16 tm 30 april mama's 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ukkie1985, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    Aangzien deze er nog niet was dacht ik , ik open er een:D Lijkt me leuk om met jullie ervaringen te delen! Ik klets nog steeds mee met die van mijn dochter:p

    Ik ben ukkie1985, 29 jaar, getrouwd en moeder van een dochter die in oktober 2jaar wordt. Vandaag mijn nod en sinds vrijdag al positieve kv2v5 testen en gister met cb digital getest. Heb een regelmatoge cyclus en deze ronde goed getest met ovutesten, dus als ik het goed heb berekend ben ik 20 april uitgerekend.

    Ik had al vroeg wat symptomen dus vandaar eerder getest. Mijn symptomen zijn:
    Misselijk op veschillende momenten van de dag
    Steekjes onderin
    Sterk reukvermogen
    Zere borsten
    Vermoeid
    Opgezette darmbuik:)
     
  2. Palmboom

    Palmboom Bekend lid

    28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Hoi Ukkie!!

    Ik heb vanmorgen positief gestest en wil graag met je meeschrijven!

    Mijn naam is Palmboom, ben nog een paar dagen 33 jaar, getrouwd en zwanger van de verse terugplaatsing van onze tweede ICSI poging. Omdat de eerste poging geëindigd is in een miskraam probeer ik voorzichtig blij te zijn tot de eerste echo. Deze zal ergens begin september plaatsvinden.

    Ik ben op 17 april uitgerekend en heb a.s woensdag een bloedtest in het ziekenhuis om de zwangerschap te bevestigen. Maar ik voelde me al zo zwanger dat wij al eerder getest hebben :D.

    Mijn symptomen zijn (maar ik gebruik ook utrogestan, dus ze kunnen ook daardoor komen):
    - heel erg moe en slaap slecht
    - pijn in de klieren van mijn borsten
    - aan het eind van de middag misselijk
    - als ik me uitrek voel ik een soort van spierpijn in mijn onderbuik
    - verstopping en zeer opgezette darmen
     
  3. Sarah0023

    Sarah0023 Actief lid

    20 okt 2008
    154
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Ook hier vanmorgen positief getest, na een miskraam in mei (10.2 een windei)
    We verwachten ons 2de kindje, we hebben een prachtige dochter uit 2009 :D

    Liefs
     
  4. Bloemie80

    Bloemie80 Actief lid

    1 aug 2008
    452
    0
    0
    Hi meiden,

    Ik heb vanmorgen positief getest!! Zo blij!! Ik wil graag met jullie meekletsen!
     
  5. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    #5 ukkie1985, 12 aug 2014
    Laatst bewerkt: 12 aug 2014
    @ Palmboom, welkom! Wat spannend voor je zeg! Ik heb ook begin september mn eerste echo bij de vk en wellicht nog eentje eerder bij de gyn. Ik loop in het ziekenhuis vanwege de ziekte van Crohn.

    @Sarah ook jij welkom! vervelend van je mk :(

    @Bloemie welkom! We lopen bijna gelijk!

    Dames blijven jullie nog doortesten? Ik ben na de cb digital gestopt maar heb wel nog wat liggen. Misschien wel als m'n klachten wat afnemen.. Denk dat ik voor de afspraak nog een keer ga testen.
    MVM wilde ik me voor opgeven maar kan niet meedoen i.v.m. Bloedtransfusie ;)

    Hier trouwens een behoorlijke darmenbuik :( Hoop dat ik het tot de eerste echo geheim kan houden.

    Ik zal zo even een lijst maken met bevallingsdata en afspraken.
     
  6. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    Bevallingslijst 16 tm 3 april 2015

    16.
    17.Palmboom
    18.
    19.Bloemie80
    20. Ukkie1985
    21.
    22.Sarah0023
    23.
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.

    Afsprakenlijst:
    Ukkie1985: 4/9 VK


    Als iemand iets aangepast moet hebben dan roep maar :D
     
  7. Palmboom

    Palmboom Bekend lid

    28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    @ukkie: Fijn dat je ook eerder een echo hebt en dat ze alles goed in de gaten houden!

    @Bloemmie & Sarah: gefeliciteerd en welkom!!

    Mijn darmen zijn ook helemaal van slag en ik heb een hele opgezette buik... Heb vandaag maar wel gewoon een 'strak' jurkje aangetrokken, ik weet anders ook niet meer wat ik aanmoet (ik draag vaak jurken en rokjes :-D).

    Heb vanmorgen nog een test gedaan en deze was donkerder dan gister! Ik heb met mezelf afgesproken dat ik mijn testen op mag maken! Heb nog 1 test met week indicatie en deze bewaar ik voor donderdag (dan ben ik jarig) en 3 testen van de action. Voorlopig kan ik dus nog even lekker elke ochtend testen :) Na de eerste goede echo geef ik me op voor MVM. De vorige keer had ik dit meteen heel fanatiek gedaan, maar wil nu toch nog even wachten..
     
  8. MissCandy

    MissCandy Bekend lid

    18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Hoi meiden!

    Ik meld me ook aan bij dit topic:D
    Ik heb woensdag/donderdag pas mijn nod, maar heb al sinds zaterdag steeds duidelijkere positieve testen. Ik blijf heel voorzichtig met blij zijn de eerste 12 weken..

