Dat weeïge heb ik idd wel. En minder trek en vrij snel vol. Maar verder niet misselijk ofzo. Als ik op d'r bank ga liggen kom ik er bijna niet vanaf😂 Daarom probeer ik dat niet zoveel te doen 😜
Lieve meiden willen jullie ons van de lijst halen? Hier vandaag minder goed nieuws gehad. Ik ben vandaag met spoed geopereerd en gecureteerd. Ze hebben gelukkig alleen 1 eileider hoeven verwijderen. Is allemaal heel snel gegaan vandaag maar ben al wel thuis, voel me ook eigenlijk best goed. (Beter als ik verwacht had) hebben er ook wel vrede mee en zijn vooral opgelucht dat ze er zo vroeg en snel bij zijn geweest, zodat de 'schade' beperkt is. Mijn lichaam heeft wederom aangetoond dat het raar in elkaar steekt, op de echo zagen ze een verdikking links en het zat bij de operatie toch echt rechts Lieve meiden, ik wil jullie allemaal een super trooper zwangerschap en bevalling wensen! Probeer intens veel van jullie mooie wondertjes in jullie buik te genieten! <3 probeer af en toe nog wel om even bij te lezen en te reageren, maar ga nu eerst proberen te slapen en te herstellen.
❤1 t/m 15 oktober 2017❤ ❤ 1 oktober ❤ Poolvos - 28 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Luna30 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! Foeke - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 2 oktober ❤ Me84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! BJlover - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! ❤ 3 oktober ❤ ❤ 4 oktober ❤ Mooss - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen!| Verrassing! Nieu - 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Marcelle99 - 20 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Mom2be92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Lalay - 40 jaar - 5e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 5 oktober ❤ ❤ 6 oktober ❤ Snies - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Verrassing! Nyna87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 7 oktober ❤ Eem13 - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Kristelo - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Annemieke1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Angelizzy - 33 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 8 oktober ❤ Modra - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! mamamarja - ?? jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 9 oktober ❤ Donutlover - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! spannendetijden - 32 jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Suzanne92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! J010- 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 10 oktober ❤ Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Drollie - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Olli - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 11 oktober ❤ Saartj - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WM1307 - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 12 oktober ❤ Appelsientje89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 13 oktober ❤ Priscil87 - 29 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 14 oktober ❤ anna8 - ?? jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 15 oktober ❤ MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Sugardna - 35 jaar - 2e kindje - Het is een: Meisje! | Jongen! Ladylola - 32 jaar - 2e kindje- Verrassing! ❤ 16 oktober ❤ Mamamd - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (6) ✿ Afspraken ✿ Februari 20 februari: Snies- intake en echo vk 20 februari: Olli- eerste echo Gyn 21 februari: Ladylola- 6 weken echo fertiliteit 22 februari: Mooss- intake& eerste echo vk 22 februari: J010- eerste echo en intake 22 februari: Appelsientje89 - eerste echo 23 februari: Nyna87- Intake VK & eerste echo 23 februari: Maartje03- eerste echo vk 23 februari: Robijn89 - tweede echo gyn 24 februari: Drollie- eerste echo& intake vk 24 februari: Annemieke1983- eerste echo 24 februari: Suzanne92: eerste echo 27 februari: Maartje03- Intake VK 27 februari: MMD86- intake vk en eerste echo 27 februari: mamamarja- eerste echo 27 februari: angelizzy- Intake VK 27 februari: Saartj intake en echo Maart 1 maart: BJLover- Intake VK & eerste echo 1 maart : Me84 - echo vk 1 maart: Modra- Intake VK & eerste echo 1 maart: Donutlover - Eerste echo 2 maart: Annemieke1983- Intake vk 2 maart: Ladylola- Intake VK 6 maart: Sugardna- Intake vk en eerste echo 6 maart: echo VK 7 maart: MLB- eerste echo 7 maart: Priscil87 - intake vk en eerste echo 8 maart: Suzanne92- echo VK 9 maart: Mom2Be92 - termijnecho 10 maart: Pioenroos92- eerste echo 14 maart: Me84 termijnecho vk 17 maart: Pioenroos92- Intake VK 24 maart: Ladylola- termijnecho met 10 weken 26 maart: Kristelo termijnecho 12 weken Vlindertjes Miepje123 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Meav Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
He maev my gosh😱😱😱 had je een accute bbz? Jeetje dame dit is echt heel zuur. Je schrijft heel luchtig, maar kan me voorstellen dat het ff flink naar en schrikken was. Konden ze niks vinden in je baarmoeder? 1 eileider eruit klinkt niet als beperkte schade. Meis wil je een dikke digitale knuffel geven! Hopelijk blijf jij je zo goed voelen, uit ervaring weet ik dat het kan. 🍀💪🏼💗
Jeetje zeg dat is schrikken!! Een bbz dus als ik t goed begrijp? Pff.. dikke knuffel en heel veel sterkte!!
