Fijn dames goeie echo's ! Ben ook heel blij dat ik nog mag woensdag 17uur. Dan is het precies n weekje geleden. Luxe eigenlijk.. ben ik me wel bewust. Moeten nog veel dames woensdag zie ik! Spannend. Moet wel alleen.. manlief kan onmogelijk van werk weg.. vind hij niet leuk en ik ook niet.. maar ben al zo blij dat ik er nog bij tussen mag! Dan moet het maar. De misselijkheid is echt beduidend minder! Vermoeidheid kan k toch niet aan toegeven op werk, thuis had ik vast en zeker ff een dutje gedaan haha. Ben erg benieuwd naar Lapland ja!! Word helaas geen sauna en whirlpool toestanden voor mij.. en die 5km door de sneeuw wandelen moet ik ook nog naar zien of ik dat red haha! Ben al t bedenken dat ik n zwangerschaps overlevingspakket meeneem.. met van alles te snaaien en zakjes?! We moeten middenin de nacht weg.. daar gaat m'n maag niet blij mee zijn. Dat vliegen veroorzaakt geen extra misselijkheid toch ofzo? Dan zou echt sh*t zijn.
Spannend!! Had je nou al wel n echo gehad of niet? Ben ff de kluts kwijt. De kans op een mk neemt na een kloppend hartje weer iets af toch? (Ik moet mezelf soms geruststellen met cijfertjes) Mijn duimen draaien iig! Vond de eerste echo waar t bij ons slecht nieuws was ook enorm zenuwslopend. Maar volgens mij ben k de zenuwmiep vd groep
❤ UITGEREKEND 1 T/M 15 OKTOBER 2017 ❤ ♡ 1 OKTOBER ♡ POOLVOS - 28 jaar - 1e kindje- Het is een:Meisje! | Jongen! | Verrassing! LUNA30 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! FOEKE - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 2 OKTOBER ♡ ME84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! BJLOVER - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! Sharona1502 - ? jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 3 OKTOBER ♡ ♡ 4 OKTOBER ♡ MOOSS - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen!| Verrassing! NIEU - 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! MOM2BE92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! LALAY - 40 jaar - 5e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 5 OKTOBER ♡ ♡ 6 OKTOBER ♡ SNIES - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Verrassing! NYNA87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! BLOEMETJE45 - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Amch - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 7 OKTOBER♡ MAARTJE03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! KRISTELO - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ANNEMIEKE1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 8 OKTOBER ♡ MODRA - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! PIOENROOS92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WENDY88 - 28 jaar - 3e kindje, 2e zwangerschap- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 9 OKTOBER ♡ DONUTLOVER - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! SPANNENDETIJDEN - 32 jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! SUZANNE92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! J010- 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 10 OKTOBER ♡ DROLLIE - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! OLLI - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 11 OKTOBER ♡ SAARTJ - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WM1307 - 31 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 12 OKTOBER ♡ APPELSIENTJE89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! metans - ? jaar - ?e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 13 OKTOBER ♡ PRISCIL87 - 29 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 14 OKTOBER ♡ ♡ 15 OKTOBER ♡ MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | SUGERDNA - 35 jaar - 2e kindje - Het is een: Meisje! | Jongen! LADYLOLA - 32 jaar - 2e kindje- Verrassing! ♡ 16 OKTOBER ♡ MAMAMD - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (6) __________________________________________________________ ✿ AFSPRAKEN ✿ FEBRUARI 27 FEBRUARI: Maartje03- Intake VK MMD86- intake vk en eerste echo mamamarja- eerste echo angelizzy- Intake VK Saartj intake en echo 28 FEBRUARI Bloemtje45 intake en echo MAART 1 MAART: BJLover- Intake VK & eerste echo Me84 - Echo VK Modra- Intake VK & eerste echo Donutlover - Eerste echo 2 MAART: Annemieke1983- Intake vk Ladylola- Intake VK 6 MAART: kristelo - intake vk en 2e echo Sugardna- Intake vk en eerste echo Ladylola - 8 weken 2de echo Wendy88- echo 7 MAART: MLB- eerste echo Priscil87 - intake vk en eerste echo Luna30 nipt/harmony test 8 MAART: Suzanne92- echo VK 9 MAART: Mom2Be92 - termijnecho 10 MAART: Pioenroos92- termijnecho 14 MAART: Mooss- termijnecho Me84 termijnecho vk 17 MAART: Pioenroos92- Intake VK Drollie- termijnecho 21 MAART: Luna30 12 weken echo 22 MAART Appelsientje- termijnecho 24 MAART: Ladylola- termijnecho met 10 weken 26 MAART: Kristelo termijnecho 12 weken ☆ STERRETJES ☆ Miepje123 ★ Maev ★ Robijn89 ★ Olli ★
Als je lichaam gewend is aan sauna's mag je er gewoon in. (Vertelde mijn vk bij m'n vorige zwangerschap) En whirlpools heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook gewoon in gezeten. En anders vraag je het woensdag even na. Zou jammer zijn als je het niet Doet en later blijkt dat het toch mocht. Ik ben naar Turkije gevlogen toen ik nog steeds wat misselijk was (de vorige keer) en heb nergens last van gehad 😊
Hier ben ik nu ook enorm voorzichtig. Maar goed ronde 30 en 2 miskramen. Dus dan maar sommige dingen even laten. Sauna's is advies na 14 weken. Omdat de embryo nu volop in ontwikkeling is en als je naar sauna gaat, verhoogd je hartslag en neemt het bloed weg van de placenta, waardoor het iets in de ontwikkeling kan stagneren. Nou is dat wel heel ver gezocht, want goh wij leven ook allemaal. En kijk wat onze moeders vroeger aten en deden. Ik denk als je goed bent in zwanger worden, zou ik me niet te snel stressen.