    Ik heb na 3 miskramen een gezonde dochter gekregen met behulp van utrogestan, prednison en aspirine. Nu gebruik ik alleen utrogestan en aspirine de 1e 12 weken dus erg spannend of het nu ook goed blijft gaan.
    In nl is er geen oorzaak gevonden voor mijn miskramen, maar in belgie wel. Het blijkt dat mijn antinucleaire antistoffen te hoog waren waardoor mijn lichaam een zwangerschap als een soort indringer of ziekte zag. Door de prednison werd mijn immuunsysteem zwak waardoor de laatste zwangerschap dus wel goed ging. Nu blijkt dat ik niet teveel antistoffen heb dus vandaar zonder prednison aan de slag.
    Wanneer ik bij 12 weken een goede echo heb kan ik pas echt blij zijn, omdat de 3 miskramen allemaal op echo's zijn vastgesteld. (Bij 12 weken, 9 weken en 6 weken).
    Dus super spannend allemaal!

    Oja... ik ben misscandy, 28 jaar, en zoals ik zelf heb uitgerekend ben ik 24 april uitgerekend:D
     
  9. Sarah0023

    Sarah0023 Actief lid

    20 okt 2008
    154
    0
    0
    Gefeliciteerd allemaal.

    Vanmorgen een tweede test gedaan deze was gelijk aan gister... Ik stop met testen vanaf vandaag ookal zit in nog voor m'n nod!

    Eerste echo op 3 september :D:D
     
  10. Zeksem

    Zeksem Actief lid

    8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben ook net zwanger, 4 weken en 3 dagen en ben 18 april uitgerekend. Ik testte 4 dagen voor nod al positief en 8 testen kon ik het eindelijk geloven ☺️ . Deze zwangerschap is voor mij extra spannend, omdat ik vorig jaar een miskraam heb gehad met 14 weken.

    Ik had ruim voor nod al de volgende symptomen:

    Ontzettend moe
    Enorm opgezette darmen
    Duizelig
    Pijnlijke borsten
    Steekjes baarmoeder

    Ik heb hier nog steeds van en sinds gisteren ben ik ook een beetje misselijk. Gelukkig is het snel voorbij. Maar ik heb echt veel
    Last van mijn darmen. Mijn buik is so groot en opgezet.

    Ik heb 21 augustus mijn eerste afspraak
    Bij de gyn.
     
  11. Zeksem

    Zeksem Actief lid

    8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames hoe ik krijg ik zo een mooie banner?
     
  12. Bloemie80

    Bloemie80 Actief lid

    1 aug 2008
    452
    0
    0
    Spannende tijd dit, zeker voor de dames die al miskramen hebben gehad! Ik kan het nog niet helemaal geloven! We zijn al 15 maanden bezig en dan nu ineens toch zwanger!? Bij onze twee dochters was ik bij beide na 4 maanden zwanger!

    zeksem, rechtsbovenaan zie je een knop 'banners' daar kan je er een maken en vervolgens in je handtekening plakken bij je gebruikersinstellingen. Je kan ook ergens anders een banner maken, dan moet je even googlen ;).
     
  13. Zeksem

    Zeksem Actief lid

    8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je Bloemie80
     
  14. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    Welkom nieuwe dames!

    Zojuist een oproep van het ziekenhuis gehad. 28aug eerste echo ivm miskraam voor mijn dochter. De afspraak met vk ga ik dus maar een weekje verzetten ;)
     
  15. Zeksem

    Zeksem Actief lid

    8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend ukkie!

    Dames nog last van meer kwaaltjes? Ik ben zi erg moe. Ik heb vandaag gewerkt en een slechte nachtrust gehad. Ik ben zo ongelooflijk moe 😞
     
  16. Bloemie80

    Bloemie80 Actief lid

    1 aug 2008
    452
    0
    0
    Hmm... ik zie m'n reactie van vanmiddag niet staan? Iets niet goed gedaan waarschijnlijk ;).

    Ukkie, lekker snel al een echo! Spannend!!
    Zeksem, banner is gelukt zie ik!

    Ik heb vannacht ook zo slecht geslapen!!
     
  17. Palmboom

    Palmboom Bekend lid

    28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    @ukkie: dat is fijn (een snelle echo)!!!

    Ik heb vandaag de uitslag van m'n bloedstollende gehad en ik ben dus nu officieel zwanger :)! Ik heb op 4 september de eerste echo, spannend!
     
  18. Palmboom

    Palmboom Bekend lid

    28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Bleuh, ik ben ook zo moe!! En m'n botsten lijken per dag gevoeliger en groter te worden :-S
     
  19. Palmboom

    Palmboom Bekend lid

    28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Bevallingslijst 16 tm 3 april 2015

    16.
    17.Palmboom
    18.
    19.Bloemie80
    20. Ukkie1985
    21.
    22.Sarah0023
    23.
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.

    Afsprakenlijst:
    Ukkie1985: 28/8 echo
    Palmboom: 4/9 echo
     
  20. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    Sorry meiden ik had een foutje gemaakt met de datum. Het moet 29/8 zijn :)

    Verder hier ook HEEL moe! gisteren lag ik er al om 20.15 in :D
    En ook m'n boobs doen echt pijn:(. Ben al een maatje gegroeid
    (nu 80G) sinds de test.. maar volgens mij groeien ze nog:$. Kan niet eens normaal op m'n zij liggen.. Hebben jullie dat ook??
    Heb dan ook vannacht maar het voedingskussen te voorschijn getoverd, hemels!! Dat is het voordeel van een tweede ;)
     

Deel Deze Pagina