Zo voelde ik me niet toen ik op de verkoever lag hoor toen was ik vooral bang en enorm alleen. Was zo blij en opgelucht toen mijn vriend de kamer in kwam lopen en we dus samen even konden zijn. Had het liefst gehad dat hij op de verkoever gewoon even tegen me aan kon komen liggen, heb daar wel heel erg gehuild, maar deed enorm zeer. En het klinkt misschien heel cru maar voor het traject waar we in zitten verkleint die verwijdering van mijn eileider de kansen niet. Als we niet zwanger waren geweest hadden we nu naar ivf/icsi gegaan en dan zijn in theorie mijn eileiders niet meer nodig. Klinkt cru maar zien dat wel als geluk bij een ongeluk. En speelt ook wel mee dat ik op keelpijn na nu niet zo heftig op de narcose heb gereageerd, daar was ik heel erg bang voor van tevoren. Vond het wel heel moeilijk om het aan mijn zoontje te vertellen, die was ook wel echt heel verdrietig. Ben wel heel blij dat zijn kindercoach ons daar graag bij wilde helpen en adviseren net als mijn ouders. Gaan morgen even kijken of we iets kleins/symbolisch als afscheid voor hem kunnen regelen, denk iets van een wensballon of kaarsje ofzo, merkte dat hij daar toch wel behoefte aan heeft. En zou blij zijn als ik hem morgen lekker even kan knuffelen hij slaapt vannacht bij mijn ouders zodat we even onze rust kunnen pakken. Dat lukt me echt niet als hij thuis slaapt vanwege het huilen en onrustig slapen, dat was al vanwege de situatie met zijn vader en zal nu niet echt minder zijn. Al was ik wel heel erg opgelucht en trots dat hij zijn gevoelens nu wel getoond heeft en op de juiste manier, is nogal een binnenvetter en heeft daar veel problemen mee (gehad).
Ik snap je reactie hoor. Hier ook de nodige klappen moeten incasseren. Als je ivf/icsi in gaat kan je prima met eentje minder. Ik heb er sowieso eentje minder. Maar tis toch even heftig als het zo mis gaat door je zwangerschap. En tis niet der eerste keer dat je pech hebt. Vreselijk😓 Fijn dat je zoontje even bij je ouders kan. Hij wist er dus al van? Zeker mooie gedachten om iets te doen wat voor hem prettig is. Misschien kan hij zelf met een idee komen. Hopelijk komt je zoontje weer tot rust. Ik heb je topic van de omgangsregeling gelezen. Lijkt mij zeer heftig allemaal voor jullie. Ik werk in jeugdzorg en werk samen met jbra. Weet hoe stroperig en moeizaam het gaat. Sterkte!
Ik werd er ook wel wat onzeker van, maar de eerste echo hielp mee en kreeg daarna steeds meer vertrouwen.. Kan niet echt tips bedenken, behalve bedenken dat je er geen invloed op hebt en proberen alsnog echt te gaan genieten van deze bijzondere periode. Ojaaa en niet te veel googlen.. dat deed ik wel🙈
Sterkte maev. Hopelijk kan je het goed verwerken en je zoontje ook. !!!! Hier sind vanavond al last van banden pijn heb ik bij me zoontje in het begin ook gehad tot ongeveer 16 weken daarna niet meer
❤1 t/m 15 oktober 2017❤ ❤ 1 oktober ❤ Poolvos - 28 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Luna30 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! Foeke - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 2 oktober ❤ Me84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! BJlover - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! ❤ 3 oktober ❤ ❤ 4 oktober ❤ Mooss - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen!| Verrassing! Nieu - 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Marcelle99 - 20 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Mom2be92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Lalay - 40 jaar - 5e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 5 oktober ❤ ❤ 6 oktober ❤ Snies - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Verrassing! Nyna87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Bloemetje45 - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 7 oktober ❤ Eem13 - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Kristelo - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Annemieke1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Angelizzy - 33 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 8 oktober ❤ Modra - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! mamamarja - ?? jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Wendy88 - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 9 oktober ❤ Donutlover - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! spannendetijden - 32 jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Suzanne92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! J010- 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 10 oktober ❤ Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Drollie - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Olli - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 11 oktober ❤ Saartj - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WM1307 - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 12 oktober ❤ Appelsientje89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 13 oktober ❤ Priscil87 - 29 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 14 oktober ❤ anna8 - ?? jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ❤ 15 oktober ❤ MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Sugardna - 35 jaar - 2e kindje - Het is een: Meisje! | Jongen! Ladylola - 32 jaar - 2e kindje- Verrassing! ❤ 16 oktober ❤ Mamamd - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (6) ✿ Afspraken ✿ Februari 20 februari: Snies- intake en echo vk 20 februari: Olli- eerste echo Gyn 20 februari: Wendy88 - eerste echo 21 februari: Ladylola- 6 weken echo fertiliteit 22 februari: Mooss- intake& eerste echo vk 22 februari: J010- eerste echo en intake 22 februari: Appelsientje89 - eerste echo 23 februari: Nyna87- Intake VK & eerste echo 23 februari: Maartje03- eerste echo vk 23 februari: Robijn89 - tweede echo gyn 24 februari: Drollie- eerste echo& intake vk 24 februari: Annemieke1983- eerste echo 24 februari: Suzanne92: eerste echo 27 februari: Maartje03- Intake VK 27 februari: MMD86- intake vk en eerste echo 27 februari: mamamarja- eerste echo 27 februari: angelizzy- Intake VK 27 februari: Saartj intake en echo Maart 1 maart: BJLover- Intake VK & eerste echo 1 maart : Me84 - echo vk 1 maart: Modra- Intake VK & eerste echo 1 maart: Donutlover - Eerste echo 2 maart: Annemieke1983- Intake vk 2 maart: Ladylola- Intake VK 6 maart: Sugardna- Intake vk en eerste echo 6 maart: echo VK 7 maart: MLB- eerste echo 7 maart: Priscil87 - intake vk en eerste echo 7 maart: Luna30 nipt/harmony test 8 maart: Suzanne92- echo VK 9 maart: Mom2Be92 - termijnecho 10 maart: Pioenroos92- eerste echo 14 maart: Me84 termijnecho vk 17 maart: Pioenroos92- Intake VK 21 maart: Luna30 12 weken echo 24 maart: Ladylola- termijnecho met 10 weken 26 maart: Kristelo termijnecho 12 weken Vlindertjes Miepje123 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Maev Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Op de valreep weer even een berichtje van mij. @Maev: Jeetje wat een vervelend bericht. Ik hoop dat je snel herstelt en dat je daarna weer snel zwanger mag zijn zonder complicaties!! @Mikun en Louke jeetje jullie worden ook in onzekerheid gelaten zeg, hoop dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen, en positief nieuws! @Snies en Saartj mooi nieuws voor jullie! Gefeliciteerd, dat moet heerlijk zijn geweest om zulke goede echo's te zien na de onzekerheid! @Spannendetijden en Kristelo; hele mooie echo's! @Bloemetje en Wendy, welkom!! Ik heb jullie op de lijst gezet. Ik heb ook mijn komende afspraken voor de nipt en 12 weken echo op de lijst gezet. Als ik nog wat anders moet updaten voor iemand hoor ik het wel! @Symptomen: Misselijkheid en gevoelige borsten en nog steeds moe! @Sporten: Onder de indruk dat sommigen van jullie dat nu nog zo fanatiek doen! Ik ben er 's avonds echt te moe voor en mijn "rittenkaart" van de sportschool is verlopen. Ik ga denk ik wat prenatal filmpjes op youtube doen als ik er straks weer de puf voor heb! Vanaf morgen ga ik echt letten op wat ik eet! Door stoppen met bv geven en mirena eruit toch een aantal kilo's aangekomen. Dus nu even echt niet meer proberen te snoepen! Wel lastig, een van mijn colega's neemt altijd lekkere dingen mee naar werk zodat ze het niet alleen hoeft op te eten. Ik zelf koop maar weinig snoepgoed, maar zo ontkom ik er niet aan en als het voor mijn neus staat vind ik het erg lastig om te laten staan hehe .
Ja ik heb gwn heel veel moeite mee met abortus...nooit gedaan maar wel een miskraam gehad maar goed gelukkig dat het beter gaat met je dochtertje zeg! En ja ik maak dagelijks gehandicapte jong volwassenen mee....het is niet makkelijk zeker niet miss daarom dat ik anders insta en ze niet weg kan denken!
Oh jeetje wat heftig Maev!! Heel veel sterkte! Welkom en gefeliciteerd nieuwe meiden!! En vior de meiden met een goede echo gefeliciteerd! Super blij voor je Snies dat het uiteindelijk gwn goed zit... Hier een mindere dag...heb vreselijke pijn in me onderrug en mijn bilspieren... bij mijn dochtertje had ik tijdens de zwangerschap bekkeninstabiliteit gehad en ben bang dat ik binnenkort moet gaan stoppen met werken😢 Lig nu in bed kan niet slapen van de pijn en niks dat de pijn wegneemt of minder maakt 😪😢ik zit er ff doorheen..😞