Wauw wat een verhalen! Hier (in het zonnige Spanje) even een vleugje Wifi dus ik dacht even het forum checken! Wat een mooie echo's allemaal! Hier word ik steeds minder vaak misselijk, misschien komt t wel doordat ik 's morgens lekker rustig aan kan doen. Enne hoogzwanger zijn daar ben ik gewoon niet zo goed in. Had bij m'n eerste zwangerschap 'alleen' last van m'n bekken. Bij de tweede had ik veel last van symptomen van zwangerschapsvergiftiging (vanaf 35 weken) en stond het kamertje nog niet helemaal klaar 🙄. Achteraf denk ik dat ik mij de laatste weken beroerd voelde doordat m'n zoontje bijna 4100 gram woog en ik veel vruchtwater had. Dit was allemaal niet aan m'n buik te zien dus misschien drukte alles wel zo vreselijk op m'n organen. Ach we gaan het zien deze keer.... Eerste keer met 39+4 bevallen, tweede keer met 39 weken. Ik hoop dus nu ook wel eerder.... En Babynamen... tja een meisjesnaam hebben we nog wel maar een jongensnaam wordt wel een dingetje denk ik... vonden we de tweede keer al lastig, dus een derde keer zal dat helemaal moeilijk worden.
❤ UITGEREKEND 1 T/M 15 OKTOBER 2017 ❤ ♡ 1 OKTOBER ♡ POOLVOS - 28 jaar - 1e kindje- Het is een:Meisje! | Jongen! | Verrassing! LUNA30 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! FOEKE - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 2 OKTOBER ♡ ME84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! BJLOVER - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! Sharona1502 - ? jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 3 OKTOBER ♡ ♡ 4 OKTOBER ♡ MOOSS - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen!| Verrassing! NIEU - 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! MOM2BE92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! LALAY - 40 jaar - 5e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 5 OKTOBER ♡ ♡ 6 OKTOBER ♡ DONUTLOVER - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Verrassing! SNIES - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Verrassing! NYNA87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! BLOEMETJE45 - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Amch - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 7 OKTOBER♡ MAARTJE03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! KRISTELO - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ANNEMIEKE1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 8 OKTOBER ♡ MODRA - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! PIOENROOS92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WENDY88 - 28 jaar - 3e kindje, 2e zwangerschap- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 9 OKTOBER ♡ SPANNENDETIJDEN - 32 jaar - 4e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! SUZANNE92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! J010- 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 10 OKTOBER ♡ DROLLIE - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! OLLI - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 11 OKTOBER ♡ SAARTJ - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! WM1307 - 31 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 12 OKTOBER ♡ APPELSIENTJE89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! metans - ? jaar - ?e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Poedel2015 - 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! ♡ 13 OKTOBER ♡ PRISCIL87 - 29 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! ♡ 14 OKTOBER ♡ ♡ 15 OKTOBER ♡ MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | SUGERDNA - 35 jaar - 2e kindje - Het is een: Meisje! | Jongen! LADYLOLA - 32 jaar - 2e kindje- Verrassing! ♡ 16 OKTOBER ♡ MAMAMD - ?? jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! | Verrassing! Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (6) __________________________________________________________ ✿ AFSPRAKEN ✿ MAART 1 MAART: BJLover- Intake VK & eerste echo Me84 - Echo VK Modra- Intake VK & eerste echo Donutlover - Eerste echo 2 MAART: Annemieke1983- Intake vk Ladylola- Intake VK 6 MAART: kristelo - intake vk en 2e echo Sugardna- Intake vk en eerste echo Ladylola - 8 weken 2de echo Wendy88- echo 7 MAART: MLB- eerste echo Priscil87 - intake vk en eerste echo Luna30 nipt/harmony test 8 MAART: Suzanne92- echo VK 9 MAART: Mom2Be92 - termijnecho 10 MAART: Pioenroos92- termijnecho 14 MAART: Mooss- termijnecho Me84 termijnecho vk 17 MAART: Pioenroos92- Intake VK Drollie- termijnecho 21 MAART: Donutlover - Termijn echo 12 weken Luna30 - 12 weken echo 22 MAART Appelsientje- Termijnecho 24 MAART: Ladylola- Termijnecho met 10 weken 26 MAART: Kristelo Termijnecho 12 weken 27 MAART: Nyna87 Termijnecho 12 weken ☆ STERRETJES ☆ Miepje123 ★ Maev ★ Robijn89 ★ Olli ★
Wat heerlijk Mooss, geniet ervan! Wel vervelend van de misselijkheid. Me84, Appelsientje: superfijn, die mooie echo's! Bjlover: Succes meid, nog even!! Hoogzwanger... Het was bloedjeheet. Ik kon op geen enkele wijze houding of stoel meer lekker zitten. Mijn buik zat erg hoog waardoor mijn ribben in de verdrukking kwamen en ik steeds pijn had. Maar het allerergste was denk ik dat ik serieus om de 10 minuten moest plassen... Gek werd ik er van. Met name in beweging, ik kon 5 minuten lopen en ik moest meteen plassen... 'S nachts om de 1,5 uur. Ik kon dus heel weinig meer. Zitten was naar, autorijden was naar... Lopen was naar. Wat was ik er zat van haha. Maar goed, ik loop wel te klagen maar heb daar totaal geen recht toe. Heb in feite een heel goede ongecompliceerde zwangerschap gehad met een baby die prachtig op tijd geboren werd en gezond was. Kon ook thuis bevallen, heel fijn!