Ik zie olli bij de vlinders maar ook nog in de lijst staan. Volgens mij kunnen lalay sharona en metans er ook wel af. Of heeft iemand de afgelopen 2 weken nog wat van hen gezien?
❤️UITGEREKEND 1 T/M 15 OKTOBER 2017 ❤ ♡ 1 OKTOBER ♡ POOLVOS - 28 jaar - 1e kindje- Het is een:Meisje! | Jongen! | Verrassing! LUNA30 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! FOEKE - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 2 OKTOBER ♡ ME84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! BJLOVER - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! Sharona1502 - ? jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 3 OKTOBER ♡ ♡ 4 OKTOBER ♡ MOOSS - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen!| Verrassing! NIEU - 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! MOM2BE92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! LALAY - 40 jaar - 5e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 5 OKTOBER ♡ ♡ 6 OKTOBER ♡ SNIES - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Verrassing! NYNA87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! BLOEMETJE45 - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Amch - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 7 OKTOBER♡ MAARTJE03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! KRISTELO - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ANNEMIEKE1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 8 OKTOBER ♡ MODRA - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! PIOENROOS92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WENDY88 - 28 jaar - 3e kindje, 2e zwangerschap- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 9 OKTOBER ♡ DONUTLOVER - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! SPANNENDETIJDEN - 32 jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! SUZANNE92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! J010- 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 10 OKTOBER ♡ DROLLIE - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 11 OKTOBER ♡ SAARTJ - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WM1307 - 31 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 12 OKTOBER ♡ APPELSIENTJE89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! metans - ? jaar - ?e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 13 OKTOBER ♡ PRISCIL87 - 29 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 14 OKTOBER ♡ ♡ 15 OKTOBER ♡ MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | SUGERDNA - 35 jaar - 2e kindje - Het is een: Meisje! | Jongen! LADYLOLA - 32 jaar - 2e kindje- Verrassing! ♡ 16 OKTOBER ♡ MAMAMD - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (6) __________________________________________________________ ✿ AFSPRAKEN ✿ FEBRUARI 27 FEBRUARI: Maartje03- Intake VK MMD86- intake vk en eerste echo mamamarja- eerste echo angelizzy- Intake VK Saartj intake en echo 28 FEBRUARI Bloemtje45 intake en echo MAART 1 MAART: BJLover- Intake VK & eerste echo Me84 - Echo VK Modra- Intake VK & eerste echo Donutlover - Eerste echo 2 MAART: Annemieke1983- Intake vk Ladylola- Intake VK 6 MAART: kristelo - intake vk en 2e echo Sugardna- Intake vk en eerste echo Ladylola - 8 weken 2de echo Wendy88- echo 7 MAART: MLB- eerste echo Priscil87 - intake vk en eerste echo Luna30 nipt/harmony test 8 MAART: Suzanne92- echo VK 9 MAART: Mom2Be92 - termijnecho 10 MAART: Pioenroos92- termijnecho 14 MAART: Mooss- termijnecho Me84 termijnecho vk 17 MAART: Pioenroos92- Intake VK Drollie- termijnecho 21 MAART: Luna30 12 weken echo 22 MAART Appelsientje- termijnecho 24 MAART: Ladylola- termijnecho met 10 weken 26 MAART: Kristelo termijnecho 12 weken 27 MAART: Nyna87 termijnecho 12 weken ☆ STERRETJES ☆ Miepje123 ★ Maev ★ Robijn89 ★ Olli ★
Lief dat je nog even komt kijken maev... Hopelijk ben je snel hersteld.. Knuffel Sauna zou ik ook niet aandurven.... Oeh ik krijg volgens mij al last van m'n bekken .. Hoop het toch niet nu al!! Woensdag maar ff navragen en anders gauw fysio en zoeken wat beste is om te doen....
Nou wil ik even iets geks met jullie delen. Erg zweverig misschien. Afgelopen nacht werd ik voor de 3e keer op rij wakker kijk ik op m'n wekker 3:33... Heeeeeelemaal niks met babys te maken..haha. Maar ik vind het zo creapy!!!
Jeej hier ook weer mooie echo 7 weken 6 dagen op echo met mega goed kloppend hartje verloskundige was heel positief dat het er allemaal gezond uitzag. 😍 Kansen worden indd kleiner nu dat het misgaat bij was ging het mis bij deze echo vorige keer dus ben heel blij. Mag 16 maart terug voor termijnbepaling. Iedereen in spanning veel succes!!
Gefeliciteerd Saartj!! Haha Appelsientje dat is wel bijzonder ja 😱 Ik heb ook een periode gehad dat ik steeds om dezelfde tijd wakker werd, maar niet achter elkaar.. Rond 03.00 uur is ook het spook uur zeggen ze he 😜😜
Ik kom ff melden dat ik een mooie echo heb precies op termijn! Ik lees later terug ff druk gehad en dan reageer ik weer uitgebreider! Volgende afspraak 27 maart Morgen bellen voor termijnecho en nekplooimeting
Hier een goede intake en weer een gezellig gesprek. Ging allemaal zo vlot dat ze ook nog even een kleine echo deed is nu 4 dagen geleden maar wat kan die kleine al verander zijn zeg al zo verschil