Ja voel me dan meteen weer z'n hysterische mama to be. Maar ga het wel doen... en dan word ik weer zenuwachtig voor de echo, zucht. Wat t toestand dat zwanger zijn. En het zwanger worden net zo!! We gaan n weekje naa Lapland! Als ik me zo goed blijf voelen zou ideaal zijn. Als het maar geen slecht nieuws betekend.
Wel herkenbaar hoor bij de eerste had ik dat ook veel meer. Je zult de rest van de zw nog wel meer onzekere momentjes krijgen hihi Ik duim voor je! Oh heerlijk zeg lijkt me een heel mooi land!
Ja vrees dat het gewoon 9 spannende maanden zijn. Hoort erbij natuurlijk.. super spannend z'n eerste spruit. Wat stom eigenlijk he, dat we t onszelf niet eens gunnen om je gewoon wat beter te voelen.
Hahah ik heb bij de eerste twee 9 maanden niks gevoeld Dus ik baalde behoorlijk dat ik nu de eerste weken zo misselijk was, gelukkig is t nu allemaal weer weg.
Hihi ben vandaag ook even gegaan. Heb de cocobelt en doekie maar aangeschaft. Dat was er allemaal niet in mijn dochters tijd. Sowieso is het hele baby gebeuren totaal geexplodeerd sinds 3,5 jaar! Met mijn dochter had je niet zoveeeeel aanbieders en gadgets als nu. Hier toch wel heel erg gecharmeerd van volledige sibble maxicosibekleding. Maar goed wacht nog even met aanschaffen.
O dat klinkt leuk allemaal!! Al heb ik geeeeeeeen idee wat het is hahaha. Ik durf niks te kopen. Ja oke, n stel sokjes met poezenpootjes erop. Haha zo schattig! We hebben n Hema outlet, echt zoooooveel babyspulletjes voor weinig. Daar ga ik straks helemaal los.
ik heb het ook zelfs medicijnen gehaald zo misselijk voelde me vreselijk afgelopen week maar sinds gister voel ik me weer helemaal normaal het komt blijkbaar echt met vlagen ik dacht gelijk weer ojee er is toch niks mis waar is het gebleven
He meiden! Voel mij echt steeds iets beter. Mits ik elke 2 uur iets eet gaat het goed. Het lijkt wel weer of de moeheid terug komt.. of ik heb het gewoon iets te laat gemaakt gister haha. Ik heb van onze 1e een beetje striae op mijn buik, voelt altijd een beetje ribbelig aan. Sinds vandaag voelt het weer helemaal zacht! Volgens mij omdat mijn buik aan het groeien is. Hoe is het met jullie dramen buik? Lijken jullie ook al 5 maanden haha?
Haha nee geen 5 maanden wel een behoorlijke bollingg die opvalt 🙈 Ik heb ook wat streepjes van de vorige zwangerschappen maar die jeuken nu vooral heel irritant!
Ben blij dat ik niet de enige ben. Heb 'de dames' de hele dag los gehad en nu doen we me toch wel weer aardig pijn. (Zei ze vrolijk. Haha) Weekenden zijn meestal wel beter omdat alles op z'n gemakje kan. Zullen zien wat de werkweek weer doet met de kwalen. Fijne zondagavond nog meiden! Ga morgen wel eventjes bellen om te vragen of we nog n echo mogen voor de vakantie. Kan het altijd proberen. Misschien dat daarna dan eindelijk het genieten kan beginnen???
Welkom en gefeliciteerd Amch!! @Appelsientje; succes met bellen morgen! Zou mooi zijn als je voor de vakantie nog een echo kunt krijgen!
Morning! Welkom amch! Wie weet appelsientje. Vragen kan altijd. En anders kost het je rond de 25 Wanneer vertrek je? Wat fijn Pioenroos! Nou als dat helpend is. Doen! En betreft die buik heel herkenbaar. 5 maanden niet maar mijn buik is nu al zo groot als toen met 14 weken. Maar goed was ook nooit meer helemaal plat geworden. Maar tis nu echt een bolling. Hier om 11u uitslag van mijn bloedwaarden. Deze zijn maand geleden afgenomen. Ik zou vandaag het plan horen voor vruchtbaarheidsbehandeling. Hopelijk blijft het goed gaan en is het niet meer nodig. Hopelijk stellen ze ook nog een echo voor. Zou me wel gerust stellen. Alhoewel al die vage symptomen zijn er nog, dus lijkt mij dat het goed gaat? - borsten geen last tot ik mijn bh uit doe, alsof er kanonskogels uitvallen - zodra ik in rust ben voel ik mijn buik - op tijd eten en drinken. Anders word ik dizzy en weeïg. - op en af cranky - in de avond vroeg moe 21.30 naar bed en ochtend 6u wakker, omdat ik bijna in me broek pies. - droom levendig en niet samenhangend.
Hallo allemaal Wij hebben gisteren een dagje efteling gedaan met de dochter en voelde me daar uitstekend, nergens last van dat ik zelfs alweer twijfelde, en nu sinds dat we op zijn al spuwen.. hmm met mijn dochter begon dat ook Vanaf 8 weken.. nu dus weer 😫
Ik mag woensdag 17uur nog voor een echo! Fijn voor ons vertrek komen weekend naar Lapland. Direct de zenuwen weer zeg, jemig... zou alles nog wel goed zijn. Echo is dan net n week geleden! En toch alweer zo onzeker. Als het woensdag goed is moet ik toch echt even gaan vertrouwen. Anders maak ik het voor mezelf echt niet leuk.