Hahahahaha Nou dan kan je mij ook wegdragen hoor denk dat ik flauwval 😂🙈 Heb dus net nog even een uurtje gelegen en dan vanavond maar weer op tijd
Hier ook nog totaal geen idee wat het geslacht gaat zijn, ik droomde laatst wel dat het een meisje zou worden... Misselijkheid, hier begint het in de ochtend, trekt dan in de middag weer een beetje weg en dan na het avond eten komt het weer terug.. Mijn borsten zijn duidelijk voller en al iets gegroeid maar doen verder niet echt pijn. Maar het wisselt inderdaad ook heel erg per dag.
Oke dat stelt me wat gerust dat het bij de meesten per dag n beetje wisselt. Ik merk nu juist dat als alles 'ingesnoerd' zit ik minder last heb. Vooral zonder bh meer last. Blijft gewoon allenaal zo eng.. De gyn legde me uit dat de borsten en obstipatie of last vd darmen progesteron gerelateerd is. De andere kwaaltjes hcg. Dus dan ben ik alweer bang dag m'n progersteron niet goed meewerkt. Maak jezelf gek! Werk zelf als doktersassistente en soms weet ik net iets teveel dan goed voor me is ook. Heb overigens savonds ook n opgeblazen buik. In het weekend veel minder als ik gewoon lekker n joggingbroek aan heb gehad en eens gewoon n ordinaire scheet kan laten (vergeef me) dat ga ik op m'n werk natuurlijk niet doen haha.
Jaaaa die buik... vooral 's avond is hij al echt groot! Schijnt echt normaal te zijn. Vorige keer was het met 12 welen dat het zelfs een paar weken niet zo snel meer groeide omdat het dan de baby is die begint te groeien. Ik denk / hoop dus dat ik nu n beetje op m'n hoogtepunt ben qua darmenbuikje. Spannend dames die een echo vandaag krijgen! Ben erg benieuwd! Ik heb trouwens het gevoel dat het een jongen gaat worden. Maar we zullen zien. Ik moet nog even m'n man overtuigen om het al tijdens de zwangerschap te weten. Hij vindt het leuker als het een verrassing is, was ook zo bij de vorige 2 en ik wil het nu wel graag weten....
Vandaag: Snies maar die heeft t verzet omdat ze zich zo beroerd voelt Olli heeft een echo En Wendy88 Morgen staat alleen ladylola Dus dan hebben we allemaal genoeg duimen over om te duimen voor je!
De echo die ik vandaag zou krijgen was verplaatst naar afgelopen vrijdag. Ivm onzekerheid.. Die echo was goed en hartje klopte. Dus Inprincipe heb ik mijn eerste echo ook al gehad. Want waarschijnlijk zouden ze vandaag geen echo doen omdat er in zo'n korte tijd weinig veranderd zou zijn.
Hey meiden ! Nou.. gember lijkt echt goed te helpen ! Hier het gevoel dat het een meissie wordt... of ik wil het gewoon heel graag, dat kan ook! Mijn jongste zegt elke x zusje en meisje, terwijl die vast nog niet snapt hoe en wat maar hij blijft standvastig !! En misselijk was ik bij de vorige 2 echt niet! Had vooral heel de dag honger met die knullen en nu kan ik juist heel weinig eten !!
Gekke vraag misschien, als jullie op jullie rug liggen voelen jullie dan ook in beide liezen en knobbeltje? Kan dit met de zwangerschap te maken hebben?
hallo kwebbelkousen Hier is mijn buikje alweer een beetje normaler door de dag, heb de indruk ook dat mijn darmen niet meer zo "vol" zitten. Tegen de avond aan heb ik het wel lastiger om mijn broek dicht te houden. Ik ben zelf al wat voller dus verwacht ook dat je de zwangerschap wat later zal zien. Bij mijn dochter zag je pas echt wat met 6 maanden, nu heb ik de indruk dat ik een heel ander model heb dan met haar, nu is mijn buik veel hoger. Misschien een jongen dan? ben zo benieuwd dat ik een pretecho met 3D heb ingepland op 15 weken bij een bureau een eindje van hier dat vanaf 13 weken al geslachtsbepalingen doet adhv 3D echo. Bij mijn dochter ook gedaan op 17 weken, vond het wel de moeite. Over de misselijkheid, hier ook, niet spuwen maar wel tot bijna de middag erg misselijk en vreselijk moe nog steeds. Ook de indruk dat mijn borsten een maat gegroeid zijn :S
Mijn buik is 's ochtends wel redelijk normaal, maar 's avonds is ie wel voller. Had in t begin veel last van lucht in m'n darmen, nu gelukkig iets minder. Nu hebben m'n darmen het wel wat moeilijk, maar gok dat dat meer door de zenuwen komt 😅
M'n buik is nu zelfs zo erg geworden dat van de eerste broek de knoop niet meer dicht kan. Echt een mega darmen buik... Borsten wisselen idd per dag hoe ze voelen en of ze pijnlijk zijn... Jeetje veel met cystes in deze groep. Hopelijk worden ze straks allemaal kleiner... Ik kan de weken ook wel omkijken tot de dubbele cijfers idd...! Maar we zijn goed op weg! Ik heb totaal geen voorgevoel en had ik die wel dan geloof ik die toch niet meer haha. Was namelijk overtuigd van een jongen maar er kwam toch echt een meisje uit... En we willen het niet weten dus nog erg lang geduld hebben
Zitten er wrss altijd al en nu valt het je pas op. Er zitten veel bundeltjes klieren in je lijf waaronder n bundeltje in de beide liezen!
Oké dankjewel appelsientje! Heb wel vaker last van m'n klieren bijvoorbeeld in mijn nek. Dus zal dat het wel zijn inderdaad..
Kan heel goed dat ze iets meer opgezet zijn nu met de zwangerschap. Lijf is druk.. lagere weerstand. Kunnen bij n minste of geringste wel opzwellen. Zou me er geen zorgen over maken!
Zojuist ook een smoothie gegeten! Beviel erg goed! Beter te doen dan 'normaal' avondeten, ivm de misselijkheid. Mijn buik is vooral in de avond echt huge voor mijn gevoel 🙈. Ik heb nog geen voorgevoel van wat het gaat worden. Ik ben nog te zenuwachtig voor donderdag en wil eerst een goede echo en kloppend hartje zien.
Hoe maken jullie die smoothies? Lijkt mij ook wel wat! En waar kun je gember halen? Heb hier al in de supermarkt gekeken maar zag het niet liggen. Hier wisselen de klachten/kwaaltjes ook, dat maakt me ook wel weer onzeker. Volgende week heb ik weer een echo en dan ook intake. Altijd weer spannend! Wat doen jullie om de dagen wat sneller door te komen zodat de dag van de echo sneller dichterbij komt?
Ik heb gewoon van alles en nog wat in de blender gedaan; spinazie, yoghurt, frambozen, blauwe bessen, kiwi en iets water. Om de dagen sneller door te komen heb ik een zo druk mogelijk programma na werktijd en op vrije dagen 🙈! Soms wel lastig te combineren met m'n moeheid haha!
Ook ik heb morgen een echo donutlover. Blehh die misselijkheid is wel pittig he Ik heb het ook gewoon heel de dag..