1 t/m 15 Oktober 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Poolvos, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    pff is dit nu het bekende darm buikje Jeetje...
    zet m'n buik niet eens uit! staat ook helemaal strak?
    dit had ik bij m'n zoontje nog niet hoor...zo'n pookje
    en m'n navel doet ook al gek!!

pff bloated

2. Bloemetje45

Bloemetje45 Actief lid

21 jul 2014
    220
    74
    28
    Hier ook weer erg onzeker, de gevoeligheid van borsten neemt af.
    Maar de moeheid neemt toe en behoorlijk ook.
    Verder de ene dag weeïg , andere dag niet.
    Ben momenteel gewoon bang, ondanks dat we het hartje hebben gehoord.
    Gelukkig komende dinsdag een echo.. en dan ook de intake.
    Ondanks dat dit m'n 2e zwangerschap is lijkt het wel of ik banger/onzekerder ben..
    Vreselijk gevoel

3. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Niet echt tips
    Moet zeggen na de nacht spugen dinsdag dat ik nergens meer last van heb haha
    Denk dat ik er gewoon tegen aan aan t hikken was al die dagen en gewoon ziek werd.

Mn vader zei altijd dat je dan iets moet eten waar je écht trek in hebt

4. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Oh wat fijn goede echo's vandaag!!! Super! Gefeliciteerd!

Ik herken het wel een beetje appelsientje wat je schrijft
    .. Als ik dan glas water drink wordt het al iets beter.. Vanmorgen ook gewoon beroerd van het moe zijn. Toen gauw wat water en cracker met kaas genomen.

Hier is vermoeidheid ook echt kwaal nr 1.... Eerste zwangerschap kon ik na het werk nog op de bank ploffen maar nu met een peuter van 2 is dat wat lastiger..

En ook herkenbaar Suzanne van de buik... Wow echt bol is ie hier ook... Ging vorige x ook wel aardig snel herinner ik me. Maar nu idd m'n navel ook echt al ondiep.. Die plopt ben ik bang al vrij snel :s

5. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Bloemetje...Hier ook me 2e zwangerschap en ben ook veel mee onzekerder

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier bijna net zo onzeker als mijn eerste zwangerschap, maar daar genoot ik iets meer. Nu durf ik dat totaal niet.

Gister wezen eten bij hans en grietje, het pannenkoekenkasteel, zoals mijn dochter het ervaarde. Die pannenkoek viel heel slecht. Ben de hele avond boerend en misselijk geweest. Om 21u in slaap gevallen op de bank.
    Ben er achter dat ik al een paar dagen vanaf de latere ochtend wat blegh word. En dat houdt aan tot de namiddag. Ben dan moe en cranky. Ben niet heel naar, maar ook niet uberfit.

Overigens gister 33 geworden😳

7. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik herken het ook dat ik nu tijdens m'n tweede zwangerschap meer onzeker ben..
    De misselijkheid lijkt hier minder te worden. Nu met vlagen en niet meer de hele dag door. Fijn, maar ook daardoor ga ik dan weer denken; zou het nog goed zijn?
    Proberen los te laten en 27 maart (termijnecho) afwachten.

Fijn weekend allemaal! X

8. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Balen dat de pannenkoek zo slecht viel..

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dank je!

Haha ja zonde van die pannenkoek. Maar mijn dochter heeft genoten. Dat is het belangrijkste.

Fijn dat jouw misselijkheid minder wordt! Hopelijk blijft dat ook zo!

10. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Gefeliciteerd!
    Hier ook vanaf begin van de middag tot de namiddag heel mor en idd "bleehhh".. niet misselijk ofzo. Maar idd niet fit.
    'S avonds trekt t gelukkig weer bij!

Balen dat je pannenkoek zo verkeerd viel 😞

11. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Oh jakkes balen van de pannenkoek

En gefeliciteeeeerd!! 33 is het nieuwe 25 he 😂🙌🏻

Ik had dat ook vooral in de namiddag werd ik blegh
    Maar dat is na dinsdag helemaal weg
    Ben niet meer misselijk geweest na dinsdag vind dat wel lekker maar ook een beetje eng:)

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Eigenlijk wel fijn toch? Mogelijk had het echt te maken met die buikgriep. Kan je nu ook wrer alles eten donut?

Oke nou wendy gelukkig ben ik niet de enige, die het niet zo extreem heeft.

En thx meiden😃 Ja 30 is het nieuwe 20 he. Vooral met mijn levenstijl🙈Hier nog een festivalganger, regelmatig wijntje met vriendinnen en partyganger op zijn tijd.

