maeve wat ontzettend erg ik denk aan jullie!! dikke knuffel en kus!! welkom nieuwe dames gezellig is al een flink groepje nu 🤗✌! hoe meer zielen oe meer vreugde... alleen voel ik weinig van de vreugde de misselijkheid is nu for real... Wat ontzettend naar gevoel is het toch.. heb moeite met eten! ben al 3 kilo afgevallen door t weinige eten.... "beste afval methode ooit" gewoon zwanger worden... gelukkig nog niet moeten overgeven hoop dat het me bespaard blijf ben keihard aan 't duimen!! zit nu al sinds half 6 beneden omdat ik rottig werd van in bed te liggen... pff spoel maar gauw door tot aan m'n bevalling aub..
Ja ik had maandag ook echo, postte daarna hier het berichtje dat slecht nieuws... Volgens mijn berekening ben ik minstens 7 weken en 2 dagen.. Dus volgens mij had het verder moeten staan (hartslag)! Heb dat allemaal gezegd tegen haar gisteren maar ze bleef zeggen: misschien ben je minder ver... kan volgens mij echt niet, had mijn eisprong 99% zeker op 9 januari (ovulatietesten). Raar allemaal en zeer verwarrend. Maar zoals jij het ook zegt; in mijn hoofd is het over en out met deze zwangerschap ... Donderdag is er volledig uitsluitsel! Ga aan je denken ook!! @maev, wat een slecht nieuws, je bent moedig, sterkte!!
Morning! Hier begint het nachtelijke plassen nu echt. Echt gevoel dat mijn buik dan ontploft🙈 Hahaha nee nee moeder natuur heeft dit riedeltje helemaal bedacht, zodat jij straks voldoende uitgerust bent voor het moederschap. Uitgerust met alle mogelijk ingewikkelde en vervelende scenario's.... iedere moeder krijgt zijn eigen portie. Momtobe nu al BI? Wauw dat zou dan heel vroeg zijn. Ik kan mij er moeilijk een voorstelling bij maken hoe het is, maar zal heel vervelend voelen. Luna hahaha nee hoor hier ook eentje die niet zo actief meer is. En ik sportte juist in de ochtend🙈 Maartje vervelend van de bandenpijn, kan me dat ook nog wel ergens herinneren, maar weet niet meer wanneer ik dat had. Mijn buik zeurt hier nog wel regelmatig op en af.
Louke sterkte zal niet meevallen afwachten en een gyn die soort van hoop geeft😓 Hier nu nog 3 nachten te gaan! Nog 73uur en 45 min😳 ...De 1ste keer was het nu al misgegaan en de 2de keer was het gestopt met groeien na de echo met 5.4w zo tegen de 6 weken. Daar kwamen we pas 2 weken later achter met de echo. Durf nergens op te hopen, dus mijn intuïtie is ook gekleurd. Maar ergens denk ik dat het dit keer goed zit.
Oh wat naar! Nu al? Ik dacht dat zoiets altijd later pas kwam als je met een dikke toet toet loopt haha Sterkte!
Thx voor het toevoegen aan de lijst! Ik ben trouwens 28 en dit is m'n 2e zwangerschap. Ik heb ook een stiefzoon van 12 Pffff vervelend nu al bandenpijn en BI. Volgens mij kreeg ik bandenpijn toen ik wat verder was. Had er toen vooral last van met sporten. Daar ben ik toen uiteindelijk ook mee gestopt.
Erg he die misselijkheid!? Ik moet er zoooo aan wennen, omdat ik het de vorige keer nauwelijks tot niet had. Nu echt de hele dag en nacht..
Hier (nog) niet misselijk. Wel bijna de hele dag n weeïg gevoel. Soms helemaal geen eetlust en soms enorm veel honger! Ene kant vind k het heel fijn andere kant ben k bang dat er weer niks zit met vlagen zo onzeker. Wel moe moe moe.. boodschappen en huishouden is echt n opgave. En moet er snachts zeker 4x uit om te plassen, vooral begin vd nacht. Bandenpijn kan dat zo vroeg al? Voel bijna niks aan m'n buik. Als ik erg druk ben geweest zeurt ie meer.. maar verder niks. Heeeeeeeel soms n fel steekje.. maar dat kunnen net zo goed m'n darmen zijn. Zucht... wat duurt dat wachten lang.
@donutlover, je schrijft dat je veel neusspray gebruikt. De neusspray met xylometazoline mag je niet, he. Alleen zoutoplossing als je zwanger bent. Just checkin'
Hey meiden, Zeker vervelend.... soms lig ik in bed en kan ik niet eens bewegen van de pijn. Gelukkig ga ik dinsdag naar een bekkenfysio en hoop ik dat zij me verder kan helpen... worden jullie ook zo snel ziek? Tis nu de tweede x dat ik griep krijg tijdens deze zwangerschap😫
Hier ook een mindere dag, erg moe en misselijk/weeig gevoel. Kan inderdaad ook niet veel eten, maar ik wordt dus ook misselijk van drinken dat vind ik wel erg vervelend. Zit ook de hele tijd te boeren wat het nog erger maakt. Vooral in de avond 🙁
Welkom nieuwe dames! Maev: Wat een naar nieuws... Veel sterkte! Mom2be: Oh wat vervelend dat je daar zo vroeg in de zwangerschap al last van hebt... Goed om jezelf denken meid! Ladylola: Nog eventjes... Hoop heel erg voor je dat het allemaal goed zit. Ik duim! Het is je gegund! Iedereen hier natuurlijk! Maar zo'n lange weg is niet makkelijk...
@maev wat ontzettend naar voor je ik heb echt bewondering dat je er zo positief in staat gelijk. Jij komt er wel! Voor alle meiden in onzekerheid ik hoop dat jullie snel zekerheid hebben. Vandaag ook wat misselijk en vooral ook moe gelukkog is het weekend en kunnen we er dagje aan toegeven. Fijn weekend allemaal.
haha nee dat weet ik ondertussen @misselijkheid wat naar dames, ik heb het vooral in de avond belgh Daardoor eet ik geen avondeten en at ik steeds brood maar ik heb nu smoothies gemaakt met groente en/of fruit en dat bevalt me erg goed. Als ik door de misselijkheid echt niet kan eten drink ik dat gewoon op. Kids vinden het ook lekker haha Vanavond zou ik eigenlijk uit eten gaan met vriendinnen maar heb t afgezegd gisteren, vind het zo zonde omdat ik toch niks eet (wat gaat opvallen) en daarnaast ben ik ook gewoon super blegh door de verkoudheid
Begin ook verkouden te worden.. bah. Ik ben echt inspiratie loos qua eten. Wil t liefst ongezond! anders heeft m'n buik er geen zin in. Ik moet nog steeds boven stofzuigen maar kan me er gewoon niet toe zetten haha. Misschien even n dutje
Ben net uit m'n grot gekomen boven... voel me zo schuldig tegenover mijn man en zoontje... maar pff zo misselijk... nu even een bakje soep proberen en stukje brood 😷🙊🙈
Nou dan lekker ongezond toch haha ik eet ook alleen waar ik echt trek in heb, liever iets ongezonds dan misselijk