1 t/m 15 sept 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blue lady, 20 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jesebelletje

4 jan 2019
    82
    82
    18
    Vrouw
    @mamjdmm wij hebben een combi ledikant. Gekocht voor destijds een klein kamertje maar ga hem nu na verhuizing gewoon weer gebruiken. Heb hem bijgevoegd als bestand. Best ideaal met zo’n commode stuk eraan! Heb tevens een cosleeper. Troll sun, die was hoog genoeg voor onze boxspring.

Bijgevoegde bestanden:

Blue lady en Lentekind85 vinden dit leuk.
  2. mamjdmm

mamjdmm Actief lid

15 jan 2019
    130
    96
    28
    Vrouw
    Die vind ik inderdaad heel leuk!
    Heel veel keuze heb je er niet in zag ik al wel

3. Misssummer1

22 feb 2019
    68
    37
    18
    Vrouw
    Hebben jullie de warmte een beetje doorstaan vandaag? Ik vond het mee vallen ik ben zelfs even gaan zonnen in de middag met een boekje erbij ☀️

4. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Hier het hele weekend aan het werk geweest. Zo blij met onze airco op slaapkamer!

Yes, wij hebben de naam! Ineens op een avond was hij er. Ook het geboortekaartje is al klaar.

Nu de rest nog. Maar eerst nog een dikke week werken en daarna heerlijk 8 dagen vakantie. Ik kijk er zo naar uit.

Dinsdag hebben we nog even een groei echo.

Blue lady en xDaantje vinden dit leuk.
  5. Wonderd

Wonderd Actief lid

3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Klinkt als een goed dagje voor je !
    Ik heb er totaal geen last van gehad :rolleyes:
    Lekker stuk gefietst , ijsje gehaald , boodschappen gedaan en de BBQ aan gezet.
    Maar ook heerlijk in de zon tijdschriften gelezen.

6. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Hai meiden!

Hier ook geen last van de warmte, in de ochtend lekker een stuk wezen wandelen en daarna rustig in en om het huis bezig geweest. Er stond ook redelijk wat wind bij ons, dat hielp voor de verkoeling.

Het enige waar ik steeds meer last van heb is dat ik slecht slaap. Ik snap werkelijk niet waarom, heb het bij mijn vorige zwangerschappen ook niet gehad.. Het is een beetje alsof ik teveel gedronken heb, zo onrustig slaap ik. Droom veel, veel wakker en moet vaaaaaaak plassen... Met als gevolg dat ik overdag moe ben, best jammer... Iemand nog een gouden tip daarvoor?

Vandaag een dagje thuis werken, misschien wel even een middagdutje dan maar, haha!

Overigens hebben wij denk ik ook al een naam... Zelfs al met de chirurg besproken ivm de schisis en uitspraak, hij lijkt goed te kunnen. Heel gek dus, nu weten wij de naam en de arts, hahaha! (maar een kind dat haar eigen naam niet kan uitspreken zou echt sneu zijn).

Fijne dag allemaal!

7. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.572
    3.507
    113
    Hey meiden,

Ik ben de warmte ook goed doorgekomen. Wij zijn een dagje met de schoonfamilie naar de Apenheul geweest en daarna hebben we met zijn alleen bij ons thuis de gebbq’ed (schrijf je dat zo?). Hoe langer we liepen, hoe vaker ik even moest gaan zitten, maar het is allemaal goed gegaan.

Vandaag een rustig dagje. Zin in woensdag, dan hebben we de 3D echo.

8. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Zo, ik ben weer terug van de vakantie! We hebben het heerlijk gehad. Behalve af en toe wat last van de bekken is alles prima gegaan. Gisteren ook lekker dagje gehad, de hele dag in het zwembadje gelegen, alcoholvrije sangria gemaakt en savonds gebarbecued.

@Tuttebella Wat fijn dat jullie uit de naam zijn! Hoe komt het dat je vervroegd met verlof gaat? Ik kan me voorstellen dat het lastig is om rustig aan te doen als je er al vier rond hebt lopen! Wat fijn dat jullie al bijna klaar zijn met de babykamer. Wij hebben de grote spullen wel al staan, maar moeten nog verder gaan aankleden.

@mamjdmm Ik snap wel dat je gaat overwegen om thuis te blijven. 5 kindjes is niet niks, en dan ook nog een webshop!

@Elsa86 Oh woensdag de 3D echo, leuk!! Wij mogen over twee weken weer!

@Misssummer1 Ja vervelend is dat he, die bekkenpijn... Ik heb het juist vooral als ik lang zit.

@Loes33 Lekker hoor! Goed vooruitzicht.

@Blue lady Leuke naam heeft je zoontje inderdaad! Wij gaan deze keer ook weer voor een Spaanse naam, aangezien mijn vriend van spaanse afkomst is. Maar daar zijn we al uit.

@Lentekind85 Oh dat is inderdaad erg vermoeiend als je steeds wakker wordt! Ik word meestal 1x per nacht wakker, dan ga ik ook even naar de wc. Fijn dat jullie ook al een naam hebben!

mamjdmm en Blue lady vinden dit leuk.
  9. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Hierbij een fotootje van de vakantie, heerlijk aan zee!