Overigens als ik lang sta krijg ik gezeur in mijn. Rug, benen en onder mijn bekken voel dan zo'n kommetje. Ook me buik gaat dan zeuren. Hoop niet dat dit het begin is van iets wat ik de vorige keer niet had😳 zou bekkeninstabiliteit ook kunnen komen bij een tweede?
    Hoop het niet, heb hier echt geen tijd voor en geen zin in😱 Laat mij maar lekker werken tot 34 weken.

13. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Hier vandaag ook n goeie ochtend.
    Ondanks dat het gister weer laat is geworden.
    Had zowaar zin om iets te eten?! Wat natuurlijk erg fijn is.
    Maar zodra je je 'goed' voelt maak je je direct weer zorgen. Heel herkenbaar meiden! Die onzekerheid is verschrikkelijk.
    Die 12 weken zijn nog zo ver :(
    Ik zit ook zeker 10x per dag aan m'n borsten te drukken.
    Toch wisselt de pijn ook hoor.. ook voor de goeie echo al!
    Dus denk dat dat geen kwaad kan. Maar als je eenmaal in die onzekere modus zit kom je er moeilijk weer uit vind ik!

14. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Jaa denk t wel hoor ook omdat ik zo verkouden was en lamlendig die dagen ervoor mogelijk kwam alles samen ofzo

Op zich kan ik alles wel eten nu ja, gister ook gewoon bord avond eten gegeten ect
    Doe t wel rustig aan maar eet t meeste wel

De zijkanten van mn tietjes doen wel mega zeer nog😋

15. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Jaa lastig maar ik zou echt lekker genieten als ik jou waje hebt een top echo gehad! Die kleine is nu heerlijk aan t groeien 😍
    Ben Zelf ook wel eens onzeker hoor.. dan denk ik t is al twee keer goed gegaan dus nu zal t wel van niet ofzo 🙈 Maar probeer dat ook heel snel weer aan de kant te zetten

Ik heb miss makkelijk praten omdat ik nog nooit zoiets heb meegemaakt en t altijd is goed gegaan maarja ik heb weer mindere tijden en geluk in andere dingen denk ik dan....

16. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Gefeliciteerd ladylola! Pannenkoeken en poffertjes vallen zowiezo slecht nu bij mij 🙁

17. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Gefeliciteerd ladylola!
    Ik kom je achterna over paar maandjes hoor ;)
    En ik denk dat dat bij een tweede ook wel gewoon kan komen ondanks dat je bij de eerste het niet hebt gehad...

Ja die onzekerheid dat is wat... Hier ook meteen onzeker als ik ff niets voel.. Al heeft de eerste goede echo me wel meer gerustgesteld en geniet ik ook wel, ook omdat ik weet dat dit ws de laatste zwangerschap zal zijn dus wil er extra bewust van genieten..
    Woensdag weer een echo :)! Aftellen..!

18. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Heel herkenbaar die onzekerheid meiden! Mijn misselijkheid neemt weer wat af en de druk op mijn borsten ook...vind ik fijn maar het maakt mij ook onzeker! Ondanks dat wij ook het hartje hebben gehoord en de baby perfect op schema lag. Aftellen naar de termijnecho!

19. Saartj

Saartj Actief lid

30 jan 2017
    130
    17
    18
    Vrouw
    Onzekerheid is zeer herkenbaar, hangt bij mij ook wel samen met het feit dat volgende echo er weer aan komt, dan wordt het weer echter ofzo.
    Hier is alles goed te doen zolang ik regelmatig eet.
    Gewoon positief blijven en hopen op het beste is het enige wat je kunt doen denk ik.
    Heeft iemand al gevoel wat jullie krijgen. Ik en mijn vriend denken allebei jongetje, allebei lichte voorkeur voor een meisje.
    Ja ik weet dat het taboe is zoiets te zeggen of denken maar, vind dit zo onzin we zouden dolgelukkig zijn met jongen alleen zien onszelf meer met meisje.
    Ben benieuwd.

20. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Ik vind t geen taboe hoor
    Mensen maken er altijd een groot probleem van als je zoiets zegt haha
    Tuurlijk staat gezondheid voorop, vanzelfsprekend.
    Zolang je geen gekke dingen doet als t blijkt een jongen te zijn... 😂😂

Ik heb zelf geen voorkeur maar dat komt misschien omdat we al een meisje en een jongen hebben.
    Mijn dochter en ik denken een meisje, maar mijn man denkt een jongen dus ben benieuwd!

Pff duurt nog zolang voor t woensdag is 😳
    Ben echt heel benieuwd of alles goed gaat daar binnen

Deel Deze Pagina