Wat een gezelligheid hier en wat zijn er toch veel dames die in oktober moeten bevallen ! Komen allemaal mooie kindjes , ik moest van dochterlief in augustus bevallen en liep over dat wil je niet met dat hete weer en was ook mega dik niet alleen mn buik maar mn voeten en handen waren helemaal opgezet heb zo min mogelijk gedaan op een dag dan was t uit te houden ben uiteindelijk bevallen met 40+3
Oke die laatste loodjes klinken serieus oeff!! Maar hoop het ik alle 'glorie' mee te mogen maken. Hopelijk met niet teveel narigheid. Haha. Leuk die verschillende verhalen!! Heb ineens n giga gevoel dat het n jongetje word sinds de echo! Negens op gebaseerd natuurlijk haha. Heb nog even tussen de geboortekaartjes zitten spieken naar leuke namen. Wel n ernome koppijn vd spanning zostraks. Nemen jullie 'vaak' paracetamol? Wil het eigenlijk niet.. Ookal weet ik dat het geen kwaad kan. Maar als ik met koppijn naar bed ga kan ik met zekerheid zeggen dat ik het morgen nog heb.
Als hij hoofdpijn heb neem ik standaard twee pcm, of ik nu zwanger ben of niet. Het kan geen kwaad dus ik snap nooit zo goed waarom vrouwen zich die pcmolletjes zich dan ontnemen. Liever die pilletjes dan hoofdpijn de hele dag haha Je kan op t einde nog lekker relaxen joh,dat komt vast goed! En gelukkig hebben we de laatste weken niet in de zomer haha
Fijn dat jullie echo's goed waren! Gelukkig! Pcm kan gewoon appelsientje. Maak je daar niet druk om. En de laatste loodjes, tis je eerste dus je hebt straks genoeg de tijd om te relaxen😊 Alleen maagzuur en vroege wakke worden op het einde is niet prettig. Maar ja hoort erbij.
Ik vond het de vorige zwangerschap (ook in oktober uitgerekend) wel een prettige periode. In de zomer nog niet hoogzwanger en uitgerekend in een wat koelere periode.
Dat was een lange afspraak. We hebben een mooi kloppend hartje gezien en qua meten kwam hij helemaal uit zoals ik berekend had. 2 oktober uitgerekend.
Mooie echo bjlover de baby is dus helemaal goed gekeurd dat is super nieuws , appelsientje paracetamol heb ik deze zwangerschap al 2x genomen het is beter denk ik om paracetamol te nemen als dat je je niet lekker voelt door de hoofdpijn en ook ik heb een voor gevoel voor een jongen ook nergens op gebaseerd en we gaan het over 32 weken zien pfff nog zo lang wachten maar lijkt me zo leuk om het pas te horen bij de bevalling
Vraag me ineens af of op sneeuwscooter wel mag?! Gaat dat niet hard met lompe klappen?? M'n man rijd.. ik achterop, zoiets kun je ook voorzichtig doen toch?
Appelsientje je kan fietsen, rennen, springen, dansen...alles kan. Tenzij je een flinke stoot in je buik krijgt, lees ook wel; een stomp van rico verhoeven. Zou ik me verder niet zo druk maken. Vanaf 12 weken word afgeraden om in achtbanen te gaan, maar dat is meer dat het park niet aangerekend kan worden als het mis gaat.
Jaa onze dochter is van November en toen was t al best wel koud dat scheelt en t zelfde geld voor ons zoontje. Denk dat t begin oktober ook niet mega lekker meer is qua weer maar kan t me niet meer herinneren van vorig jaar haha Is je dochter van begin oktober ook?
Ik zou persoonlijk wel voorzichtig doen op een sneeuwscooter het kunnen behoorlijke klappen zijn of het echt kwaad kan ik weet t niet maar ik zelf zou me er niet aan wagen maar doe wat goed voelt appelsientje