mamamd: Wat heerlijk een goede echo!!! Appelsientje: Succes zo! Misselijke dames: Wat vervelend... Hoop dat 't gauw wat beter wordt...
Succes dames met de echos! Ik heb tot 7u lopen spugen... hele nacht niet geslapen En alles doet zeer omdat de bank voor geen meter ligt 🙈 Nu voel ik me weer goed, niet misselijk alleen super moe dus Misschien toch buikgriep geweest? Ml komt zo vroeg thuis zodat ik kan douchen en in bed kan slapen
Lieve allemaal.. Wij zijn zo trots!! Onze mini... met kloppend hartje volgens de gyn perfect. Door mijn zenuwen (ik trok m'n trui uit ipv m'n broek!) Heeft ze m vergeten op te meten maar 6+6 klopt. Ik heb zitten huilen.. krijg nu vette koppijn.. Maar wat zijn we enorm opgelucht en blij!!
Gefeliciteerd met de goede echo! Fijn he als die onzekerheid en spanningen van je af kunt laten glijden. Geniet er lekker van!
Wat bijzonder.. Moet echt even bijkomen. 22 maart de termijn echo bij 11 weken. Dat is nog lannnnggggg wachten zeg! 1 vd 3 cystes is weg.. andere 2 gelukkig even groot gebleven. Mag weer terug naar de vlk voor de termijnecho.
Gefeliciteerd Appelsientje, fantastisch nieuws en hoop dat je nu echt kan gaan genieten Donutlover hoop dat het inderdaad een buikgriepje is geweest, er heerst nu weer van alles en dan ben je er nu lekker vanaf. Hier vooral heel erg moe vandaag, gisteren ook al maar niet aan kunnen toegeven ivm werk en toch gaan sporten. Vandaag een dagje vrij, van bed naar de bank gestrompeld en onder een dekentje serie aan het kijken. Altijd wel wat last van vermoeidheid helaas maar zo heftig als het vandaag is, is het al jaren niet meer geweest.
Gefeliciteerd appelsientje! Super fijn Oh dames met misselijkheid/overgeven sterkte... Dat lijkt me zo vreselijk zwaar... Nog een week tot de tweede echo! Ben zo benieuwd! Dan 9+2 alweer!
Mooie echo Appelsientje! Fijn dat je weer naar de vk mag! Donutlover hoop inderdaad dat het een buikgriepje was. Bij mij is de misselijkheid ook vooral 's nachts tot een uur of 10.00 's morgens. Ik zie ook heel erg tegen werken op morgen... maar goed misschien valt t morgen wel weer mee!
Fijn appelsientje, nu meer vertrouwen hebben. Donut aaawh wat rottig😓 Klinkt meer als een buikgriep. Dat komt altijd in de nacht op. Beterschap😘 Hier verder geen bijzonderheden😊
Gefeliciteerd appelsientje nu beetje genieten! Donutlover miss extra vroeg je bed in vanavond vermoeidheid maakt misselijkheid erger bij mij.
Leuk nieuws appelsientje! mooie echo ook! en welkom sharona, ikzelf heb ook pcos. Eerste is ook vanzelf gekomen, en deze met clomid. Helaas eerste poging clomid in 2013 werd een mk, daarna alsnog natuurlijk zwanger geraakt en is nu onze dochter van 2j, omdat ik nu opnieuw zwanger ben van clomid ben ik best wel wat bang.. zaterdag toch al 8 weken, stelt me iets meer gerust alweer
Gefeliciteerd Appelsientje! Ik ben niet zo heel actief als sommige anderen hier, maar ik lees wel veel mee.(please niet van de lijst halen, dus ) Wat kun je je beroerd voelen als ik het zo lees, zeg! En wat heb ik dan een mazzel. Ik ben af en toe bij vlagen een beetje misselijk, maar is nog heel goed vol te houden en is ook niet constant. Fingers crossed... Sterkte voor de meiden die zich zo slecht voelen.
Super bedankt meiden!! Het voelt nog n beetje onwerkelijk. Blijft super spannend vinden hoor.. hebben jullie dat ook? We gaan nu genieten!