovum is, dan komt er toch naderhand geen dooierzak?

Wat een verwarring. Ik wil gewoon doorgaan, maar zo lukt het niet ;-(

4. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Wat heerlijk Snies! Ben erg blij voor je! :)
    En fijn Kristelo, een goede echo!
    Ik heb wel alles meegelezen sorry voor de beperkte reactie, het lukt me niet zo goed om overal op te reageren.

Dat is ook wat Mikun, wat een onzekerheid... Ik heb er geen verstand van... Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt, want zo moet ook heel naar zijn. :(

Dat er maar allemaal goede echo's mogen volgen!

5. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aaahhh wat een verwarring Mikun!!

6. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Precies! Zo heb ik het ook begrepen! Ga er nu nog eventjes gewoon lekker mee door 🎉

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wat rottig en onzeker mikun! Bij blighted ovum groeit juist het zakje lichtjes door totdat je lichaam door heeft dat er niks in groeit. Jeetje hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Als je zeker weet van je ei,lijkt me niet dat je ruim een week achter kan lopen

Snies wat fijn nieuws voor jou! Nu genieten!

Hier niet meer gesport😳 Ik train in een warmtecabine en gericht mijn buik. Wil eerst de echo afwachten en erna weer trainen. Kan dan de hitte aanpassen en zal dan een ander programma nemen.

8. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Wat goed snies !!!!

9. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    Super Snies!! ben blij voor je !!
    En mamamd, ben nu 6weken en 6 dagen, dus gisteren echo gehad met 6 en 5 dagen.

We hebben hier in de buurt een heel tof eco winkeltjes met allemaal hebbedingen, heb me er een 9 months boek gekocht. Had dat niet gedaan met onze dochter, enkel het boekje van dokter had ik zowat ingevuld. en achteraf een eerste jaar boek. Nu wil ik mijn zwangerschap ook een beetje bijhouden. Heb nog steeds bang hoor, maar moet het van me afzetten en gewoon genieten van deze zwangerschap en dat ga ik echt proberen

10. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Je hebt gelijk hoor!
    Ik probeer het ook los te laten, dit zal mijn laatste zwangerschap dus probeer echt megaaaaa te genieten :p;)

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier ook al een rompertje en een pyama'tje gehaald hoor. Ben nog niet in een boekje begonnen. Bij mijn dochter wel meteen na eerste positieve test. Maar door de twee miskramen hiervoor, wil ik eerst tot dinsdag wachten. Dan kan ik het echt pas geloven😊

12. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Bij mijn vorige zwangerschap, de lege vruchtzak heb ik niks over n dooierzak gehoord.. was helemaal leeg.
    En veels te klein voor de termijn, was toen 8+3 zoiets.
    Dat zakje groeit langzaam door en produceert hcg.. daarom voel je je ook gewoon zwanger. Heel gemeen.

Bij mijn spoedecho was het alleen n vruchtzakje..
    4+6... de gyn zei dat dat ook niet anders kon en alles leek helemaal op schema. Mooi dik slijmvlies ook.
    We praatte gewoon over nog 1 echo daar ivm cystes, daarna de termijnecho bij de vlk. Zei noemde het gewoon een intacte prille zwangerschap. Stelde me gerust... al vind ik het zenuwslopend dat ik weer z'n leeg zakje moest zien!! Maar was al erg blij dat t niet BBZ was. Woensdag hopelijk goed nieuws.

Voel me iig wel anders...
    Hele dag weeïg.. begint me te irriteren haha.
    Snachts ook.. als ik opsta om (4 of 5x te plassen!)
    helemaal geen trek of juist onverzadigbaar!

In de supermarkt zo bang dag t ineens om slaat en ik moet spugen!
    Vinden er meer dames boodschappen doen z'n ernome opgave ineens? Pff. Ben echt kapot daarna. En dan ook weer 'last' vd onderbuik.

13. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Ik was de eerste keer ook zwanger van een lege vruchtzak. Had de grote van 8 weken, zat zover ik weet niks in en een week later nog steeds niet.

Negenmaandenboekje ligt hier ook al klaar, hoop dat ik er na donderdag in mag beginnen :). Bij mijn dochter ook alles bijgehouden.

Ik vind sowieso elke onderneming nu een enorme opgave haha. Moet echt even uitrusten daarna.

14. Saartj

Saartj Actief lid

30 jan 2017
    130
    17
    18
    Vrouw
    Snies wat een mooi nieuws heb je gekregen was het gevoel van je vriend toch goed!
    Hopelijk nu beetje genieten voor je.
    Ik heb zo echo 15:15 ben echt op van de zenuwen.

15. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Erg hè die spanning? Ik duim voor je 🍀!

16. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Saartj,
    Ik weet hoe deze minuten voelen.. Te lang!
    Succes en hopelijk met een goede echo.

Die glimlach van mijn vriend toen hij het hartje zag kloppen is onbetaalbaar, toen zag ik hem pas ook voor het eerst echt oprecht blij zijn en er van genieten.

Hij hield zich natuurlijk al die tijd " groot " van komt wel goed, terwijl ik heel de week jankbuien had haha.
    Wat hormonen wel niet met je doen, zei vandaag tegen mijn moeder nog ik ga al janken van een bloem die uitkomt bij wijs van spreken.. Toen moesten we alle 3 lachen.

Vanmorgen gelijk door gereden naar mijn ouders, echo laten zien en hun blije gezichten waren mooi om te zien.
    Nu is het gewoon echt, ook voor hun.

Ben nu ook wel weer ontzettend moe, ga zo ook even plat.. Even een dagje in de weer, vreet zoveel energie.
    Ook heb ik steeds op de raarste momenten trek in eten.
    Het hoort erbij zullen we maar zeggen.

17. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Ah wat fijn van jullie echo's dames!! Gefeliciteerd 😀
    Mikun hopelijk snel duidelijkheid voor jou!
    Succes zo saartj hopelijk voor jou ook een mooie echo!
    Hier voel ik me vandaag ook de hele dag een beetje misselijk en rugpijn pff. Verder voel ik me vooral in de avond echt hondsberoerd.. Maar heb het er allemaal voor over.
    De enige 'sport' die ik nog doe is af en toe 15 squats. Wil het toch een klein beetje bijhouden.

18. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Spannend! ik duim voor je!

19. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Spannend Saartj!

20. Louke

Louke Lid

28 feb 2016
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt straf...ik vandaag ook afspraak, bedoeling was nog echo doen en dan cytotec... nu is er ook evolutie in de echo...wel vruchtje te zien (wel geen hartslag) maar maandag was er enkel grote dooierzak te zien... Gyn zei: op basis van dit beeld (en het verschil met maandag) kan ik geen cytotec geven...
    Heb haar ook gezegd dat ik zeker ben van eisprong en cyclus maar ze wou dus afwachten, volgende week donderdag terug echo... pppffff... Mikun, begrijp je dus heel erg goed...

Deel Deze Pagina