1 oktober Poolvos - 28 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Luna30 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Foeke - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 2 oktober Louke - 40 jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Me84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! BJlover - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! 3 oktober 4 oktober Mooss - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen!| Verrassing! Nieu - 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Marcelle99 - 20 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Mom2be92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 5 oktober MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 6 oktober Snies - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Verrassing! Miepje123 - 39 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Nyna87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Maev - 33 jaar - 1e kindje samen (2e kindje)- Het is een: Verrassing! 7 oktober Eem13 - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Kristelo - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Annemieke1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 8 oktober Modra - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 9 oktober 10 oktober 11 oktober 12 oktober 13 oktober 14 oktober 15 oktober Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (4) Afspraken Februari 9 februari: Foeke eerste echo 9 februari: Kristelo eerste echo 13 februari: Me84 Intake VK & eerste echo 14 februari: Luna30 Intake VK - mogelijk echo? 14 februari: Mom2be92 eerste echo Gyn 23 februari: Nyna87 Intake VK & eerste echo 23 februari: Maev eerste echo Gyn/Fertiliteit Maart 1 maart: BJLover Intake VK & eerste echo 10 maart: Pioenroos92 eerste echo 17 maart: Pioenroos92 Intake VK
Ik wil graag er ook bij op het lijstje met me afspraken alleen krijg het zelf niet voor elkaar helaas
Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen ook meegedaan met mvm en wil dat dit keer weer gaan doen. Las hier iets over intake en eerste echo en wat het verschil is. Intake is kennismaking. Sommige vk's doen intake en echo tegelijk, anderen plannen ze apart. Wij hebben het nieuws alleen met mijn ouders gedeeld. Pas na de eerste echo delen we het meerdere en na 12 weken pas met de hele wereld. Morgen de gyn maar eens bellen. Ik ga een vroege echo krijgen omdat ik aan de bloedverdunners moet (trombosebeen gehad ).
1 oktober Poolvos - 28 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Luna30 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Foeke - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 2 oktober Louke - 40 jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Me84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! BJlover - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! 3 oktober 4 oktober Mooss - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen!| Verrassing! Nieu - 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Marcelle99 - 20 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Mom2be92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 5 oktober MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 6 oktober Snies - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Verrassing! Miepje123 - 39 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Nyna87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Maev - 33 jaar - 1e kindje samen (2e kindje)- Het is een: Verrassing! 7 oktober Eem13 - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Kristelo - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Annemieke1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 8 oktober Modra - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 9 oktober 10 oktober Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 11 oktober 12 oktober 13 oktober 14 oktober 15 oktober Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (4) Afspraken Februari 9 februari: Foeke eerste echo 9 februari: Kristelo eerste echo 13 februari: Me84 Intake VK & eerste echo 14 februari: Luna30 Intake VK - mogelijk echo? 14 februari: Mom2be92 eerste echo Gyn 23 februari: Nyna87 Intake VK & eerste echo 23 februari: Maev eerste echo Gyn/Fertiliteit Maart 1 maart: BJLover Intake VK & eerste echo 10 maart: Pioenroos92 eerste echo 17 maart: Pioenroos92 Intake VK
Mooie tests BJlover!! Hier nog zo'n testfreak. Heb nog 2 testen liggen. Ga die ook sowieso gebruiken. Weet nog niet precies wanneer
Hey robijn, ik zelf krijg ook al een echo 9 maart wegens vorige keer vroeggeboorte, ik moet nu ook bloedverdunners nemen wegens een bloedklonter die de placenta naar de baby heeft afgesloten. Ik moet voorlopig asaflow nemen
Aha! Ik denk dan dat mijn eerste echo ook de intake is Alhoewel ik wel een keer eerder ben geweest een halfjaar terug om te kijken of mijn baarmoeder schoon was na miskraam.. maar dat is dan een andere zwangerschap dus geen intake? Ach, maakt het ook uit. 9 februari is hopelijk een hele leuke dag met een lief klein poppetje op een echoscherm! Vanmiddag MVM langs geweest. mn test KNALDE echt meteen dus vet blij. vanaf volgende week moet ik mn plasjes gaan opvangen.. ben benieuwd of dat me nog tegen gaat staan of niet. Nu met dikke vette koppijn op de bank. ik zou al wel kunnen slapen, maar heb jammer genoeg vanavond nog een afspraak.. volgende keer beter over na denken. Had sowieso vandaag best wel een humeur dip.. misschien door het weer, maar ik denk dat de hormonen aan het rommelen zijn. Hoe gaat het met jullie? De dag weer door gekomen?
