Ik ga nu slapen en heeeel hard duimen dat we morgen een goede echo en kloppend hartje te zien krijgen! Eerst nog werken, dus hopelijk werkt dat als afleiding.
Welkom nieuwe meiden!! Appelsientje en Wm gefeliciteerd met de mooie echo's en succes en de andere dames met echo's morgen Hier een lekker luie dag gehad met mijn dochtertje. Boekje van Saar wordt grote zus is in huis en die heb ik voor gelezen, super leuk! Echt een aanrader.. Voor de rest voel ik me niet zo....alles irriteerd mij dus ik zit lekker in me nestje hahaha horrormonen heb ik egt mega last van en moeheid ach ach ik krijg die moeheid toch niet weg hoeveel ik maar slaap...gisteren bij de bekkenfysio geweest en fijne tips gekregen...morgen moet ik werken en kijk nu al tegenop...zal zeker moe zijn in de ochtend maar ach ja ff doorbijten! Fijne avond meiden!
Succes vandaag met werken! Hopelijk valt het mee! Dat klinkt leuk dat boekje. Die wil ik ook!!! Mijn dochtertje heet Saar.
Ja mooie echo's hoera! Gefeliciteerd allemaal. Ik heb vanavond etentje met werk maar krijg al 2 avonden niks weg Of word erna erg misselijk. Heb eigenlijk helemaal geen zin. Zou eigenlijk ook nog erg graag n keer kijken naar beebje voor we naar Lapland gaan.. gewoon voor je eigen gevoel. is dat stom om te vragen? Zullen ze wel niet doen..
Omg lapland! Geweldig! Heerlijk hoor. Hebben hier dames het hun kinderen al verteld? Ik hier nog niet. Wil eerst de volgende echo afwachten. Maar ze benoemd steeds als ik zus wordt. En gister ook mama, zit daar een baby in. Huh hoezo? Ja je buik is zo dik😂 Ja schat mama heeft een koekje teveel gegeten. Net vroeg ze je was toch naar het ziekenhuis. Wat voor operatie had je? Gosh arm kind heeft ook flink wat meegemaakt afgelopen 2,5 jaar. Maar goed ze ziet natuurlijk verbanden en zal gerust wat aanvoelen.
Ik denk inderdaad dat ze dat wel aan kunnen voelen! Hier nog niks gezegd, maar ze is in april ook pas 1,5 jaar. Ze noemt de laatste tijd een pop wel steeds baby.
Ja gaaf he... cadeautjes de schoonouders. Gaan met z'n allen. Tocht met Huski's, sneeuwscooter, noorderlicht (hopelijk) Ijsvissen en nog veel meer! Ben zo benieuwd. Gelukkig heb ik het niet al extra koud
Ja zij is nog te jong om het goed te begrijpen. Mijn dochter is 4 en die word 2 weken na de uitgerekende datum 5.
Gaaf appelsientje! Wij gaan in december een husky toch doen in Nederland. Lijkt me super om dat in Lapland te doen!!
wij hebben onze dochter van 2en 4maanden al verteld dat ze grote zus wordt, gelukkig snapt ze er niks van en zal het dus ook niet verder rondkwebbelen wij hebben maandag 6 maart een echo, wij gaan het in dat weekend van 11-12 maart gaan vertellen, ben dan 10 weken vind het wel goed om het dan te zeggen tegen de ouders. Voor het al op fb te gooien wachten we zowiezo tot na de 12 weken echo. we gaan onze dochter gewoon een tshirtje aan trekken van grote zus en zo gaan we dat weekend de familie afgaan. Ikzelf doe een tshirt aan waar op staat baby loading met uitgerekende datum op, zo zal het hopelijk wel opvallen
Kan ook geen moment rust krijgen he!! Ik heb net heel minimaal roze/bruinig bij afvegen. Word helemaal gek. Wat is nou weer. Gister een kloppend hartje gezien, zou me toch niet gebeuren dit!! Zit op m'n werk de hele dag en vanavond uiteten.. Kan wel janken..
@appelsientje Hoeft niks geks te betekenen zeker als je er ook geen krampen bij hebt! @vertellen Hier weten ze t beide niet maar de oudste begon er toch over. Die vind een zusje wel leuk en vroeg onder de douche of ik een baby of water in mijn buik had want ik was dik volgens haar geworden 😳
Word hier zo onzeker van. Liefst zou ik meteen de vlk weer bellen! Hoop dat het vd inwendige echo komt.
Dat zou heel goed kunnen idd Dat ik bloedverlies had Zei ze dat t ook kon komen door te niezen of door sex ect
Lees op internet dat ze dat eigenlijk horen te vertellen dat dat kan na een inwendige echo. Scheelt mij n hoop stress, zucht. Hoop maar dat het niks voorsteld, zit elke 5min op de toilet!!