Bijgevoegde bestanden:

Misssummer1 en Lentekind85 vinden dit leuk.
  10. Wonderd

Wonderd Actief lid

3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Mooie foto zeg !
    Fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad , kan zo fijn zijn om er even lekker tussenuit te zijn.
    Wij gaat over 2 weken 2 nachtjes weg , t is niet veel maar kijk er wel erg naar uit.

xDaantje vindt dit leuk.
  11. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Mooie foto! En wat heb je een mooie buik!!

xDaantje vindt dit leuk.
  12. Misssummer1

22 feb 2019
    68
    37
    18
    Vrouw
    Wauw wat een mooie foto :)

xDaantje vindt dit leuk.
  13. Misssummer1

22 feb 2019
    68
    37
    18
    Vrouw
    Lekker kan ook niet wachten op onze 3d echo. Tot nu toe alleen foto's met zijn handen voor zijn ogen helaas dus over 2 weken hopelijk meer geluk

14. Misssummer1

22 feb 2019
    68
    37
    18
    Vrouw
    Dat slapen heb ik ook heel erg. Wordt paar keer wakker of om te plassen of door de maagzuur... en sochtend en overdag inderdaad erg moe.
    Slim dat je de naam even hebt laten checken

15. Misssummer1

22 feb 2019
    68
    37
    18
    Vrouw
    Is jullie kindje ook zo druk vanaf het moment dat je even stil zit, ligt of staat? Heb het idee dat hij de hele dag aan het koppeltje duikelen is haha

16. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.572
    3.507
    113
    @Misssummer1 het verschilt heel erg, maar ze is wel drukker als ik zit of lig, dan wanneer ik loop.

Net nog even een weekendje weg geboekt naar attractiepark slagharen. Eigenlijk vanwege meerdere gelegenheden: 16 juni zijn we 6 jaar samen en dan is het natuurlijk vaderdag. En 4 september zijn we 4 jaar getrouwd, maar dan kunnen we het waarschijnlijk ook niet uitgebreid vieren.

Ik wilde eigenlijk het weekend van 16 juni, maar dat was duurder en nu hebben we een arrangement waarbij de kinderen alledrie een knuffel krijgen.
    We gaan nu van 28 juni t/m 1 juli. De 28e is mijn man sowieso al vrij, omdat we dan een echo hebben. En ik denk dat we de 30e dan al naar huis gaan, dan hoeft mijn man 1 juli niet vrij te nemen. En het scheelt dat we maar 20 minuten hoeven te rijden.

Misssummer1, Blue lady en xDaantje vinden dit leuk.
  17. Wonderd

Wonderd Actief lid

3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Leuk zeg zo'n drukke boel in je buik.
    Bij mij is het erg verschillend , ik voel haar elke dag maar soms is ze 1 dag de gehele dag heel druk om vervolgens weer 3 dagen af en toe wat te laten voelen.
    Heb het idee dat ze vaak heel laag ligt , voel dan boven me schaambot beweging als ik daar met me hand druk.
    Kan soms best onzeker maken de rustige dagen moet ik zeggen dus geniet ervan dat je de kleine zoveel voelt , alleen maar fijn.

18. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    @xDaantje mooie foto en heerlijke vakantie gehad dus!

Wij zijn nu in Spanje, valt me alles mee qua warmte, maar we zitten aan de kust, dus lekker wat wind hier.

@Elsa86 klinkt leuk! Nog even lekker er tussenuit!

@Lentekind85 slim idd om de naam te checken met de arts. Fijn dat jullie er uit zijn!

ik heb iets raars aan mn handen, weet niet goed wat het is, misschien zegt het iemand iets? Ik heb een beetje opgezette/stijve vingers en er lijken wat kleine bultjes/blaasjes onder mn huid te zitten. Alleen op mn handpalmen en binnenkant van mn vingers. Jeukt soms heel erg. Hier en daar wat plekjes die wat hard worden (lijkt eelt) en dan vervellen. Wil liever niet in het buitenland naar een dokter, dus hoop niet dat het erger wordt. Zegt iemand dit toevallig iets icm zwangerschap? Las wel wat over zwangerschapsjeuk/-eczeem, maar weet niet of dit het is.

xDaantje vindt dit leuk.
  19. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.572
    3.507
    113
    @Loes33 we gaan ook nog een weekje in de zomervakantie, maar dit is speciaal voor die gelegenheden. Had gewoon even zin in een weekendje weg.

Vriendin van mij had tijdens haar 1e zwangerschapsjeuk (cholestase), maar ik durf niet te zeggen of dat gepaard gaat met blaasjes. Misschien eens googelen.

20. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Wonderd Ja lekker toch! Is altijd fijn om even weg te gaan. Waar gaan jullie heen?

@Lentekind85 Lief, dankjewel!

@Misssummer1 Hier ook al 2x bij de 3D echo handjes voor het gezichtje... Wel een paar leuke foto's, maar niet super duidelijk! Hopelijk over 2 weken meer geluk. Hier ook een drukke baby. Vooral als ik sochtends wakker wordt zie je mijn hele buik aan alle kanten bewegen. En vaak ook voor ik ga slapen. En inderdaad de hele dag door ook nog wat bewegingen, vooral als ik zit. Merk wel dat ik hem ook steeds vaak voel als ik sta of loop.

@Elsa86 Oh leuk hoor, weekendje naar Slagharen! Jullie hebben flink wat te vieren zo te zien! En een leuk arrangement ook.

@Loes33 Fijne vakantie! Wij zaten inderdaad ook in Spanje aan de kust, heel goed te doen nu! Zou zo wel weer terug willen haha. Wat betreft de uitslag die je hebt, geen idee... Misschien even je verloskundige bellen?

Deel Deze Pagina