Hier prima de dag doorgekomen. Vanmiddag lekker even een halfuurtje mn ogen dicht kunnen doen. Dat was echt even fijn! Voor de rest een aantal keer kokhalzend boven de wc gehangen... moeders voor moeders twijfel ik nog heel erg over. Sowieso met twee jonge kinderen die rondlopen zie ik het praktisch niet zo zitten. Ik ga er nog even goed over nadenken omdat het echt wel een doel heeft. Deze week ga ik ook maar eens een afspraak maken bij de verloskundige. We gaan eind februari een weekje weg dus ben benieuwd of het ervoor nog kan of dat het dan al sowieso maart gaat worden.
Mooie test BJlover! Foeke; super dat de test van MVM zo knalde! Hier gaat het goed. Alleen heel moe en zit te veel na te denken en te googlen.. (moet ik mee stoppen, I know)
Hihi bj-lover hier net zo'n test verslaafde. Heb vandaag ook nog een test gedaan haha. Hier nog niets gehoord van mvm...? Klopt dat wel? Afgelopen donderdag aangemeld... En ik ben stiekem aan het zoeken naar een leuk en wat originele manier om onze zwangerschap te vertellen aan familie.. Vind een shirtje met 'ik word grote zus' niet zo leuk meer... Niets aan Foeke als je dan nog een afspraak hebt... Hier gaat goed. Kwaaltjes af en aan.. De knaller vanmorgen maakte me wel weer erg blij. Ik stop nu ook met testen en ga genieten. Tis waarschijnlijk m'n laatste zwangerschap dus wil er extra van genieten...
1 t/m 15 oktober 2017 1 oktober Poolvos - 28 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Luna30 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Foeke - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 2 oktober Louke - 40 jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Me84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! BJlover - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! 3 oktober 4 oktober Mooss - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen!| Verrassing! Nieu - 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Marcelle99 - 20 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Mom2be92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 5 oktober MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 6 oktober Snies - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Verrassing! Miepje123 - 39 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Nyna87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Maev - 33 jaar - 1e kindje samen (2e kindje)- Het is een: Verrassing! 7 oktober Eem13 - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Kristelo - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Annemieke1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 8 oktober Modra - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 9 oktober 10 oktober Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! 11 oktober 12 oktober 13 oktober 14 oktober 15 oktober Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (4) Afspraken Februari 9 februari: Foeke eerste echo 9 februari: Kristelo eerste echo 13 februari: Me84 Intake VK & eerste echo 14 februari: Luna30 Intake VK - mogelijk echo? 14 februari: Mom2be92 eerste echo Gyn 23 februari: Nyna87 Intake VK & eerste echo 23 februari: Maev eerste echo Gyn/Fertiliteit 23 februari: Maartje03 eerste echo vk 27 februari: Maartje03 Intake VK Maart 1 maart: BJLover Intake VK & eerste echo 10 maart: Pioenroos92 eerste echo 17 maart: Pioenroos92 Intake VK
Hoi dames! Alles bijgelezen. Op alles reageren lukt nu even niet... Welkom aan de nieuwe dames, gefeliciteerd! Hier was de dag oké. Gewerkt. Geen symptomen eigenlijk, behalve dat ik op het moment even weinig kan hebben. Chagrijnig zal misschien een symptoom zijn. Wij wachten iig tot een goede eerste echo alvorens we het vertellen. En kopen misschien wel heel cliché een grote broer shirt voor ons zoontje. Ik zag al leuke ideeën voorbij komen verder! https://tadaaz.be/blog/geboorte-be-nl/5-originele-zwangerschapsaankondigingen/?utm_source=facebook&utm_medium=cpm&utm_campaign=benl-geboorte-blog-pb&utm_content=2015_0903-top-5-zwangerschapsaankondigingen&utm_term=v-1865-izwa-nd Ik vind hiervan de ice-ice baby leuk en de schoenen vind ik wel heel stylish. Hier was mijn testje gisteren mooi opgelopen, misschien dat ik er over een weekje nog 1 doe... En dan heb ik nog een verzameling ovulatietesten en een zootje zwangerschapstesten liggen... We hadden toen we gingen proberen redelijk groot ingekocht bij Zwanger&Kids, dat is dan goedkoper... Wisten wij veel dat het de eerste ronde raak zou zijn.
Hahaha Hier ook een testfreak dames hahaha zo grappig dat andere ook hetzelfde doen😜 Bovenste is van zaterdag en onderste van vandaag😊😊
Ik heb geprobeerd mij erbij te zetten.. Helaas lukt het mij niet. 20 februari heb ik intake gesprek bij de verloskundige en direct de eerste echo.
Hoi dames Mag ik mee kletsen? Ik heb postief getest! Vind t zo onwerkijk weer🙈 Gefeliciteerd allemaal!